Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

tukussahan saa alennuksen kun ostaa koko tornin.

Mulle antovat thunderin ja offroadin torneista alennusta, eikä ottaneet neljästä thunderin RAW kiekosta hintaa ollenkaan ku viimeksi kävin tukussa. yli 220e edestä tein ostoksia niin liekkö se vaikuttanu. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle antovat thunderin ja offroadin torneista alennusta, eikä ottaneet neljästä thunderin RAW kiekosta hintaa ollenkaan ku viimeksi kävin tukussa. yli 220e edestä tein ostoksia niin liekkö se vaikuttanu. :D

Nimenomaan, tukku kunniaan! Eihän kukaan pakkikselta oikeesti käy kuninkaasta ostamassa?! :D

Nimenomaan, tukku kunniaan! Eihän kukaan pakkikselta oikeesti käy kuninkaasta ostamassa?! :D
Kuninkaasta kävin hakemassa odensin extreme wintergreeniä kun tukussa sanoivat ettei muka ole myynnissä kuin amerikan markkinoilla:D no kuitenkin kuninkaasta kyseistä tavaraa sai. Mielestäni kuninkaassa oli parempi asiakaspalvelu kuin kairassa. Kairassa tosin piirun verran halvempaa.

Kertokaas joku mistä mailmankuulu icetooli kannattas hankkia

Icetoolin kotisivuilta. maksaa joku 37? €. Ite ostin forumin alakerran kultaliikkeestä, makso nelosen it muistaakseni 42€.

ojr: 40min - 1,5h.

Pussi 30-90min riippuen mausta, löössi 40-150min.

Juu, uni nuuskat tosiaan asia erikseen. :) vittu sitä fiilistä kun nuuskat yöllä hampaissa ja tyynyllä, ei helvetti.

Mulla ei ole valahtanut vielä tyynylle. Herään vain suu helvetin kuivana. Hengittelen vaistomaisesti suun kautta, kun löysää suussa yöllä. Suu kuivuu koppuraksi, mutta nötö ei kauheasti valu.

Itse nukun melkei joka aamu nuuska huulessa. Laitan herätyskellon soimaan tuntia ennen kuin pitäisi oikeasti herätä, käyn kusella ja pistän myllylän hyllylle. Varsinkin vapaapäivänä, voi sitä autuuden tunnetta kun saa painaa pään vielä tyynyyn samalla nikotiinin alkaessa imeytyä verenkiertoon. Maailmassa on hyvin vähän asioita, jotka hakkaavat sen.

Sellanen muovailuvahanuuska että jos et avaa turpaas 6tuntiin nii se möllöttää sielä ihan nätisti vaikka koko päivän. Vähän jos jutun tynkää irtoo niin menee suhteellisen rapeeta vauhtia mämmiksi. Eli tässä kun puhuttiin uninuuskista niin toi on ihan ykköskamaa ja vähän kun taiteilee niin pysyy mukisematta sen 7h yöunien ajan huulessa. Kerran tosin, en nyt muista oliko rödaa vai prima finttiä yökäisinä, niin aamulla heräsin tajuttomaan köhäkohtaukseen. Voi sitä imuroinnin määrää kun pärskin ilosesti nuuskat ympäri huonetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom