Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Eih hitto, olin laivalla ja siinä sitten kuningasideana päätin piruittaan napata pari kiekkoa pussinuuskaa "kokeiluun"... Suht. negatiivisesti olen tähänkin aina suhtautunut, kun ei ole yksinkertaisesti mitään ideaa tunkea mitään ylähuulen, mutta pakkohan se oli kokeilla. Mukaan tarttu GR pussi ja generalin extra strong pussi, molempia se yksi kiekko siis. Ensikokemuksena voin todeta, että johan nousi päähän. En kyllä odottanut mitään tälläisiä vaikutuksia, mutta näin se näköjää käy ensikertalaisille :D. En tosin ajatellut vetäväni tän enempää, korkeintaan risteilyjen aikana sen 1-2 kiekkoa matkaan. Risteilyissä tosin käyn max. 2krt vuodessa, että enkai nyt sentään koukkuun näihin jää...

Ostin ite bulgariasta 2008 yhen kiekon ja suomeen tultuani ostin samantien tornin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hehee. Joo pitäs saada vaik tän ketjun ekalle sivulle noi kaikki hintajutut keitä kiinnostaa.. Ei tarvii lukee ku viis viimestä sivua nii voi päätellä et 90% tän foorumin lukijoista on joko opiskelijoita tai työttömiä kerta eniten kiinnostaa mistä tornin sais kaks euroo halvemmal

Hauska miettiä kans noita hetkiä kun alotti nuuskaamisen. "emmä koukussa oo, voisin lopettaa vaikka heti"
Itse pidin muutaman päivän taukoja sillon tällön nuuskaamisesta todistaakseen ittelle että ei oo koukussa yms. Nykyään ei tulisi mieleenkään. :)

Vituttaa kun jotkut valittaa ihan helvetisti nuuskaamisesta, kuulemma röökikin olisi fiksumpi vaihtoehto niitten mielestä. Saatana, sanon minä!

Mitenkä muuten noissa Icetoolin nuuskakiekoissa on kiinnitys. Tai siis onko se kierteellä vai napsautetaanko se vaan kiinni? Mietin tässä vaan, että jos kehittelis jostain vähän halvemman version tosta. Tänää torni knoxin löysää löyti uuteen kotiinsa :dance: tosin eihän toi knoxi mitään herkkua oo, mutta menettelee paremman puutteessa

Mistäköhän päin internettiä mahtaisi saada tilattua jotain hiukan Icetoolia huokeampaa nuuskatykkiä? Miltei ilmaiset prismasterit ei ainakaan noilta googlettamalla löytyneiltä sivuilta suostuneet Suomeen tulemaan.
Ruvennut tämä lösin kanssa touhuaminen iskemään sen verran, että sitä voisi hiukan upgradeta käyttökokemusta tästä "manuaalisesta" leipomisesta. Ja ei, en enää jaksa askarrella kotikutoista ruuttatykkiä, ei maksa vaivaa.

"TEILLE ON SAAPUNUT TULLISELVITETTÄVÄ POSTILÄHETYS..." :face:

Perkeleen perkele, onneks ei palanut kun ~5e tässä kokeilussa. Tuleekohan postissa vielä hulluimmillaan nykyään jotain helvetin päiväsakkoja kahdesta kiekosta? :D Onneks on Ettania pakastimessa niin ei niin hirveesti ota nuppiin tämäkään.

Vois kyllä laittaa noille Israelin pojille palautetta että lähettää ensi kerralla Suomen postin jollain muulla nimellä kun "SWEDISH TOBACCO". :D

Onko tuossa muuten mitään rajoitusta, kuinka paljon tuolta hapitsulta saa tuoda nuuskaa kerralla Suomeen? Ja onko nuuskan lähettäminen kuinka postilla laitonta Suomen sisällä? :D

Onko tuossa muuten mitään rajoitusta, kuinka paljon tuolta hapitsulta saa tuoda nuuskaa kerralla Suomeen? Ja onko nuuskan lähettäminen kuinka postilla laitonta Suomen sisällä? :D
Kolme torniahan se rajoitus on, ei niitä tullimiehiä siinä suomi-ruotsi rajalla kiinnosta kyllä onko sulla 10 vai 20 tornia.
Laitontahan toi nuuskan lähettäminen on, mutta kuka postipaketteja ratsaa suomen sisällä ? Ei kukaan.

Kolme torniahan se rajoitus on, ei niitä tullimiehiä siinä suomi-ruotsi rajalla kiinnosta kyllä onko sulla 10 vai 20 tornia.
Laitontahan toi nuuskan lähettäminen on, mutta kuka postipaketteja ratsaa suomen sisällä ? Ei kukaan.

Eikös tuo 3 tornia ole verovapaan tuonnin raja? Eli esim. laivalta kun ostaa taxfreesta. Ainakin ennen sai elintarvikkeena Ruotsista tuoda omaan käyttöön nuuskaa niin paljon kun haluaa. Niistä kun on maksettu verotkin sinne Ruåttin puolelle. Vai muuttuiko tuo laki niin, että se 3 tornin raja koskee kaikkea tuontia paitsi netistä tilaamista, joka on laitonta?

Mun mielestä saat verot maksettua nuuskaa(haapis) tuoda omaan käyttöön niin paljon kun lähtee. Laiva eri asia.
Tosin kun viimeksi syksyllä olin laivalla niin nekin myy niin paljon kun haluat tuoda, mutta ne vaan ilmottaa että 3 tolppaa on lupa tuoda. Eli tavallaan omalla vastuulla. Laiva ei ota syytettä jos joku tuo enemmän, koska siitä on sanottu.

Kimsson, tilaa Icetooli netistä. Usko pois, ainoa oikea. :)
Se maksaa silti sen suolaset 40 eypoa. Hiukan stiippi hinta tällaiselle juutalaiselle. :D
On se kieltämättä silti helvetin siisti tykki...

Viikonloppuna tuli käytyä abiristeilyllä ja pakkohan sieltä oli varaston täydennystä ottaa mukaan. Matkaan lähti siis generalin ja ettanin löysää, puntti molempia sekä puol punttia genun extra strong pussia. ja kokeeksi piti ostaa kiekko LDn löysää. Pikkuhiljaa vaan enemmän ja enemmän ruvennu tosta ettanista tykkäämään! :P Ja noi genun pussit on kans loistokamaa. Eikä laivan hinnatkaan hirvitä:

Ettan löysä 40,50e/torni
Generalin löysä 40,50e/torni
LD löysä 30e/torni
General extra strong pussi n.34e/torni

Kimsson mä syön köyhiä juutalaisia aamupalaks. Osta niin et kadu :)
Viikonloppuna tulee terveiset ruotsin maalta.
Torni Skruffia pussina. (piti olla tykkiä mut nou vorry)
Torni Röda Lackettia tykkiä.
3,5 tornia Offroadin frosted pussia.
~5 tornia Ettania tykkiä.

Kyllä taas huuli tykkää ja lompakko kevenee mutta vittuakos siinä. :)
Ei oo ainakaan viimeseen 2,5 vuoteen ollut nuuskat loppu. :)

Komppaan edellistä, kyllä se Icetool on helvetin hyvä verme ja kestää tarvittaessa vaikka jälkipolville asti. Ellet sitten hävitä sitä jollain baarireissullas. :D

Mulla on tullu tän vitosen millin singon kanssa monta kertaa pala kurkkuun kun välillä ollut hukassa. Koputan puuta mutta aina löytyny ja ikinä tuu vaihtaa muuhun väriin/ostaa uutta. :)

Icetool on todellakin ostamisen arvoinen. En oo katunu kertaakaan, kun menin sijoittaa rahat siihen. Onko muuten porukka kokeillu laittaa ruotsalaista nuuskaa alahuulen alle? Ite oon pari kertaa laittanu pussin ja tuntuu ihan jepalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom