Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en ainakaan saanut nenänuuskalla tyydytettyä nikotiinin tarvetta samanlailla kuin snussilla. Nenänuuska on mukavaa tavaraa jos sitä vetää vain silloin tällöin. Itse kun vetäsin sieraimet täyteen niin ensin aukesi sieraimet totaalisesti kaikesta räkäpaskasta ja sitten mulla ainakin tuli semmonen tunnen että sieraimien kauttaa se nuuska ois virrannu mun silmien taakse :hyper: Kiva tunne oli.

Ite olen molempia jonkin aikaaa käytellyt. Nenänuuska on aivan perseestä tai sitten en sillä 1-2kk ajanjaksolla oppinu sitä nuuhkimaan. Silmät vesillä ja vaihtoehtona jatkuva niiskutus kun valuu viiksille tai sitten liian kova niiskutus jolloin tulee kurkkuun. Lisäksi niitä ei saa niistämällä homokaan pois sieltä ihan hetkessä. Myöskin näyttää ehkä hivenen epäilyttävältä kun jotain imaset pikku hylsystä nokkaan ja sen jälkeen samantien silmät punaseksi ja ilme näyttää kun joku rapsuttelisi juustoraastimella kiveksiä.

Oliver Twistin ideaa en oikein koskaan tajunnut. Semmosia älyttömän pieniä lakun näkösiä kikkareita jota sitten pyöritellään suussa ja välillä huulessa. Leikkimisen maku oli kun niillä pelleili. Tosin painotan edelleen että ehkä mun taidot vaan ei riittäneet.

Samaa laatua kuitenkin, mitä nyt lauantailta muistaa kun pääsi kokeilemaan. Mustasta pussista huolimatta Onyxihan kuitenkin on aina muistuttanut mielestäni enemmän white-pussia ominaisuuksiltaan.

Vielä pari tornia eetua pakkasessa ja kohta tuo kaveri lisäks vielä 2 tornia grovia + 1 tornin ettania... Onko tietoa onko tuo nuuska sen halvempaa tuolla ylitornion korkeudella ruotsissa kuin esim haaparannassa?

Joo morjesta kaikille pakkiksille näin joulun alla ! tipahti postiin eilenässä 2 tornia knox stark portionia. Löysämiehiä kyllä olen, mutta näin "talvella" tuli pussia kohtaan himo ja huuletki huutaa hoosiannaa :). Hyvää tavaraa verrattavissa ehkä generalin extra sterkkiin, paitsi että ei vuoda yhtä nopeasti. Potkii hyvin ja hintalaatu suhde on loistava ! suosittelen kaikille vahvempien pussien ystäville !:)

Joo morjesta kaikille pakkiksille näin joulun alla ! tipahti postiin eilenässä 2 tornia knox stark portionia. Löysämiehiä kyllä olen, mutta näin "talvella" tuli pussia kohtaan himo ja huuletki huutaa hoosiannaa :). Hyvää tavaraa verrattavissa ehkä generalin extra sterkkiin, paitsi että ei vuoda yhtä nopeasti. Potkii hyvin ja hintalaatu suhde on loistava ! suosittelen kaikille vahvempien pussien ystäville !:)
Postiin? lähettikö kaveri ruåttist vai tilasiks jostai virmast? nykyäähä toiki o jo laitonta :S

ja foresrun kävikkö siin uudes snuskungen liikkees? kerro vähä lisää jos kävit

Postiin? lähettikö kaveri ruåttist vai tilasiks jostai virmast? nykyäähä toiki o jo laitonta :S

ja foresrun kävikkö siin uudes snuskungen liikkees? kerro vähä lisää jos kävit

En käyny, oli tarpeeks navigointia toho kairaaki :D

Nyt pojat ja tytöt nuuskakaupoille viä tän vuoden puolel, 1.1 alkaen vero nousee 11% ruåttis. Kirjottelen snuskungenin valikoimast/hinnoist viä täl viikol

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom