Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ei vittu tätä kotona leivottua, ikenet perääntyneet takaraivoon. Noh onneksi limakalvot paranee nopeasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei vittu tätä kotona leivottua, ikenet perääntyneet takaraivoon. Noh onneksi limakalvot paranee nopeasti.

Juu, saman olen huomannut, että tuosta kotona leivotusta suu tykkää paljon enemmän kyttyrää kuin tehdaskamasta. Suun kannalta pussinuuska on parasta, näin sekä oma empiirinen kokemus (mönjästä monet ientulehdukset), sekä hampilääkärin neuvo. Huono puoli pussista on se, että ainakaan mulle ei potki ja on liian pliisua kamaa toi pussi.

Limakalvoista sen verran, että mitä enemmän ikää tulee sitä huonommin ne paranevat, näin totesi toinen hampilääkäri;)

Ajattelin kokaista tätä reseptiä kohtapuolin (tässä tulee se paahtaminen, jonka pitäisi höyrystää huithelvettiin myrkyt). Ainoa kynnys on ollut mennä apteekkiin tuota glyserolia kyselemään, kun epäluuloisia kysymyksiä on tullut jo askorbiinihapon ostamisessa"mihin tarvitset?":D(käytän sitä veteen sekoitettuna marsuille c-vitamiinin lähteenä). Kilon satsia ei ole tarkoitus alkaa väsämään. Ohje:

Tässä on Strengbergin tehtaan legendaarinen resepti:

Seos 1
3 rkl suolaa
1 rkl glyserolia
1,25 l vettä
1 kg tupakkaa

Sekoita suola ja glyseroli haaleaan veteen. Jauhaa tupakka hienoksi ja sekoita liuokseen. Laita seos kannelliseen uunivuokaan ja lämmitä 80-85 asteisessa uunissa noin 4-5 vuorokautta. Lämpötilan pitää pysyä alle 90 asteessa, joten tarkista etukäteen paljonko uunin termostaatti valehtelee.

Ajattelin kokaista tätä reseptiä kohtapuolin (tässä tulee se paahtaminen, jonka pitäisi höyrystää huithelvettiin myrkyt). Ainoa kynnys on ollut mennä apteekkiin tuota glyserolia kyselemään, kun epäluuloisia kysymyksiä on tullut jo askorbiinihapon ostamisessa"mihin tarvitset?":D(käytän sitä veteen sekoitettuna marsuille c-vitamiinin lähteenä). Kilon satsia ei ole tarkoitus alkaa väsämään. Ohje:

Tässä on Strengbergin tehtaan legendaarinen resepti:

Seos 1
3 rkl suolaa
1 rkl glyserolia
1,25 l vettä
1 kg tupakkaa

Sekoita suola ja glyseroli haaleaan veteen. Jauhaa tupakka hienoksi ja sekoita liuokseen. Laita seos kannelliseen uunivuokaan ja lämmitä 80-85 asteisessa uunissa noin 4-5 vuorokautta. Lämpötilan pitää pysyä alle 90 asteessa, joten tarkista etukäteen paljonko uunin termostaatti valehtelee.

Just tota mulla on, asunnon tuuletus täytyy olla kunnossa koska haju on kuulemma koko valmistuksen ajan helvetillinen. Kaveri joka tuota teki tilasi siihen jotkut spesiaali purut ruotsista.

Tällaisen "uunin" voi väsätä itse:

snusugn_deluxe.jpg

Eka viesti pakkoon, vaikka olenkin seurannut aktiivisesti tätä threadia jo 2 vuotta. Pakko kyllä sanoa että Göteborgs Rapén löysä on vitun hyvää kamaa! Maistuu samalle kuin muutkin perus irtonuuskat, mutta suolaisempaa.
Onkos muita göötteborin raiskaukseen tykästyneitä? =D

Eka viesti pakkoon, vaikka olenkin seurannut aktiivisesti tätä threadia jo 2 vuotta. Pakko kyllä sanoa että Göteborgs Rapén löysä on vitun hyvää kamaa! Maistuu samalle kuin muutkin perus irtonuuskat, mutta suolaisempaa.
Onkos muita göötteborin raiskaukseen tykästyneitä? =D

Onhan se ihan hyvää. Mutta mä olen edelleen sitä mieltä, että vaihtelu virkistää. Ettan on varmaan ainoa nuuska mihin en koskaan kyllästy.

Tällaisen "uunin" voi väsätä itse:

snusugn_deluxe.jpg

Itse tehnyt vastaavan ihan tavallisesta styroxilaatikosta, jonka kannen läpi olen ujuttanut 25 w hehkulampun. Lämpötila sisätiloissa on paistolämpömittarin mukaan 80 asteen tietämissä. Hajuja ei tule huoneistoon lainkaan, kun kantta ei mene avaamaan.

Täytyypä askarella, niin ei tarvitse uunia neljää päivää pitää lämpimänä, kiitos! Jos naiset etsitte kunnon miestä itsellenne, valitkaa nuuskamies, he ovat kovia kokkaajia, eikä heillä ole peukalo keskellä kämmentä!:D

Juujuu elikkäs tuleva appiukko kävi Jenkeissä, jossa katsoi mös NHL-pudotuspelejä, ja toi meikäläiselle sieltä muutaman kiken Skoalsin minttu pusseja- aika kivan kokoisia murikoita ne kyllä ovat helvetin hyvvääää, samoin yksi kiekko Kodiakin löysää Wintergreen-mallia. Huulet menee rullalle mut nannaa on

Thunderin ES frosted löysää huuleen, Ettan on lempparimultaa mutta vaihteluna uppoaa tämäkin aika mukavasti.

Kattokaa minne sylette niitä saatanan paska palleroita. Työn puolesta on joutunut kouluttaa nuorempia, kun sylkevät "paskat" minne sattuu, esim lastenleikkikentille, koulujen pihoille yms
Jos se on niin vaikeata käyttää, niin lopettakaa.

Kattokaa minne sylette niitä saatanan paska palleroita. Työn puolesta on joutunut kouluttaa nuorempia, kun sylkevät "paskat" minne sattuu, esim lastenleikkikentille, koulujen pihoille yms
:hyvä: Paska palleroita?

Itse pyrin käyttämään aina roskista, kun sellainen vaan löytyy. Tosin nuuskahan on maatuvaa ainesta, mutta eipä tulis mieleenkään mihinkään lasten leikkikentälle räkästä mällejä liukumäen putken kattoon.

Kellää tarvetta teräksiselle 5mm Icetoolille? Tuli ostettuu vähän heräteostoksena ja on tää kyllä vähän liian jyty mun huulelle

Alkuperänen pakkaus ja kuitti löytyy, alle viikon wanha, eli käytännössä uudenveroinen :dance:

Pistäkää viestii jos jollain höröhuulella tarvetta!

Kellää tarvetta teräksiselle 5mm Icetoolille? Tuli ostettuu vähän heräteostoksena ja on tää kyllä vähän liian jyty mun huulelle

Alkuperänen pakkaus ja kuitti löytyy, alle viikon wanha, eli käytännössä uudenveroinen :dance:

Pistäkää viestii jos jollain höröhuulella tarvetta!

ite ostin 3 viikkoa sitte 4ml icetoolin ja välissä tuntuu että paksumpi ois voinu olla parempi.. paljonko tykität kerralla?

Ilmeisesti nuuskan pakkaukset laivoilla muuttuvat. Syy on että salakuljetus Ruotsiin on lisääntynyt hälyttävästi hintojen noustessa siellä. En tiedä miten pakkaukset muuttuvat, tai koska näin tapahtuu, mutta uutinen on fakta. Voihan spekuloida että nuuskaa ei enää myytäisi tolpittain tai jotain.

no ei ollu ainakaa eile muuttunu miksikää.. 3 tolppaa kenraalii löössinä tai pussina 85e europal.. kelpas! myös ekstra sterkkiä pakko oli ottaa hintaan 32e

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom