Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

IMO Siljalla ainakin oli mainintaa alkuviikosta jotain ruotsin kruunun kurssista siten, että tuotteiden hinta olisi "kalliimpi" kruunuilla ostettaessa. Inflaation(?) vuoksi siis arvo on kuitenkin sama.

En nyt ihan 100% varma asiasta ole, mutta näin muistelisin ymmärtäneeni :)

Jotain 298 kruunua oli torni eli kalliimmaksi olisi tullut kruunuilla maksaa. Viimeksi kun kävin laivalla viime vuoden lopulla niin hinta oli 258 kruunua ja euroissa 27 eli halvempi euroissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ollut nyt reilu viikko hirveät niksat ja vitutus päällänsä. lupasin itselleni kun aloittelin nuuskan kanssa pelleilemään, ettei ikinä saa nuuska loppua kesken. Nyt kuitenkin niin pääsi käymään koska:

1. Netistä ei uskalla verojen takia enää tilata
2. Työntekijä lupasi tuoda nuuskaa mullekin saadessaan sitä itse kaksi viikkoa sitten, mutta se feidattiin-->mäkin jäin ilman
3. Yksi puolituttu veti oharit ja nukkui pommiin laivalla eikä hakenut.

Tästä nuuskattomuudesta on seurannut seuraavaa:

1. Olen polttanut muutamia tupakoita pahimpaan nikotiinin puutokseen
2. Kahvi ei maistu enää lainkaan eikä himota juoda sitä. Assosioin kupposen kahviaja nuuskaa sen verran samaan.
3. Töissä on vituttanut enemmän
4. Olen hemmotellut itseäni ruualla kun ei pysty fiilareita hakemaan nuuskasta.

Mutta nyt on ystävä lähdössä huomenna laivalle ja se tuo kaksi tornia ettania ja kaksi tornia generalia. Luotettava tyyppi, pitäisi kuljetus onnistua. Kohta siis elämä palautuu takaisin omille uomilleen.

ps. Cityn tutkimusken mukaan 83% naisista on sitä mieltä että nuuska on turn off. En vaan ymmärrä. Jos käyttää nuuskaa silloin kun ei ole naisen seurassa ja huuhtelee suunsa kunnolla ja käyttää purkkaa tms, niin ei nainen tiedä mistään mun edes käyttävän. Siis mikä vitun turn off se silloin on?. Toki jos 5 millin tykillä pistää huuleen ja alkaa kielaroimaan, niin ymmärrän.

Sellasta vielä kun en jaksa pähkäillä noita kurssi asioita, niin kannattaako vaihtaa niitä euroja kruunuiksi ihan täällä suomessa?

Joo mä kans vähän ihmettelin. Nuuska peittos pettämiset sun muut :rock:

Nuuska on kyllä huomaamattomampaa mitä rööki, siis jos on kunnon nuuskahuuli eikä tykitä pyörän pumpulla huuleen:P

nigster 23.1.2009 sanoi:
...BTW, oma nuuskanlopetusprojekti oli sitten hyvin pitkälti tässä. Viimeinen vaihe suoritettu vieroituksesta, eli nikotiinipurkatkin jätetty pois.
Tähän päivään saakka on menty ilman mitään "apukeinoja" ja kertaakaan en ole retkahtanut. Annan itselleni vielä enemmän propseja, sillä olen ollut koko ajan myös dieetillä joka ei varmasti ainakaan helpota asiaa.

En toki sano ettenkö joskus saattaisi heittää nölliä huuleen, mutta toivottavasti en koska siitä se taas lähtee niin uskomattoman helposti.

Tekeekö usein mieli enään tässä vaiheessa? Ikuinen kaipuuhan tuohon jää se on ihan varma.

Jos et lukenut aikaisemmin, olen menossa ihan maihin vähäksi aikaa ;):david::david::thumbs:

Ite vaihoin Forexilla Suomessa, mutta voi olla ett' tukholmasta l;ytyy jostain kulman takaa edullisempia vaihtoehtoja. Forex nyt on ainakin luotettava ja yleens'kin jos suomessa vaihtaa. Hinnat tosiaan vaihtelee ihan kaupan mukaan.

Millä nimellä muuten kutsutte nuuskaa? Täällä kun kirjoittelee porukkaa ympäri Suomea niin murre on hieman erilaista. Täälläpäin nuuskalle on montakin nimitystä; jalopeno, jalpero, jalli, biitti, touhu-jalli, käisä, käinä yms. yms.

Millä tempulla nuuska-sanasta väännetään "jalopeno"? :D

Jatkojalostettu sanasta jalli, onhan se hylätty biitti kans aika jalopenon muotonen :D
Rakkaalla lapsella on monta nimeä. :hyvä:

Täällä päin maailmaa syödään useimmiten ihan vain nuuskaa. Joskus kuitenkin biittiä, nunua, nunnua tai herrasväen kesken mustaa kultaa.

Huomaa kyllä (taas kerran hehkutetaan) normipussin ja Onyxin eron. Onyxkiekko kestää sen reilun päivän sijaan reilu kolme vaikka istuu kokoajan tavaraa huulessa. Ja perkele että on ikenet arkana. Loving it!

Usein täälläpäin kutsutaan vaan nuuskaksi, mutta myös hörö, kölli ja biitti on suht yleisiä nimityksiä. Paskan iskeminen huuleen on myös suht yleinen sanonta.

Kesällä venäjälle vierailemaan ja sieltä halpaa nuuskaa:haart: Toivottavasti ei rajalla jaksa kiinnostaa tuontirajoitukset kun tarkotus olisi pari tornia ja kartonkia raahata sieltä.

Kesällä venäjälle vierailemaan ja sieltä halpaa nuuskaa:haart: Toivottavasti ei rajalla jaksa kiinnostaa tuontirajoitukset kun tarkotus olisi pari tornia ja kartonkia raahata sieltä.
Mikäli tuot enemmän kuin 200 röökiä, eli 10 toppaa tai 1 kartonki, kannattaa varautua erittäin suolaiseen pikavoittoon.

Tekeekö usein mieli enään tässä vaiheessa? Ikuinen kaipuuhan tuohon jää se on ihan varma.
Ei varsinaisesti, mutta ihan koska tahansa voisin nuuskan lyödä huuleen. Eli kyllä siihen sellainen kutkutus tavallaa koko ajan on vaikkei varsinaisesti mieli välttämättä teekään. Mutta kun tietää, että se on menoa jos sen yhdenkin laittaa niin ei se ole sen arvoista...

Itellä tänään tuli torni kenraalia ;D. Täällä kuopiossa päin sitä kutsutaan ihan nuuskaksi, biitiks, mämmiks.. yms. kaikki nimet tuttuja :D!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom