Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kyllä mun pussinuuskat on kestänyt pakastamisen siinä missä löysätkin..

Näin, tosin viimeaikoina ollu vaan se torni kerrallaa gäisii ni menny jääkaapis.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hokasin ohimennen tälläisenkin topicin...itsehän en edes käytä nuuskaa enkä ole edes aloittamassa mutta törmäsin tuben ihmeellisessä maailmassa kanavaan "armoaisille", tämä herra taitaa olla kohtuu kova nuuskan käyttäjä kun saa perskule sponssiakin jo V2 tobaccolta!? :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä tulee halvaks apteekista ostettu tykki. 30snt maksaa semmonen 6millin tykki ja puukolla saa helposti siitä sen pään pois. En käsitä kuka maksaa 40e tykistä -__-'

On muuten erittäin vammanen sana nuuskalle tuo "gäisi". Mistä vitusta se edes tulee?

Alkuperästä en tiedä, mutta hyvinkin yleinen nimitys rakastamallemme mustalle kullalle täällä etelässä. (Ei turussa)

Alkuperästä en tiedä, mutta hyvinkin yleinen nimitys rakastamallemme mustalle kullalle täällä etelässä. (Ei turussa)
Miten etelään pitää mennä, että tuo muuttuu yleiseksi? Ite asun Helsingissä ja täkäläisistä nuuskaa käyttävistä tutuista juuri kukaan ei käytä tuota, vaan lähinnä tuota kuulee 16v hokipettereiden suusta.

Miten etelään pitää mennä, että tuo muuttuu yleiseksi? Ite asun Helsingissä ja täkäläisistä nuuskaa käyttävistä tutuista juuri kukaan ei käytä tuota, vaan lähinnä tuota kuulee 16v hokipettereiden suusta.

Olet siis jo sananilmestymisalueella, Uudellamaalla nyt noin yleisesti oon sitä kuullu ja pk-seutulaisten frendien suusta, mut mä oonki pyöriny säbäpiireissä :D

Mietin kans samaa, en oo tainnu ees koskaan kuulla kenenkään suusta sanaa "gäisi" vaikka kans täs stadin kupees asun.

Siis ku intissä aina sanottiin että nikotiini haittais jotenkin fyysistä suoritusta :D. Skapparit kusetti?

Nikotiini supistaa verisuonia, että kyllä tossa varmasti jotain perää on. Mutta kuinka paljon se haittaa niin tuskinpa haitta on valtava.

Joo kyllähän ne skapparit aika paljo puhuu paskaa :D. Kai se oli toi verisuonien supistus mitä ne koitti sanoo...

Älä juu usko mitä skapparit sanoo. Hajoo aamuihis, nuuska huulessa.

Intistä kotiuduin jo 1½v sitten joten eipä tässä mihinkää aamuihi hajoilla =)

Salilla juttelin yhden kaverin kanssa, jolta oli nilkka mennyt paskaksi. Lääkäri oli sanonu, että lopeta nuuska kuntoutuksen ajaksi, niin jalka paranee nopeammin.

Itellä tipahti nuuskankäyttö itsestään sen verran nolliin, että päätin lopettaa koko touhun. Viikon oon ollu vetämättä ja tänään vasta ensimmäisen kerran salin jälkeen teki hieman mieli nuuskaa, mutta sen tilanteen yli pääsin helposti.

Ite meinasin viime vuonna jättää kesken dieetin nuuskan pois ku ajattelin että se voi haitata kiristymistä, mutta sitten onnistuin kaivaa netistä pari tutkimusta missä kävi ilmi että nikotiini itse asiassa parantaa rasvan palamista joten siltä istumalta lopetin asian tutkimisen ja päätin että joku pahe se saa jäädä kun juopottelukin on nykyään minimaalista :D

Eihän se varmasti terveellistä ole, mutta tupakkaan verrattuna varmastikin melko harmitonta urheilun kannalta.

Itse ainakin huomaan nuuskan haittaavan fyysisiä, lähinnä aerobisia esim. intervallijuoksuja, huomattavasti. En siis juokse mälli huulessa mutta jos ei pidä parin tunnin väliä ennen reeniä niin kyllä huomaa ja selvästi mitä se nikotiini siellä verenkiertoelimistössä saa aikaan. Väittäsin myös että palautuminen on parantunut jo ihan reilussa viikossa mitä tässä on nyt tullut lakkoiltua.

Yksilöllistä, aina ennen ja jälkeen reenien biitti ylhäällä (sali ja sähly) eikä se mitenkään ole haitannut suoritusta saati palautumista. Itellä ei mee nykysin niin paljon ku ennen (kiekko löysää päivään) kun oon alkanu pitää yhtä nölliä huulessa kauemmin mut ei sillä oo ollu mitään eroa.

Jos paikat ei kestä ni omalla kohalla se on reenin puutetta.

Laskeehan se treenin jälkeen kortisolit nolliin, kun tykittää hävyttömän pötkön ylämummoon ja ''magic'' alkaa :D Eli nuuska on epäsuorasti anabolista. 100% fakta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom