Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kyllä mulla kans huojensi oloa huomattavasti kun tuttu kävi laivalla ja huomasin että 200€ saa vielä 6 tornia.. Luojan kiitos tax free! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2 tornia eetua, 2 tornia röödaa, 4 tornia prima finttiä, torni generallin extra sterk pussia ja 5 purkkia thunderin frostedia... nyt on taas hetkeks aikaa huuleen täytettä, lompakko vaan ei noista ostoksista tykänny... :/

Se on totta ku nuuskaa joutuu ostaa tolleen köntteinä. Se ei tuntuis niin pahalta jos sitä ostais niinkuin tupakkaa, kiekon päivässä tai kun on loppu.
Mutta aika mahdotonta..

Onko kukaan vienyt nuuskaa lentokoneeseen käsimatkatavaroissa? Ulkomailla kuitenkin aika vieras juttu niin voi tulla turvatarkastuksessa sanomista.

Onko kukaan vienyt nuuskaa lentokoneeseen käsimatkatavaroissa? Ulkomailla kuitenkin aika vieras juttu niin voi tulla turvatarkastuksessa sanomista.

Kyllä ne yllättävän hyvi tuntuu tietävän mitä nuuska on lentokentil.. Eli yks purkki taskuu ja loput ruumaan. Jos ny jossai alkaa kyselee nii ei muutaku 5milliä pesää nii loppuu ihmettely

Nuuskasta itsessään ei välttämättä tule kysymyksiä, mutta jos sinulla on esim. Icetool, niin siitä saattavat kysellä hieman. Samoin tuo riippuu maasta, johon lennät (ja varsinkin josta lennät), koska Aasiassa tuo on vähän vieraampi juttu kuin vaikkapa Euroopan sisällä.

EDIT: Mutta siis aina saat vietyä, saatat vain joutua vastailemaan kysymyksiin.

Ja jos thaikkuihin lennät ni lennolla myydään pussinuuskaa. Ite ku lensin pari vuotta sitten ni myytiin generalin pussia. Viime talvena lensin las palmasiin ni pelasin varman päälle ja jätin tykin matkalaukkuun ja käänsin käsin. Ei tullu tullissa yhtään mitään kyselyitä.

Pääsiski miettii tollattia asioita että saako koneeseen viedä nuuskaa kun tässä vielä pitkä ja vittumainen talvi edessä ennen omaa lomaa..

Tarkoitus olis lentää Sydneystä Lontooseen. Välilaskuineen niin helvetin pitkä lento että jotain lievikettä tarvii olla mukana. Kuhan eivät mihinkään rektaalitarkastukseen kentällä käske.

Tornillinen Montecristoo<3

Tattis!

Ei näillä tietokoneosaamisilla saa ainakaan tuota Siljan ruotsisivun shoppingia auki. Toisaalta, jos viime viikkojen aikana on 95€ irronnut 3 tolppaa, niin hinta on vähintäänkin sopiva. Vikingillä ilmeisesti viime aikoina saanut vielä halvemmalla, mutta Siljalla muita etuja Vikingiin nähden.

Mites porukka säilyttää pussinuuskaa pidempiä aikoja (>1kk)? Löysät tietenkin pakastimessa, mutta itse kun olen pussinuuskaa pakastanut, ovat pussit olleet perkeleen kuivia lähes heti sulettuaan. Löytyykös joltakulta vanhalta nuuskahuulelta ultimate trikkiä millä pussit saadaan pidettyä mukavan kosteina?

Mites porukka säilyttää pussinuuskaa pidempiä aikoja (>1kk)? Löysät tietenkin pakastimessa, mutta itse kun olen pussinuuskaa pakastanut, ovat pussit olleet perkeleen kuivia lähes heti sulettuaan. Löytyykös joltakulta vanhalta nuuskahuulelta ultimate trikkiä millä pussit saadaan pidettyä mukavan kosteina?
Kurkkuviipale kiekon sisään, tarvittaessa kaks.

Kyllä mun pussinuuskat on kestänyt pakastamisen siinä missä löysätkin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom