Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan tota normi generalia ostin. Itelle ainakin riittävän vahvaa, mutta valuminen tosiaan haittaa...Saattaa tosin mennä ton alkukankeuden piikkiin.

En kyllä tajuu kun porukka valittaa, että nuuska kusee ja valuu. Ne nesteethän on kaikki parasta?

^ Joo, erityisesti jos pitää nuuskaa samaan aikaan kun katsoo tyyliin leffaa, eikä niele tosi pitkään aikaan. Sitten kun erehtyykin ilman vettä nielaisemaan niin ei helvetti kun tulee tuskainen muutama sekunti :D

Sama efekti tapahtuu kun ottaa nuuskahuulessa päikkäreitä, ei oo mukavin herätys :D

noi laivan hinnat on kyl kovia nykyään ,ite aion ostaa maista jotain halpa merkkii katoin hintoja niin niitä saa 20e torni...off road +muita merkkejä..
minkähänlaisia noi halpa merkit on ? onko joku ihan kuraa??

Kyllä muistaakseni kaikki lössit vähintään lähenteli neljääkymppiä, muutama viikko sitten kävin

Tää hintojen kysely rupee olee jo naurettavaa mut nyt on pakko päätää apuva, eli mitä tukholmassa maksaa thunderin pussi tornit? Onko siellä hyviä ''halppis'' merkkejä? Sisko lähös ruotsii ja tois mulle vähä namia. :)

Tääkin on kyl oikeesti sataan kertaan sanottu, mut kertaus on opintojen äiti.
Onko sillä vittu oikeesti mitään vitun väliä jos tornin hinta pyörii 35-50 e?!
Antakaa rahaa vaikka 300 e ja sanoo että tuo niin paljon kun pystyy, tai että käskee tuomaan rahat jotka jäi yli niin takasin.
Vittu miettikää nyt jumalauta meitä "ammattitykittäjiä" kun joka SAATANAN TOINEN VIESTI ON VITTU JOTAIN HUHUPUHEITA ETTÄ JOKU SAATANAN GENERALIN PUSSI MAKSAA 41e, PITÄÄKÖ PAIKKANSA?!
Ihan oikeesti sitä mä vaan hain että kattokaa vaikka pari sivua aina taaksepäin tai vaikka 5. Ihan sama.

Tää vaan alkaa olee sama juttu kun vaikka aloittelijoiden osiossa se kuuluisa kysymys: miten saan penkkiä ylöspäin? Ette tekään sitä loputtomiin jaksa. :)

Mut ei siinä. Ettanin laitoin tossa huuleen. Tekee jo mieli uutta. Noo.. Aamulla sitten. :)

En oo vähään aikaan nuuskaa käyttänyt, mutta saako Galaxyn piknik-risteilyltä edelleen nuuskaa, niinkuin pari vuotta sitten, kun seilaa Ruotsin lipun alla?

Heh, eivät apteekissa suostuneet myymään injektioruiskua kun käyttötarkoitusta kysyttäessä sanoin, että tulee nuuskatykiksi. Sinänsä ihan sama, kun saan töistä kannettua ruiskuja kotiin niin paljon kuin sielu sietää, mutta siellä ei ole 3ml ruiskuja. 2ml on liian pieni ja 5ml hieman liian iso.

Heh, eivät apteekissa suostuneet myymään injektioruiskua kun käyttötarkoitusta kysyttäessä sanoin, että tulee nuuskatykiksi. Sinänsä ihan sama, kun saan töistä kannettua ruiskuja kotiin niin paljon kuin sielu sietää, mutta siellä ei ole 3ml ruiskuja. 2ml on liian pieni ja 5ml hieman liian iso.

Ota se vitonen. Paksumpi ja ei oo pakko tunkee täyslaidallista heti alkuun huulee.

Ota se vitonen. Paksumpi ja ei oo pakko tunkee täyslaidallista heti alkuun huulee.
Mulla on siis tosiaan 2ml ja 5ml ruuttia kun niitä saa työsuhde-etuna ja himassa ollessa mä sitä 5ml tykkiä yleensä käytänkin. Vähän turhan iso silti omaan makuun julkisella paikalla käytettäväks, 3ml olis just passeli mut niitä ei duunipaikalta satu löytymään.

Mulla on siis tosiaan 2ml ja 5ml ruuttia kun niitä saa työsuhde-etuna ja himassa ollessa mä sitä 5ml tykkiä yleensä käytänkin. Vähän turhan iso silti omaan makuun julkisella paikalla käytettäväks, 3ml olis just passeli mut niitä ei duunipaikalta satu löytymään.

Siihen vitoseen mahtuu se 3 milliäkin ^^

Kova reeni alle, virkistävä suihku ja maha abaut ihavituähkyyn ruokaa. Joku hyvä peli/leffa pyörimään ja huuli pyöriäksi suorastaan hävyttömällä määrällä tavaraa. Onni on pieniä asioita arjessa :)

^ Amen.

Tuli mieleen näistä tykkien käytöstä niin monta viivaa laitatte huuleen riippuen tykin koosta?

Itse laitan omalla 5 mm IT llä noin 1,5 viivaa, kolmen millin tykillä 3,5-4 viivaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom