Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Heh, eivät apteekissa suostuneet myymään injektioruiskua kun käyttötarkoitusta kysyttäessä sanoin, että tulee nuuskatykiksi. Sinänsä ihan sama, kun saan töistä kannettua ruiskuja kotiin niin paljon kuin sielu sietää, mutta siellä ei ole 3ml ruiskuja. 2ml on liian pieni ja 5ml hieman liian iso.

Mikä sellanen apteekki on? Eihän se niille kuulu mitä sä niillä ruutilla teet. Ihme toimintaa.

edit. On se hyvä ettei tullut tuotua laivatuomisina kun 5 kiekkoa. Maistuu niin hyvältä:kuola: eikä huvita itteensä enää koukuttaa mihinkään kun tupakasta pääsi eroon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä sellanen apteekki on? Eihän se niille kuulu mitä sä niillä ruutilla teet. Ihme toimintaa.

Melkein joka apteekki stadissa. Oon joskus miettinyt onko se edes laillista olla myymättä jotain tuotetta mitä niillä on valikoimissa vain siksi että se menee niitten mielessä väärään tarkotukseen. Nyt ei ole kyse kuitenkaan mistään denusta joka jois ne shellin lasolit.

Ite ostin ice toolin kun vitutti kun apteekit kohteli sua kun narkkaria ja sitten sai kiertää 5apteekkia ennenkun joku suostu myymään. Osalla toimii jos sanoo että se menee esim koiran lääkkeiden annostukseen mutta jos ne epäilee jotain niin saattaa lyödä käteen 5mm tykin tai mittalusikan.

Periaatteessahan taitaa olla joo niin, että voivat evätä myynnin jos epäilevät jotakin eli juurikin narkkaria jne, mutta nuuskasta en kylläkään olisi niin varma. Ainakin jos ostaa kaliumnitraattia jostain tyyliin rautakaupasta, niin on paras perustella kyseinen ostos aika hyvin, koska muuten ei välttämättä saa ostettua ja syynä se, että siitä voi tietääkseni valmistaa ruutia --> myyjä ei voi tietää, oletko kenties terroristi vai et :D. Käytännössähän se menee perunapellolle, mutta kaikkihan tietää, että hyviä savupommeja voi keitellä kyseisestä aineesta :D

Juuh, itiksen apteekki oli kyseessä Helsingissä. Kysyin sit myisivätkö jos sanoisin käyttäväni suonensisäisiä huumeita, niin myyjä vastasi etteivät silloinkaan ja kun kysyin et mihin käyttötarkoitukseen ne sitten edes niitä myy niin sanoi, että pitää olla reseptillä myytävää lääkettä hakemassa, jonka annosteluun tarvitaan injektioruisku.

Ihme toimintaa kyl, kun nuuskan hallussapito ja käyttö on Suomessa täysin laillista, eikä apteekilla pitäisi olla mitään valtuuksia periaatteessa olla myymättä. Siellä kun kuitenkin myydään ihan nikotiinivalmisteitakin, kuten purkkaa yms... Lisäks ihmetyttää jos eivät puhtaita ruiskuja ja neuloja myy myöskään narkomaaneille, kun puhtaiden värkkien helppo saatavuus vähentää ihan tutkitusti veriteitse tarttuvien tautien leviämistä.

mitäs mieltä olette tuosta graniitti pussista? :) Huomenna olisi mahdollisuus saada sitä pari kiekkoa ja muuta ei juuri tällä hetkellä löydy..

Tuon apteekkirumban takia oon irtotavaraa käytellessä ihan vaan pyöritelly palloja. Vähänhän se sotkee käsiä, mutta kaikkeen tottuu.

Tuli mieleen näistä tykkien käytöstä niin monta viivaa laitatte huuleen riippuen tykin koosta?

Itse laitan omalla 5 mm IT llä noin 1,5 viivaa, kolmen millin tykillä 3,5-4 viivaa.
Itellä tulee laitettua 5ml icetoolilla semmonen 3-4 viivaa, mutta pidän kyllä nuuskaa aika kauan huulessakin.

Mitenkä noi 3mm ja 5mm Ice Toolit eroo toisistaan, tai siis onko toi 5mm paljonkin leveempi ja pidempi? Alkaa nyt vituttaa toi 3mm tykki, kun laitan yleensä sen 4 viivaa niin siitä nuuskasta tulee sellanen pötkylä ja haluaisin enemmän pallomaisen. Käsin tulee pyöriteltyä jonkun verran, mutta aina ei viitsisi liata käsiä.

Mitenkä noi 3mm ja 5mm Ice Toolit eroo toisistaan, tai siis onko toi 5mm paljonkin leveempi ja pidempi? Alkaa nyt vituttaa toi 3mm tykki, kun laitan yleensä sen 4 viivaa niin siitä nuuskasta tulee sellanen pötkylä ja haluaisin enemmän pallomaisen. Käsin tulee pyöriteltyä jonkun verran, mutta aina ei viitsisi liata käsiä.

Mun käsityksen mukaan ne on kaikki about samanpitusia, mitä isompi tykki, sitä paksumpi.

Itellä nelosen itllä tulee laitettuu se 2,5 millii kerral yleensä, en koskaan täyttä ku tulee nii älyttömän pitkä ni sillo leipoo käsin sit mieluummi.

Oli pakottava tarve tulla kertomaan, että ostin elämäni ensimmäisen kiekon nuuskaa (toki aiemminkin tullut kavereilta pummittua). Tyhmäähän tämä on, mutta mukavasti rentouttaa näin pelin jälkeen ennen nukkumaanmenoa.

Toka =). Tulikohan sitä nieltyä? Omasta mielestäni en nielly, mut kai sitä väkisinki menee iha pikkasen. Oli pussi mallia.

Mulle tulis ekana mielee et nikotiini aiheutti ton. Ei se nieleminen mulle ainakaa aiheuta mitää, ellet nielly sitä pussia :D

Mulle tulis ekana mielee et nikotiini aiheutti ton. Ei se nieleminen mulle ainakaa aiheuta mitää, ellet nielly sitä pussia :D

Joo. Nikotiini on uus tuote mulle, joten varmaanki liian vahvaa nussea mulle. Oon ihan vitun High ku vedän tota nuuskaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom