Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Itse olen tässä parin viikon sisään lähdössä ensimmäistä kertaa hapitsulle, elikkä jos saisi vähän ajankohtaisia hintoja kairasta ja kungenista, varmaan kuitenkin aikalailla sama valikoima ja hintataso? Ja mitenkäs tuon tullin kanssa katsovatko kuinka tarkasti jos sattuvat rajalla pysäyttämään? Ja ilmeisesti tuosta kolmannesta ns. isosta liikenneympyrästä löytää kungeniin(ensimmöinen oikealle) ja kaira on ilmeisesti siellä vasemmalla puolella ympyrää, torniosta päin katsottuna? Ja niin mihin saakka kaira ja kungen ovat arkisin/vkonloppuisin auki, lauantaina kuitenkin olisi tarkoitus lähteä ja asun pääkaupunkiseudulla, täältä kuitenkin sen lähes 10 tuntia ajaa:S

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen tässä parin viikon sisään lähdössä ensimmäistä kertaa hapitsulle, elikkä jos saisi vähän ajankohtaisia hintoja kairasta ja kungenista, varmaan kuitenkin aikalailla sama valikoima ja hintataso? Ja mitenkäs tuon tullin kanssa katsovatko kuinka tarkasti jos sattuvat rajalla pysäyttämään? Ja ilmeisesti tuosta kolmannesta ns. isosta liikenneympyrästä löytää kungeniin(ensimmöinen oikealle) ja kaira on ilmeisesti siellä vasemmalla puolella ympyrää, torniosta päin katsottuna?

:D Ei ne tullissa ketään pysäyttele, ellet oo rekalla menossa nuuskanhakureissulle. Oon paikallisväestöä ja en oo kertaakaan pysähtyny tullissa. Jos pelottaa, niin pari kilometriä pohjoseen päin on rajanylityspaikka, jossa ei oo miesvalvontaa. Kungeni oli kuulemma jossaki hintavertailussa halvempi, en oo tehny empiiristä tutkimusta. Ajat ruottiin ja ku oot menny Ikean ohi tulee liikenneympyrä, vasemmalle, sit oikealle, T-risteys vasemmalle ja Nuuskakairan tukku on siinä. Oikealle, tulee liikenneympyrä josta vasemmalle ja heti perään vasemmalle ja sen tien päässä on kauppa, jonka kylessä on kiinni Snuskungeni.

Itsekin asustelen tässä torniohaaparanta alueella ja tosiaan koskaan ei ole pysäytetty. Ja jos pysäyttävät niin he aika varmasti vain kyselevät jtn perusjuttuja, onko huumeita yms, eivät tutki autoa.

Tukku:
Ma-Pe 10-19
La 10-17
Su 12-18

Kuningas:
Ma-Pe 11-19
La 11-17?
Su 12-18?

Itsekin asustelen tässä torniohaaparanta alueella ja tosiaan koskaan ei ole pysäytetty. Ja jos pysäyttävät niin he aika varmasti vain kyselevät jtn perusjuttuja, onko huumeita yms, eivät tutki autoa.

Tukku:
Ma-Pe 10-19
La 10-17
Su 12-18

Kuningas:
Ma-Pe 11-19
La 11-17?
Su 12-18?

Ja nuo ajat siis suomen aikaa? Ja tässä vielä kysyisin saako kungenista ja kairasta molemmista/jommastakummasta thunderin ultra strong rawia että odens extreme wintergreeniä, itse olen kovin vahvojen nuuskien ystävä:3

tuli mieleen tossa että jos joku halajaa enempi nuuskasta höristä niin nuo vanhat foorumit on siiretty nuuskaorg.foorumi.biz/
toivottavasti en riko tässä nyt sääntöjä kuitenkaan :S

pakko käydä tuolla haaparanassa kyllä viimeistään kesällä perkules kun on tuota matkaa vaan niin paljon :(

Ja nuo ajat siis suomen aikaa? Ja tässä vielä kysyisin saako kungenista ja kairasta molemmista/jommastakummasta thunderin ultra strong rawia että odens extreme wintergreeniä, itse olen kovin vahvojen nuuskien ystävä:3

Juu nuo ajat ovat Suomen kellon mukaan. Itse olen kans vahvojen pussinuuskien ystävä:D, tukusta saa tuota thunderia ja kungenista saa odensin wintergreeniä.

Noissa kummassakin kaupassa asiointi onnistuu ihan suomenkielellä.

Ei herrajee tuli eilettäin käytyä taas ihmettelessä kairan kuulumiset. Torni eetua 51e ja 42gramman purkkeja. Pussikiekot vaihteli 16-19g välillä ja hinnat 16g megapolen tornilla lähti 19eurosta. Siinä vanhoja muistellen menin 10 vuotta taaksepäin ja päivittelin kun kiekko maksoi nykyrahassa sen alle 2e ja myyjä pisti paremmaksi sanoen että silloin kun itse alotti niin ourkin hinta oli 7sekkiä eikä varmaan ollut mitään 42g kiekkoja. Voi sviidu sitä ihanuutta kun kiekon sais poistaa 80snt hintaan :kuola: Ja siis korjataan sen verran että swedish matchin tuotteet on sen 42g ja v2tobacco 40g.

Onko täällä jollain tietoa myydäänkö venäjällä enään tänäpäivänä ettania tai generalia ja jos myydään niin missä päin?

Mites on porukalla kokemusta ja mielipiteitä koukkuun jäämisestä? Käytän mielestäni vähän, kiekko menee noin kolmessa päivässä ja nyt tullu suunnilleen viisi kiekkoa käytettyä ja neljä lisää tulossa, mutta sen verran hienon ja hyvän tuntusta on ettei ole aikomuksia lopettaakaan ainakaan ihan heti. Ennen tuli vain bileissä käytettyä, nykyään koulussa ja silloin tällöin kotona koska vanhempien reaktio ei varmasti olisi kovin positiivinen, heheh. Aina oon aatellu että ei voi koukkuun jäädä, se on vaan se henkinen asia milloin käyttää ja milloin ei.. Tavallaan hieman pelottaa että kunhan ei tulis mitään riippuvaisuutta :D

Runsaat puoli vuotta olen laittanut biittia noin puolen kiekon paivavauhdilla, ja viime lauantaina kavi varasto tyhjaksi. Olen odotellut, etta koskahan alkaisi tehda nuuskaa mieli, mutta ei vaan tunnu missaan. En ole edes tehnyt mitaan lopettamispaatosta. Ei vaan ole jaksanut kayda ostamassa. Nuuskakauppa on vajaan kilometrin paassa, joten sielta sita sitten saa, jos alkaa tehda mieli.

Nailla naytoilla ei siis koukkuun jaamista ole ainakaan viela tapahtunut. Paljon vaikeampaa on pysya karkeista ja roskaruoasta erossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom