Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Paatuneessa nuuskahuulessa ei mikään ettanin pussi edes potki esmäistäkään minuuttia :D mutta eiköhän se vaikutus jossain tunnin kohalla rupee ole aika jämpti, oli muuten byetheway hauska juttu olin noissa naisten mm kisoissa täällä hämeenlinnassa töissä ja sit yhellä ruotsalaisella media miehellä oli granitin isoja pusseja ja se kertoi että ekat 1,5 tuntia huulessa ja sen jälkeen kuulemma vähän niinku ``pureskelee`` sitä pussia jonku 40min, no kokeilin ite sitten kun siinä sen kanssa tuli hengattua jonkun aikaa, ja aika tyytyväinen olin, oli muuten vitusti siistein tapa käyttää pussia, et vähän niinku aluks täkyt tonne huuleen ja sit kun siit on kaikki ``nesteet ja maut`` menny niin ei muutakun pureskeleen rauhassa sitä ja sit kierrättelee ympäri suuta sitä pussia et pitää välil ala huules ja pokes, ihastuin kyllä pussiin nyt täytyypi hommata sitä sit kans, mutta älkää pelätkö en tykki nuuskasta luovu koskaan ;) mut oli kyllä siistein kokemus nuuskan kaa. ja jotenkin vielä mainittakoon että se kun sitä sit pureskeli niin ei todellakaan maistunu pahalle, oli todella mukava makunautinto nuuskasta, varmaan johtuu juuri siitä että kun mehut oli menny huuleen. Kokeilkaa ihmeessä ;)

Jouduin melkein psykoosiin kun luin tämän viestin. Sisällöstä viis, mutta saatana että onkin pitkä ensimmäinen lause.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Brittiläisestä verkkokaupasta tuli tilattua. Viisi neljän hinnalla oli sen verran kiihottava tarjous, että piti tarttua täkyyn.

Mites tuleeko nenänuuskaa tilatessa näitä Suomen ylimääräsiä valmisteveroja niiku nuuskaa tilatessa, meinaan, kun myyhän sikaritaloki nenänuuskaa nii luulis salittua olevan ja ilman lisäveroja netistä tulevan?

Sama kun tilais röökiä tai irtopuruja.

Torni Onyxia taas jemmattu pakastimeen. Elämä hymyilee.

Jatkakaa.

Mun mielestä onyxit o kyl parhaita pusseja, varmaan ens kerralla kun tulee käytyä laivalla ni ostaa onyxeja ja vaikka ettanin irtonuuskaa ja vuorotellen käyttää purkin :)

Mun mielestä onyxit o kyl parhaita pusseja, varmaan ens kerralla kun tulee käytyä laivalla ni ostaa onyxeja ja vaikka ettanin irtonuuskaa ja vuorotellen käyttää purkin :)
Sähän sen sanoit :D parhait pussei, mut pussei ei kuulu käyttää. NOEINY. Olis kiva päästä jonnekki ruottii kattelee ja ostelee kaikkii erilaisii nuuskia ja testailla niitä, ni osais sit sanoo mikä on hyvää ja mikä kakkaa :)

Sähän sen sanoit :D parhait pussei, mut pussei ei kuulu käyttää. NOEINY. Olis kiva päästä jonnekki ruottii kattelee ja ostelee kaikkii erilaisii nuuskia ja testailla niitä, ni osais sit sanoo mikä on hyvää ja mikä kakkaa :)

Khyllä! suunnitelmissa sellanen laivamatka, että päivän saa viettää ruotsissa. Rödan irtonuuskatornit odottaa:kuola:

röda lacket oli yllättävän jees, ku muutaman purkin jotain erikoisempaa kiskalta ostelin. Skruffin starkkia ostin kans, mut kyl enemmän tykkäsin röödasta. Joo tosiaan suositelkaa jotain röödan tapaisia.

itse lähden 5.5 ruotsiin ja käyn maissakin ja viivyn siellä jonkun aikaa, mutta jos vain mielenkiintoa täältä foorumilta löytyy voin pitää ns ```päiväkirjaa`` reissulta (nuuskan osalta). Voin laittaa myös kuvia tänne ruotsin tarjonnasta, kioskeist ja tietenkin hinnastoa ja makunautinnoista, koska ajattelin nyt kokeilla kaiken maailman nuuskat merkit :D ( niin tykit kuin pussit ) ja jos porukkaa täällä foorumin osiolla moisen ``päiväkirjan`` lukeminen kiinnostaa niin voin kyllä pitää sellaista täällä. :)

Khyllä! suunnitelmissa sellanen laivamatka, että päivän saa viettää ruotsissa. Rödan irtonuuskatornit odottaa:kuola:

Kannattaa olla varovainen ton rödan kanssa sen jälkee mikään muu nuuska ei toimi ja kaikki muu maistuu paskalle :P

Taas tuli todettuu tää et ku lukee tätä nuuskakeskusteluu nii tuli kauhee tarve tykittää oikee isot biitit :D

Nyt se on loppu.

Viime torstaina laitoin viimeisen kerran ja nyt ei oo edes tehnyt mielikään. Olo on kyllä kuin kofeiinia nauttineella ylivilkkaalla oravalla :D

Miksi tilatessa nuuskaa tulee veroi jos jää tulliin, ja käsittääkseen sitä saa ihan itse tuoda sitten haaparannasta, eikä veroi tule? Mikä juttu tää on?

Verot maksoit ostaessasi Ruotsiin.

Jos tilaat netistä, maksat veroja myös Suomeen. Käytännössä ero on aika huima: verot Ruotsiin -> ~4€/purkki, verot molempiin -> ~10€/purkki. Jos netistä tilatessa verot maksettaisiin vain Ruotsin mallin mukaisesti, niin itselleni tulisi lahden toiselta puolelta tasaisena virtana postipaketteja. Nyt ei oikein nappaa, kun tornin hinta pyörisi siinä satasen pinnassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom