Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ite ostin 3 viikkoa sitte 4ml icetoolin ja välissä tuntuu että paksumpi ois voinu olla parempi.. paljonko tykität kerralla?

Femman ruitan kanssa on se ongelma, että rupee jo vartin jälkee mälli kusee, en sitten tiedä onko käyttäjässä vika? :D

Tätä ennen mulla oli 3mm Icetool ja sillä ku iski huulee niin pysty kevyesti pitämään yli puol tuntia :wtf: Musta taas tuntuu et 4mm vois olla itelle just soppeli...

Eikö nykyään laivalla ole niitä 3tornin tarjouksia? Saako siinä tarjouksessa ostaa vaikka 2löysää ja 1pussitornin? Ja oliko se 3 tornia mitä laillisesti sai maahan tuoda?

Eikö nykyään laivalla ole niitä 3tornin tarjouksia? Saako siinä tarjouksessa ostaa vaikka 2löysää ja 1pussitornin? Ja oliko se 3 tornia mitä laillisesti sai maahan tuoda?

1. kysymys: Ei ollut ainakaan europalla maaliskuussa eikä tammikuussa.

2. kysymys: Kyllä, 3 tornia, käytännössä kuitenkin niin paljon ku jaksaa kantaa. (näin ainakin pari kk sitte)

viikko sitten tulleena. Kyllä oli generalin kolmen tolpan tarjous ja sai itse valita kumpaa ne kolme ovat. itse otin juuri kans pari löössii ja yhe pussia. kolme saa laillisesti tuoda

Nuuskaahan saa tuoda laivoilta sääntöjen puitteissa kaiketi tuon 4 tolppaa mutta vaikuttaako tupakan ostaminen tähän rajaan? Eli jos ostaa 2 kartonkia tupakkaa niin saako siitäkin huolimatta nuuskaa kiikuttaa sen 4 tolppaa? Tänks!

Perjantaina Viikkarin Gabriellalle. Onko lähiaikoina käyneitä? Tarjouksia Ettan lösistä? Tarkkaillaanko sitä max 3 tornia rajoitusta tax-freessä (esim. merkataanko korttiin kuten viinojen kanssa vai myydäänkö ilman ongelmia) vai onko oma asia jos ostaa enemmän.

Pari viikkoa sitten kaveri toi Gabriellalta nuuskaa, ei ollut mitään tarjouksia, general ja ettan olivat ainakin 32 euroa pötkö. Muista ei tietoa.

Kyllä, Venäjältä vihdoin viimein saa nuuskaa. Hinta on tosin noussut sitten kulta-aikojen. Puhuivat että tolppa kustantaa 50e nykyään.

Itseasiassa venäjällä mydään nykyisin sellasta nuuskaa kuin oden's Ei oo siis perus ettan-generaleja ollenkaan enää. Maksaa 1300 ruplaa / torni, eli 30 euroa, saa tuoda 3 tolppaa.

Ja kannattaa nimenomaan ottaa se vuoden viisumi, nykyisn pyörii satasen nurkissa hinnat, ja sillä saa sitten käydä jukujukumaassa vapaasti. Bensa 68 senttiä litra, nuuskaa saa ja tupakka 8 euroa kartonki.

viinan tuonnissa on sitten 20 tunnin sääntö olemassa, eli pitää olla yli 20 h / tai ottaa riski. Votkathan siellä alkaa jostain 3 eurosta / pullo..;)

Ei se oden's minusta ole ihan ettanin veroista, mutta aivan ok tason nuuskaa on. Sen extreme-versiossa on nikotiinia vähän reippaanlaisesti, ilmeisesti 22mg / g ( kun ettanissa taisi olla 8)

Ihmiset, Göteborgs Rapé no2. Punttihintaa tiedossa kellään? Tai Graniitin Special/Vit hintoja, Haaparannan kairatukkua lähinnä ajattelin?

Einkel;3229012 begin_of_the_skype_highlighting**************3229012******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Ihmiset, Göteborgs Rapé no2. Punttihintaa tiedossa kellään? Tai Graniitin Special/Vit hintoja, Haaparannan kairatukkua lähinnä ajattelin?

Perus Swedish matchin merkit pyörivät siinä 40-45€ lukemissa/torni ainakin viikko sitten. Knoxin ja offroadin pussit maksavat tosin vain 22-28€ torni, jotka ovat V2 tobacon pusseja.

Huomasin muuten, että ei kannata laittaa biittejä ihan perälle jaakaappiin / pakastimeen, oli meinaa takaseinän vastanen kike liruttanu kaikki mehut biiteistä siihen kiken reunoihin. Ite biitti oli ihan kuivaa :urjo:

No, käytän mä sen silti..

Huomasin muuten, että ei kannata laittaa biittejä ihan perälle jaakaappiin / pakastimeen, oli meinaa takaseinän vastanen kike liruttanu kaikki mehut biiteistä siihen kiken reunoihin. Ite biitti oli ihan kuivaa :urjo:

No, käytän mä sen silti..

^ Juu oon itte huomannu kans ihan saman. No mut kantapään kautta oppii parhaiten. :) Uijui muutaman tunnin pääst tooli tipahtaa postilootaan ja pääsee herkuttelemaan <3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom