Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kukaan vienyt nuuskaa lentokoneeseen käsimatkatavaroissa? Ulkomailla kuitenkin aika vieras juttu niin voi tulla turvatarkastuksessa sanomista.
Onko kukaan vienyt nuuskaa lentokoneeseen käsimatkatavaroissa? Ulkomailla kuitenkin aika vieras juttu niin voi tulla turvatarkastuksessa sanomista.
Tietääkö kukaan, mitä pussinuuskia on myynnissä tällä hetkellä Silja Linella? Tai mitä siellä yleensä on.
Kurkkuviipale kiekon sisään, tarvittaessa kaks.Mites porukka säilyttää pussinuuskaa pidempiä aikoja (>1kk)? Löysät tietenkin pakastimessa, mutta itse kun olen pussinuuskaa pakastanut, ovat pussit olleet perkeleen kuivia lähes heti sulettuaan. Löytyykös joltakulta vanhalta nuuskahuulelta ultimate trikkiä millä pussit saadaan pidettyä mukavan kosteina?
Mites porukka säilyttää pussinuuskaa pidempiä aikoja (>1kk)? Löysät tietenkin pakastimessa, mutta itse kun olen pussinuuskaa pakastanut, ovat pussit olleet perkeleen kuivia lähes heti sulettuaan. Löytyykös joltakulta vanhalta nuuskahuulelta ultimate trikkiä millä pussit saadaan pidettyä mukavan kosteina?