Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Hei Noobiet jos ette tienny niin Ice-Tool on suomalainen merkki ja keksintö :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
JA NE SITÄ PAITSI TEHDÄÄN SUOMESSA :D:D:D:D
Eikös tässä juteltu siitä sähköisestä "tupakasta", josta saa imailtua nikotiinia? Vai onko multa taas mennyt jotain ohi? :confused:

Eikö ton "sähköröökin" myymisestä ollut muutenkin jonkunlainen poru, että saako moista Suomen markkinoille ollenkaan tuodakkaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei Noobiet jos ette tienny niin Ice-Tool on suomalainen merkki ja keksintö :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
JA NE SITÄ PAITSI TEHDÄÄN SUOMESSA :D:D:D:D

Ei kai tässä kukaan ole muuta väittänytkään :rolleyes:

Ihan uteliasuudesta kysyin, että miltä sivuilta jengi on omansa tilannut :rolleyes:

Itse laitoin ihan icetool.com:sta tulemaan omani :rock:

Mrjns sitä tässä kyselin ku oon lähös saksan mantereelle niin saako sieltä tätä länsi naapurin herkkua eli nuuskaa? iha perus merkkei general, ettan jne....

Mrjns sitä tässä kyselin ku oon lähös saksan mantereelle niin saako sieltä tätä länsi naapurin herkkua eli nuuskaa? iha perus merkkei general, ettan jne....

Nuuskan myynti on kielletty kaikissa EU-maissa paitti ruottis. Tiedä si miten sitä noudatetaan mutta epäilen vahvasti et myytäs.

Masentavaa tavaraa tämä Generalin normipussi. Ei potki missään ja valuu suu mustana. Maistuukin pahalle.

Onko kenelläkään tietoa onko silja europalla vielä ettani tarjouksessa, 5 tornia 4:n hinnalla? Sunnuntaina pitäs siel kipasta.

Masentavaa tavaraa tämä Generalin normipussi. Ei potki missään ja valuu suu mustana. Maistuukin pahalle.

Niin tosi! Käytän pusseja (sattumalta ollu generalia) lähinnä silloin ku ei kehtaa asiakkaitten tms. takia ruveta pyörittelemään palloa huuleen, ja aika pitkään taisin olla hampaat mustana ennen ku tajusin kui pahasti se valuu. Nyt käytän sit valkosia pusseja sillon ku niitä joutuu käyttään ja täytyy sanoa et ei nekään paljon eroa siittä et tunkis vaa jenkkipurkkaa ylämummoon..

Nyt oon koittanu pari kertaa tehä kotona nutua, mut jostain syystä se ei tunnu pysyvän sormissa kasassa vaan joutuu käyttään tykkiä:( Melko masentavaa.. Jos joku osaa neuvoa millä kotona tehdyn tavaran sais kiinteemmäks ni vinkkejä otetaan mielellään vastaan. Veden määrää oon koittanu vaihdella satsien sisälläki mut siittä ei ainakaa oo ratkasua vie löytyny. Sit taas ku tota saa tykillisen huuleen ni pysyy kyl iha nätisti valumatta toista tuntia ja maistuuki iha hyvälle:)

Haisee myös erittäin esanssille. Tosin tuntuu että kaikki generalin pussit haisee ihan vehkeelle. Eihän noita tieten haistelua varten ole tehty mutta silti.

Jos joku osaa neuvoa millä kotona tehdyn tavaran sais kiinteemmäks ni vinkkejä otetaan mielellään vastaan. Veden määrää oon koittanu vaihdella satsien sisälläki mut siittä ei ainakaa oo ratkasua vie löytyny.
Itellä ainakin pystyy ihan hyvin pyöritteleen omatekemän nuuskan käsin ja pysyy ihan hyvin, mitä jauhomaiseksi sen röökinpurun jauhat sitä tiiviimmän siitä saa pyöitettyä, joten ens kerralla kun teet jauha se tupakan puru niin pieneks jauhoks kun milläään saat ;)

Itte tein intin ajan omatekoista nuuskaa, hirveää paskaa, en kyllä enää ikinä tee :D muutenkin taisin liikaa sillä ruokasoodalla leikkiä kun nyt meinaa pistää puhki ikenet vähän väliä. Tälläkin hetkellä meinaa vähän v*tuttaa kun kärsii kovista niksoista, nuuskaa kyllä on, mutta ei kärsi pitää huulessa..

[larry];2446574 sanoi:
Itte tein intin ajan omatekoista nuuskaa, hirveää paskaa, en kyllä enää ikinä tee :D muutenkin taisin liikaa sillä ruokasoodalla leikkiä kun nyt meinaa pistää puhki ikenet vähän väliä. Tälläkin hetkellä meinaa vähän v*tuttaa kun kärsii kovista niksoista, nuuskaa kyllä on, mutta ei kärsi pitää huulessa..
AIka ikävä juttu :) Ilmeisesti ei parane mennä tekemään itse nuuskaa

[larry];2446574 sanoi:

Siinä pitää kyllä tietää mitä tekee jos ite tekee. En tiedä sit noista ämpärisatsinuuskista et miten on onnistunu.

Siinä pitää kyllä tietää mitä tekee jos ite tekee. En tiedä sit noista ämpärisatsinuuskista et miten on onnistunu.

No kyllä ainakin itellä on onnistunu aika hyvin kun oon nyt puolen kymmentä satsia tehny. Alkuun on vähä hienosäätöä ton suolan ja soodan kans, mutta ne kun saa kohdalleen niin hajun/maun perusteella ei yhtäkkinen osaa sanoa onko ettania vai omatekosta :rock:

Itse itseäni juhlallisesti lainaten, nyt on sitten ettanin pussia kokeilussa. Haisee aivan hirveälle, mutta toimivuus kernaaliin nähden on kyllä paljon parempi. Ei valu läheskään niin paljon, mutta maku on aavistuksen huonompi. Silti otettava se hattu käteen ja todettava kernaalin hävinneen taistelunsa.

Kyrsii kyllä kun luuli et intis pääsis eroon nuuskasta vaihtamalla pusseihin, mut nykyää tulee vedettyä se 2 pussii huulee ja kaippa taas siirryttävä kohta vetään paskaa kun noista pusseista tulee vaan paha mieli. Ja tää lopettaminen ei oo helppoo ku tulee kauheet niksat ja aina näkee porukkaa siä huulet täynnä ni tekee itekki mieli. No ehkä intin jälkeen...

Hyi stn

Ei perkele kaveria pyysin tuomaan kenraalin löössiä ni enkös saanut tornillisen kenraalin pussia ja voi jumalauta ku on hirveetä...

Tarttis pyytää tuomaan ettania semmosten jotka ei ite käytä/tunne nuuskia niin sais ainakin vähän pelastusta vaikka sattuisikin pussia tuomaan löössin siasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom