Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://nuuska.wiki-site.com/index.php/EtusivuLöytyskös suosituksia mistä kannattais Tukholmasta ostaa nuuskaa. Viking Linellä menossa joten terminaalin läheisyydessä (parin kilometrin säteellä) jos on niin plussaa.
Löytyskös suosituksia mistä kannattais Tukholmasta ostaa nuuskaa. Viking Linellä menossa joten terminaalin läheisyydessä (parin kilometrin säteellä) jos on niin plussaa.
Mitäs mieltä jengi on tosta Granitin pussista ? enää en niipaljon pussia käytä mut nyt taas menossa varastoja täydentämään ja aattelin et jos ostais tota Graniittii mut oliko se myös hieman kalliimpaa verratuna noihin muihin ? Tota Granittiia tuli käytetty joskus ihan toukkana ja sellaset fiilarit jäi et olis aika hyvää settii mut jos jollain on tuoreeempi muistikuvia niin antaa tulla vaan !!! Lähinnä sillä linjalla nyt olen että pussinuuskista varteen otettavat ostokohteet olisivat Onyx ja ehkä tuo Granit. Siis niistä mitä laivalta saa .. .
Ainakin halpaa se on mutta aika paska aromi mun mielestä. Ihan ku olis joku palasaippua huulessa. Jos noista pitäisi valita niin ottaisin kyllä ehdottomasti Onyxia.Mitäs mieltä jengi on tosta Granitin pussista ? enää en niipaljon pussia käytä mut nyt taas menossa varastoja täydentämään ja aattelin et jos ostais tota Graniittii mut oliko se myös hieman kalliimpaa verratuna noihin muihin ? Tota Granittiia tuli käytetty joskus ihan toukkana ja sellaset fiilarit jäi et olis aika hyvää settii mut jos jollain on tuoreeempi muistikuvia niin antaa tulla vaan !!! Lähinnä sillä linjalla nyt olen että pussinuuskista varteen otettavat ostokohteet olisivat Onyx ja ehkä tuo Granit. Siis niistä mitä laivalta saa .. .
Omasta mielestä Granit on ihan ok tavaraa, valkosista pusseista en tosin välitä.. normi portionit uppoo hyvin. Hinnasta sen verran että Haaparannassa taitaa Granitin hinta olla tänä päivänä hitusen yli 20€ pötköltä, eli halvimmasta päästä. Onyx on taas ihan eri planeetalta jos makuja ja aromeita lähetään vertaileen, mutta ei tuo Granit hullumpaa tavaraa oo imo. Niin ja laivalta tota ei taida saada...Mitäs mieltä jengi on tosta Granitin pussista ? enää en niipaljon pussia käytä mut nyt taas menossa varastoja täydentämään ja aattelin et jos ostais tota Graniittii mut oliko se myös hieman kalliimpaa verratuna noihin muihin ? Tota Granittiia tuli käytetty joskus ihan toukkana ja sellaset fiilarit jäi et olis aika hyvää settii mut jos jollain on tuoreeempi muistikuvia niin antaa tulla vaan !!! Lähinnä sillä linjalla nyt olen että pussinuuskista varteen otettavat ostokohteet olisivat Onyx ja ehkä tuo Granit. Siis niistä mitä laivalta saa .. .
Itellä ollu huoneenlämmössä eikä oo miksikään menny.Mitenkäs nenänuuskaa pitäisi oikeaoppisesti säilyttää?
Noissa Tukholman kioskeissa kaiketi myydään tavaraa ihan tykeittäin?
Itellä ollu huoneenlämmössä eikä oo miksikään menny.
Ehdin mä varmaan puol vuotta olla ilman. :D Nyt tulee taas käytettyä, tosin paljon vähemmän kuin ennen.Vieläkö se Elasto nuuskaa? Vai mitä ihmettä sä täällä pyörit? Itse lopetin silloin kun uhosin, olisko ollut helmikuussa, Käytin Champixia ja kaikki meni, kuin kusi lautaa pitkin.
Nyt tulin vain haistelemaan ketjun ilmapiiriä... Elasto oli heti ekassa viestissä
Oho :D Korjataan, että tukeissa.Sen ku näkis. Meilläpäin tykillinen on 3ml.
Taitaa olla joku 450e, tuntuu että kokoajan vaihtelee.