Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kavereiden kanssa mietittiin, että kauanko keskiverto nuuska kestää olla huoneen lämpötilassa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
twinlab sanoi:
Kavereiden kanssa mietittiin, että kauanko keskiverto nuuska kestää olla huoneen lämpötilassa?

En tiiä, mutta ite säilytän avaamattomia purnukoita pakastimessa ja avattuja jääkaapissa, ihan siinä maitotölkkien vieressä.

Nuuskapilli lojuu taas aina tietokoneen näppiksen vieressä :)

L0b0 sanoi:
En tiiä, mutta ite säilytän avaamattomia purnukoita pakastimessa ja avattuja jääkaapissa, ihan siinä maitotölkkien vieressä.

Nuuskapilli lojuu taas aina tietokoneen näppiksen vieressä :)

Joo, pitää silti vielä inttää ja kysyä, että kestäisikö huoneen lämmössä 1kk, 3kk, 6kk? Sais edes jotain osviittaa :D

Edit:

Onko nuuska halvempaa oikein Ruotsissa, kuin laivalta ostettunua? Eikös singossa oo 10kappaletta rasioita?

twinlab sanoi:
Joo, pitää silti vielä inttää ja kysyä, että kestäisikö huoneen lämmössä 1kk, 3kk, 6kk? Sais edes jotain osviittaa :D

Edit:

Onko nuuska halvempaa oikein Ruotsissa, kuin laivalta ostettunua? Eikös singossa oo 10kappaletta rasioita?

Kyllä mulla on parikin viikkoa aski lojunu pöydällä ja ihan hyvin kutitellu silti, kun on poskeen mällin lirpassu! Joskus olen lisännyt ihan pienen, pienen tilkan vettä, tai vaikka tuorekurkun palasen sinne purkkiin kostuttamaan nuuska-ainesta.

Ja ne ei oo rasioita, vaan ASKEJA :D

Hinnoista en osaa sanoa, mutta 2.5-3e olen itse tavannut kiekosta maksaa

Sain taas vähän aikaa sitten Rödalacketia käyttöön ja voi veikkoset, että on ihania kumipalleroita! Näitä voi pitää heltassa parikin tuntia, eikä valu tippaakaan. Ettani valuu ikeniä pitkin jo 20min jälkeen ja se on aika rivoa katseltavaa.

Jees, kaippa sitten täytyy vaan kokeilla kuinka kauan säilyy, jos laitan suht viileeseen&kosteeseen varastoon ne muutamat singot, sittenpähän näkee mitä tapahtuu.. :whip:

twinlab sanoi:

Eikös niitä Ettaneita voi säilyttää jääkaapissa? Vai eikö viitsi tuoda käyttöä porukoille julki. :D Joskus aikoinaan vielä himassa asuessa nuuskat sai kätevästi piilotettua kun jääkaapin sijasta talossa oli iso kylmähuone missä piilopaikkoja riitti pilvin pimein. Sinne vaan sinko perulaatikon taakse piiloon mutta kyllähän porukat äkkiä huomas että pojalla on huuli mutkalla. :hyper:
Muutenkin tuo kylmä ettani on huomattavasti mukavampi tunkea huuleen ku lämmin. Mielestäni kyllä tuo nöölin koostumus muuttuu jo muutamassa päivässä huonompaan suuntaan jos lämpimässä säilyttää.

Miten ihmeessä ne askeja vois olla: aski on neliskulmainen esine (=röökiaski), kyllä mä niitä purkeiksi sanon, tai sitten kiekoiksi:D

twinlab sanoi:

Avattu purkki ei kestä viikkoakaan huoneenlämmössä, joten tuskin avaamattomatkaan järkyttävän pitkiä aikoja kestävät. Säilyvyyttä voi kenties parantaa se, että kiekot pidetään siinä tornissa ja tiukasti muovipussiin tms pakattuna? Siis ihan näin mutulla heitettynä...

Jääkaappi & pakastin toimii.

Mistäs saan tilattua sellasen hemmetin spön näkösen ice toolin..vaaleanpunaisena tietty :haart: ?

Northener.comia oon kokeillu jo mut sielt ei saanu muka suomeen tilattua..tai sit oliskohan ollu tilaajassa vika..?

Itellä ei oo mahista pitää snuuskia kylmässä joten huoneen lämmössä ovat joskus olleet parikin kuukautta. Avaamattomia kun ovat niin ihan hyvin niissä nestettä on pysynyt, mutta tosiaanki avattu purkki josta on otettu pari mälliä kuivuu huoneenlämmössä parissa viikossa.

Pee ku on kallista toi nuuska tuol haaparannas!! Toissa päivänä kävin hakeen puntin ja maksoi 27.7e!!! Mut onneks kaveri menee taas laivalle niin pitää ottaa kunnon varastot!

Juste sanoi:
Pee ku on kallista toi nuuska tuol haaparannas!! Toissa päivänä kävin hakeen puntin ja maksoi 27.7e!!! Mut onneks kaveri menee taas laivalle niin pitää ottaa kunnon varastot!

Kalakaupasta kannattaa jatkossa hakea puntti 25€,. harmi vaan kun just toissapäivänä oli nuuskat tooosi vähissä ja joutu shellitä hakemaan 28.90€ puntti.Pitäis siirtyä yleisempiin merkkeihin, että ois aina saatavilla (skruffia käyttelen).

OHO, ompa kallista Haparandassa. Kolarissa viikko sitte perjantaina kaikki puntit 24. Ostin 13 punttia, että riittää hetken :D

Halffi- sanoi:
Siis saako venäjän rajalta nuuskaa? Tästä lappeenrannasta kun olen niin olisi helppo lähteä sieltä hakemaan.

Saa rajalta taxfreestä nuuskaa, valikoima tosin on heikonlainen. Tarjolla on irtonuuskana ettania ja generalia, pussinuuskassa löytyy isompi valikoima. Ei ole ihan yhtä tuoretta välttämättä, kuin ruotsin puolella, siis parasta ennen päiväys voip olla jo jossain parin kk päässä (päiväys kai laitetaan vuoden päähän siitä, kun nuuska on pakattu). Laivalta ostaessakin tosin päiväys voi olla ihan yhtä lyhyen ajan päässä. Pistää vaan pakkaseen, jos enempi ostaa.

Avattu purkki huoneenlämmössä menettää selvästi tehoaan jo muutamassa päivässä, ainakin tuntuu siltä. 2 viikkoa vanhat (yleensä jäänyt takin taskuun tai johonkin) on jo lähes roskistavaraa.

Pakastimessa pidän avatutkin aina kun olen kämpillä. Avatun purkin säilyvyyttä voi vähän parantaa painelemalla massa tiiviiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom