Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Lähes kuukauden päivät tullut oltua ilman mitään sen suurempia taisteluja. Ruuan jälkeen duunissa kyl maistuis. Nyt kuitenkin palkitsen itseni juhannuksena yhdellä purkilla oden's burned applea. Mitä mieltä herrasväki on kyseisestä tavarasta? Tuleeko positiivinen vai negatiivinen ensikohtaaminen.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Porkele, tuota ei taida olla itänaapurissa hyllyssä? Montaa muuta kyllä on. Veikkaan kuitenkin, että positiivinen:)...

Oon tossa pari viiko päästä lähössä kaveri kaa siljalle ja aattelin tuoda aika reilusti tavaraa nii onks se vaan niin helppooettä menee taxfreehen ja laittaa kaikki hihnalle ettei ne tee mitää merkintöjä? :D ensimmäistä kertaa laivalle täysikäsenä

Oon tossa pari viiko päästä lähössä kaveri kaa siljalle ja aattelin tuoda aika reilusti tavaraa nii onks se vaan niin helppooettä menee taxfreehen ja laittaa kaikki hihnalle ettei ne tee mitää merkintöjä? :D ensimmäistä kertaa laivalle täysikäsenä
No ei tietenkään hihnalle. Varastaa ne nuuskat pitää sieltä laivasta, muuten lyövät heti siinä kassalla leiman otsaan että osaavat sitten tullissa poimia teidät anaalitutkimuksiin.

Venäjältä omanikin olen näköjään saanut, odens extreme lös.

Enpä kyllä suosittele. Onhan tää stydiä mutta nyt kun ollu jokusen viikon pelkän odens extremen varassa niin vähän alkaa tökkiä. Sotkee ihan perkeleesti ja haju on kun stögiksessä. Tosin verrattuna muihin halpisnuuskiin pysyy hyvin kasassa. Kyllä se vaan niin on että ettan on ainot joka ei ala tökkimään ikinä. Muut on sitten vaan vaihtelun vuoksi.

Jokunen kuukaus sitten mulla oli torni Thunderin lösiä. Missä sitä myydään? Onks se joku tanskalainen tai norjalainen merkki?

Enpä kyllä suosittele. Onhan tää stydiä mutta nyt kun ollu jokusen viikon pelkän odens extremen varassa niin vähän alkaa tökkiä. Sotkee ihan perkeleesti ja haju on kun stögiksessä. Tosin verrattuna muihin halpisnuuskiin pysyy hyvin kasassa. Kyllä se vaan niin on että ettan on ainot joka ei ala tökkimään ikinä. Muut on sitten vaan vaihtelun vuoksi.
Olen samaa mieltä tosta sotkemisesta, haisee perunapellolle, ja koko kiekossa (ainakaan omissani) ei ole ns. sitä "kovaa" multaa, vaan pelkkää pientä murua tuo.
Ja ettanista olen sinun kanssasi myös samaa mieltä ! Enkä suosittele tuota odensen extreme lösiä kyllä sitten kellekkään.

Onko kellään tietoo kairan aukioloajoista juhannuksen aikoina? En löytäny googlettamalla mitään.

juhannusta ainaki vietetää yhtälailla ruottissaki huomen että epäilen ettei oo auki. soita toki ja varmista. Huoltikset kumminki auki ja saaha sitä nuuskaa sieltäki, kalliimmal toki

Mitäs nuuskaa suosittelette? Tahtoisin kokeilla jotain uutta. Tällä hetkellä skruf slim freshiä. Mitäs mieltä siitä olette? Yleesä kaveri tuonu esim thunder frosted, offroad frosted, ettan, skruffin jotain tavallista jne. Pitäs tietää joku hyvä merkki ja maku niin kaveri tois.

Mitäs nuuskaa suosittelette? Tahtoisin kokeilla jotain uutta. Tällä hetkellä skruf slim freshiä. Mitäs mieltä siitä olette? Yleesä kaveri tuonu esim thunder frosted, offroad frosted, ettan, skruffin jotain tavallista jne. Pitäs tietää joku hyvä merkki ja maku niin kaveri tois.
General ja Onyx ainakin kannattaa kokeilla.

Kertokaaha hyviä ''frosted'' pussinuuskia. Itte kokeillu vaa Offroadia ja Belowzeroo. Muita hyviä? Onko porukka myös kokeillu tota Thunder Raw Ultra Strongia? Oli aika jytyy normi generaalii verrattuna :D

Haaparannassa oli jotain uutta Rocket strongia, vähän saman tyylistä kun noi frostedit, mutta hakkaa imo offroadinkin helposti. Kannattaa kokeilla, on edullinenkin. Alta 30e torni.

Kiitoksia ehotuksista:D pakko kait tota onyxia hommata kaveritki kehunu sitä. Tiedättekö sitte onyxin tornin hintaa? saako alle 40e haaparannasta? ja lisää ehotuksia saa antaa:)
No sitten vielä Thunderin RAW Frosted tjsp, tujumpaa ku normaali Thunder.. Varmaan kaikista rankin pussi mitä oon kokeillu.

No sitten vielä Thunderin RAW Frosted tjsp, tujumpaa ku normaali Thunder.. Varmaan kaikista rankin pussi mitä oon kokeillu.

Oon testannu thunder frosted normia seki vielä vähän jyllää joten täytyypi tuota testata:) Muutes mitä mieltä ootte granit lössistä? Omasta mielestä paras testaamani löysä, tietty koska montaa löysää en oo testanukkaan :D

Itellä suhtaudutaan näin:

Isä; Ei ginosta, ei oo koskaan ees huomauttanu.

Mutsi; Onko sulla nuuskat loppu, meen laivalle ?

Sisko; Yäk

Kaverit; Heitä biitti !!!111

Sutturat: Taasko laitat tota huuleen, vasta otit pois !!

Mistä PKS:lla tiivisterenkaita ice-tooliin?

no salee samoist mestoist mis myydään it: tä. Btw, miten oot onnistunu hajottaa sen tiivisteen? :d itellä ollu sama tiiviste kohta kaks vuotta ja hyvin toimii.välillä ku huuhteled ja sit rasvaa huulirasval. Fake edit vittu täl puhelimel o hidas selaa tätä palstaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom