Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

^
Älä kokeile. Miksi kokeilla, jos pussi ajaa asiansa? Tulee vaan nopeemmin vitutus, kun löössikään ei enää riitä. Itse olen siinä vaiheessa, että pitää alkaa varmaan nielemään nuuskaa tai laittamaan sitä esarin alle.

Nim. n.16 vuotta nuuskausta ja hereillä en pysty olemaan edes viittä minuuttia ilman nuuskaa. En pysty edes pitämään nuuskaa huulessa loppuun asti, kun alkaa tekemään mieli uutta ruutallista.

En tykkää enään nuuskaamisesta. Olen kokeillut lopettaa muutaman kerran. Alle kolme tornia pakkasessa ja yritän uudestaan lopettaa. Usko vaan on mennyt jo.

Heh nikotiinikoukku on perseestä. Itse lopetin nuuskaamisen 2,5v sitten. Siitä lähtien jauhanut nikotiinipurkkaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^
Älä kokeile. Miksi kokeilla, jos pussi ajaa asiansa? Tulee vaan nopeemmin vitutus, kun löössikään ei enää riitä. Itse olen siinä vaiheessa, että pitää alkaa varmaan nielemään nuuskaa tai laittamaan sitä esarin alle.

Nim. n.16 vuotta nuuskausta ja hereillä en pysty olemaan edes viittä minuuttia ilman nuuskaa. En pysty edes pitämään nuuskaa huulessa loppuun asti, kun alkaa tekemään mieli uutta ruutallista.

En tykkää enään nuuskaamisesta. Olen kokeillut lopettaa muutaman kerran. Alle kolme tornia pakkasessa ja yritän uudestaan lopettaa. Usko vaan on mennyt jo.
Sama itellä. Vituttaa koko nuuskaaminen ja koko ajan miettiny lopettamista useemman vuoden. Hereillä olo aikana nuuska on huulessa ihan koko ajan. Välillä laitoin päiväunillekkin huuleen jos tiesin nukkuvani vaan jonkun vartin. Ei vittu mitään järkeä. 2viikkoa sitten loppu nuuskat ja saanu vaan ajoittain purkin sieltä täältä. Tarkotus oli lopettaa mutta onhan tää ihan helvettiä.

^
tuttu juttu tuo nukkuminen nuuskan kanssa. Pojan kanssa päikkärit nukun aina nuuskan kanssa. Herään aina vähän ennen poikaa, kun suu on täynnä ihanaa nestettä :)

Nytkin kesken viestin kirjoittamisen piti laittaa nuuskaa huulen. Kahvin jounnin verran pystyin olemaan ilman. Alkaa olla jo sairasta.

Mitäs jengi on mieltä näistä pikkasen vahvemmista nuuskista?

Aiemmin ollaan menty ihan perus ettanilla ja genulla, mutta nyt ostin tota thunderin extra starkkia ja löysää tietenkin. Meinas vähän heikon olon tekasta, kun nakkasin ekalla kerralla sen tutun 3milliä yläpeltiin, mutta nyt on tullu pari biittiä jo käytettyä ja kyllä maistuu :puntti:

Sekin hyvä puoli näissä on, että perus tolppa kestää pitempään, kun ei tarvii tunkee niin paljon tavaraa huuleen kerralla.

Mitäs jengi on mieltä näistä pikkasen vahvemmista nuuskista?

Aiemmin ollaan menty ihan perus ettanilla ja genulla, mutta nyt ostin tota thunderin extra starkkia ja löysää tietenkin. Meinas vähän heikon olon tekasta, kun nakkasin ekalla kerralla sen tutun 3milliä yläpeltiin, mutta nyt on tullu pari biittiä jo käytettyä ja kyllä maistuu :puntti:

Sekin hyvä puoli näissä on, että perus tolppa kestää pitempään, kun ei tarvii tunkee niin paljon tavaraa huuleen kerralla.

No makuasioita, ilolla otan vastaan jos saan jostain noita vahvempia, mutta normisti mennään näillä perusbiiteillä, ku ei jaksa maihin mennä vartavasten. 3,5-4 millii tulee laiteltuu yläpeltii biitistä riippumatta.

Kokeile löössiä. White pusseista ei millään meinaa saada mitään makua irti vaikka kuinka imeskelisi sitä biittiä :D

^

Joo, ei tässä mitään himonuuskaajia olla muutenkaan, löysää oon enimmäkseen käyttänytki ku sellasta jostain oon käsiin saanu. Itellä nuuskaaminen on lähinnä ryypätessä jos joltain saa, ja todella harvoin ostan omaa nuuskaa. Nyt sattu vaan tarttuun tällästä muutama purkki ja kun nää loppuu niin menee varmaan taas pitkään kun en koko nuuskaa edes ajattele.

E: Eihän tässä mitään järkeä kylläkään ole, tää on vaan tiettyinä hetkinä rentoutumiseen niinkuin kaikilla muillakin? ;)

Kyllä se on todettava että General on parasta nuuskaa ikinä. Portion/lös, kumpikin yhtä hyviä (mikä on harvinaista, yleensä pussi- ja irtonuuskien välillä on makueroja vaikka kyseessä olisikin sama merkki). Whitekin menee hätätilanteessa :) 4 tornia löysää ja 2 tornia pussia pakkasessa, kyllä nyt kelpaa.:pano:

Terve,
mitä tapahtuu jos ostaa paljon nuuskaa 30 tornia laivalta ja jää tullissa kiinni?

Päiväsakoille ainakin menee. HUOM! kohta "jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta" joka tarkoittaa, että sanktioita voi tulla vielä muidenkin kohtien perusteella riippuen määrästä yms,

31 e § (12.6.2009/412)
Joka tuo maahan tupakkatuotteita 7 b tai 11 §:n vastaisesti tai suussa käytettäväksi tarkoitettua tupakkaa 10 a §:n 1 momentin vastaisesti, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, tupakkatuoterikkomuksesta sakkoon. (20.8.2010/698)

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1976/19760693

Päiväsakoille ainakin menee. HUOM! kohta "jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta" joka tarkoittaa, että sanktioita voi tulla vielä muidenkin kohtien perusteella riippuen määrästä yms,

31 e § (12.6.2009/412)
Joka tuo maahan tupakkatuotteita 7 b tai 11 §:n vastaisesti tai suussa käytettäväksi tarkoitettua tupakkaa 10 a §:n 1 momentin vastaisesti, on tuomittava, jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, tupakkatuoterikkomuksesta sakkoon. (20.8.2010/698)

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1976/19760693
Katos perkele ihan sakkoja:O. Ite oon monesti ottanu noita riskejä kun oon luullu että jäis vaan tulliin ja joutus maksamaan verot. Perkele eipä taida enää uskaltaa.

No ainaki siljan terminaalissa on varmaa tullimiehiä näkyny viimeks 90-luvulla. Noin kuvainnollisesti, eli aika surutta saa tuoda mitä perse kestää ja myyjät myy.

Terkkuja täältä ahvenanmaan silja europelta.Jokuhan jo epäili saako täältä nuuskaa. Nyt on puoleksi vuodeksi general whitea, onyxiä, catch lakua riittämiin. Onyx 39 e ja muut 33e galaxyllä heti aamust
a taxfreen auettua. Kaikki perusmerkit tarjolla siis.

Ai että, nyt on kunnon hikitreeni takana ja suihkussa käyty. Nyt illan kohokohta, pitkästä aikaa Ettanin mädältä puulta haisevaa paskaa huuleen ja NHL 12 pyörimään :)

Pyhä kolminaisuus = Kova treeni, pari kylmää bissee ja täys latinki rödaa!

Ei voi kyllä kieltää ettet olis täysin oikeessa!

Vuoden verra tullu ny käytettyy nuuskaa. yleensä ettanii ku sitä on ain tarjol ja kaikist parast :rock: eipä oo kyl huulee mimmostakaa koloo syöpyny vaik väitetää et tulis. Ite vedän 2-5 biittii päiväs. Icetoolilla mennään :D Joku kiva vois viel kertoo jonku sivun mist vois tilata nuuskaa suomeen :)

Top 8 nuuskat
1.Ettan lössi
2.Genu lössi
3.Göte lössi
4.Genu extra strek
5.Genu onyx
6.Ettan pussit
7.General pussit
8.Göte pussit

Suositut

Back
Ylös Bottom