Joo, röda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, eivät apteekissa suostuneet myymään injektioruiskua kun käyttötarkoitusta kysyttäessä sanoin, että tulee nuuskatykiksi. Sinänsä ihan sama, kun saan töistä kannettua ruiskuja kotiin niin paljon kuin sielu sietää, mutta siellä ei ole 3ml ruiskuja. 2ml on liian pieni ja 5ml hieman liian iso.
Mulla on siis tosiaan 2ml ja 5ml ruuttia kun niitä saa työsuhde-etuna ja himassa ollessa mä sitä 5ml tykkiä yleensä käytänkin. Vähän turhan iso silti omaan makuun julkisella paikalla käytettäväks, 3ml olis just passeli mut niitä ei duunipaikalta satu löytymään.Ota se vitonen. Paksumpi ja ei oo pakko tunkee täyslaidallista heti alkuun huulee.
Mulla on siis tosiaan 2ml ja 5ml ruuttia kun niitä saa työsuhde-etuna ja himassa ollessa mä sitä 5ml tykkiä yleensä käytänkin. Vähän turhan iso silti omaan makuun julkisella paikalla käytettäväks, 3ml olis just passeli mut niitä ei duunipaikalta satu löytymään.
Juuh, mutta 5ml ruisku on halkaisijaltaan suurempi kuin 3ml ruisku.Siihen vitoseen mahtuu se 3 milliäkin ^^