Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei kuitenkaan ihan diipadaapailuksi mene, niin kysynkin, että käyttääkö kukaan oikeasti tuota pikkulokeroa tuossa kiekon kannessa huulesta poistetuille pusseille? En minä ainakaan.
Tällä hetkellä pakastimessä köllöttelee goteborgin raiskausta, ettania ja röödaa. Kaikki löössinä... Parin viikon päästä pitäs saada pussina thunderin winterfrost, cola ja raw. Kukaan testaillu tuota rawia, mahtaakohan olla yhtä märkää mitä saman firman frosted?
Ei koskaan ole ollut mitään sivareita nuuskasta vaikka 15v. käyttänyt ja lopettanut välillä kun ei ole tarvetta ollut käyttää. Kovinta tielenkin 22-23mg. viimeksi 4kk ja purkki tai puoli päivä. Nyt oli pari kk ilman kun ei ajanut rajalle. Noi nikotiini riippuvuudet on minusta ihan naurettavaa ainakin tupakki ihmisten suusta (nuuska sisältää jopa 20 kertaa enemmän nikotiinia kuin polttotupakka). Lähinnä ongelma on välillä ollut et ylihuuli ei kestä kun heittää huuleen "ruotsalaisittain" et vaikutus paras.
Mitä vitun sivareita:D? Kysehän onkin henkisestä riippuvuudesta,varmaankin siitä "luonteen heikkoudesta". 40 vuotta on tullut vedettyä nokotiinituotteita, pitäisi saada itsensä motivoitua ettei enää käyttäisi nuuskaa, ikinä en tietenkään olisi alkanut röökin polttoa lopettelemaan nuuskalla, jos olisin tiennyt että tähän jää niin tiukasti jumiin, nyt pitäisi keksiä joku terveempi harrastus, vois alkaa vaikka uudestaan röökaamaan, niiin säästyisi ainakin suu ja ilman tekareita, mutta sähkötupakka on sopiva harrastus löysään laskuun pois nikotiinista.
Vedähän nyt aluksi se 10 vuotta ensin putkeen purkki päivässä tahtia ja koeta lopettaa, jutellaan sen jälkeen lisää:D
Eikö tota nuuskaa myydä haaparannassa enään kuin tuolla tukussa? kelailtiin varmaan viis putiikkia mutta mistään ei tärpänny ja tukusta ei tietenkään ollut mitään tietoa. Siispä painuin systempuulaakettiin hakemaan kolme pulloa Mötörhead Vödkaa
Generalin extra strongista saa kyllä hyvät fipat eikä sen pussikamassa ole mitään vikaa.
En kyl koskaan koklais sähkötupakkaa nuuskan lopettamiseen, etenkin jos joskus on röökannut. Itse lopetin joku 4-5 vuotta sitten röökinpolton nuuskan avulla ja nuuskan sitten salmiakkipurkalla, ja se lopetus oli ihan törkeän helppo. En ole röökiin sen jälkeen koskenut ja tajusin olleeni koukussa vaan siihen tapaan vahvasti. Ja kyllä sähköröökilläkin se käsien tekeminen tulee varmaan helposti tavaksi. Olin ilman nuuskaa joku pari vuotta, sillon tällöin saatoin baarissa heittää tyynyn pari huuleen. Nyt taas kun alkoi kova dieetti joskus viime keväänä niin alkoi nuuska maittamaan, enkä oikeastaan näe edes tarvetta sitä lopettaa kun se on mielestäni aika pieni paha johonkin röökiin verrattuna. Kyllähän vapottelu varmaan on aika lailla riskittömintä nikotiinin käyttöä purkan jälkeen, saa nyt nähdä mitä tutkimuksia siitäkin tosin saadaan aikaan, en vaan haluis enää koukuttua tollaseen, sitäpaitsi mitä mä oon sitä koklannu niin keuhkoon se ikävästi käy nikotiinitonkin vapo.