Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
silja linen galaxyltä sano kaveri ainakin ostaneen nuuskaa HETI kun tax free aukesi. Ja nuuskaa myytiin koko risteilyn ajan. Juurikin sen takia, kun se laiva seilaa on ruotsinlipun alla.
Sama juttu oli Silja Symphonylla Helmikuun 16. pvä. Ravitsevan ja oluen täyteisen buffetin jälkeen silmät ristissä ostamaan nuuskaa. Kyllä kelpasi! :hyvä:

Eikös noilla purkeilla enää myydä LD:tä ko sitä nimeä ei oo noissa listossa mitä myydään laivoilla enää näkynyt ? ei se mitään erityisen laadukasta kölliä ole mutta viimeksi kun olin laivalla ni muut oli joku 29-32e tuubi mutta LD oli joku 19 tai 20e ... olisi vaan lompakolle edullisempi vaihtoehto:hyvä: . Eli onko jollain tiatoa tästä asiasta ja jos se on poistettu valikoimasta tiätääkö joku syytä ?:eek:

Eikös noilla purkeilla enää myydä LD:tä ko sitä nimeä ei oo noissa listossa mitä myydään laivoilla enää näkynyt ? ei se mitään erityisen laadukasta kölliä ole mutta viimeksi kun olin laivalla ni muut oli joku 29-32e tuubi mutta LD oli joku 19 tai 20e ... olisi vaan lompakolle edullisempi vaihtoehto:hyvä: . Eli onko jollain tiatoa tästä asiasta ja jos se on poistettu valikoimasta tiätääkö joku syytä ?:eek:

Loppuvuodesta kun Viking Linen Amorellalla olin, niin siellä oli LD:n pötkö 20,80e

joo en oo muillaka viikkareil enää nähny onyxii.. mut mitäpä noita pusseja imeskeleen ku löössiki on keksitty
Melkeinpä tein saman johtopäätöksen. Valitettavasti olen vain liian neiti löössiin.

Melkeinpä tein saman johtopäätöksen. Valitettavasti olen vain liian neiti löössiin.
Pyh. Yrität vain epätoivoisesti olla meitä todellisia kakkahuulia parempi ihminen! :D

Ja asiaan. Mulla on pakkasessa enää 1,5 tornia Göteborg's Rapéa. Eikä hajuakaan että mistä sais lisää. 7 egee purkista on semmonen hinta että kun sitä tiskin takaa ehdotetaan, mä ryöstän koko saatanan varaston siltä homolta.

Ja asiaan. Mulla on pakkasessa enää 1,5 tornia Göteborg's Rapéa. Eikä hajuakaan että mistä sais lisää. 7 egee purkista on semmonen hinta että kun sitä tiskin takaa ehdotetaan, mä ryöstän koko saatanan varaston siltä homolta.

7 euroa! huhhuh.. mutta mulle tulee 5 tornia sunnuntaina. loppuupa tuo röökin vetäminen ku saa nöttöä.

Mikä on Nick&Johnnyn tilanne viikkareilla, saako sitä? Broidi menossa laivalle ensi viikolla niin pitäisi väsätä pieni ostoslista sille...
Sikälimikäli humalatilaltani ja Onyx-rageltani muistan, niin kyllä sitä siellä alahyllyllä lepäili. Lukitaan vastaus, kyllä.

Mm..vaikuttaa herkulliselta. Onko kukaan tilannut nuuskaa tuolta Northerner:sta? Millä todennäköisyydellä torni nuuskaa menee tullin läpi? Ja jos nuuska jää tulliin niin minkäslaiset mätkyt tornista tulee? Meneekö hinta yli 60 euron?

Eivät enään lähetä suomeen. Joskus kun vielä lähetteli niin tuolta tilasin aina ja kertaakaan ei jäänyt tulliin. Tuli aina kotiovelle UPS:n toimittamana.

onko kukaan käyttäny oden´sia? http://www.northerner.com/snus/North...20Loose-12629/

hitto ku himottas tilata tuota, saattas tulla vaan melko kallis lysti..

On hyvää, mutta ajan kanssa ei se enään niin herkkua ole. Valuu aika helposti.

4 Pussia jäljellä, sen jälkeen on taas nuuskatilanne yhtä valoisa kuin tilanne pillun suhteen. Voisi ottaa taas vähän taukoa tuosta aineesta, niin ei ehdi "turtua".

Vitsi nauratti perjantaina ku kaveri halus kokeilla nuuskaa.
No, annoin sille pikkupussin, mutta valitteli, ettei se mahdu. Piti sitä sit reippaasti ainakin 10minuuttia niin, että sormella kiinni huulesta, ettei se vaan tipu :D
Sit myöhemmin se halus vielä uudenki. Sanoin vaan, et siihen kestää tottuminen :)

Vitsi nauratti perjantaina ku kaveri halus kokeilla nuuskaa.
No, annoin sille pikkupussin, mutta valitteli, ettei se mahdu. Piti sitä sit reippaasti ainakin 10minuuttia niin, että sormella kiinni huulesta, ettei se vaan tipu :D
Sit myöhemmin se halus vielä uudenki. Sanoin vaan, et siihen kestää tottuminen :)
Vähän samanlainen kerran ku kaveri halus kokeilla multa pussinuuskaa, minähän siis kannan aina sekä löysää, että pussia mukanani, kaveri siis oli ennen käyttännyt vain ja ainoastaan tykkinuuskaa. Hän sitten sujautti pussin huuleen ja sehän perkele tipahti sieltä alas. Kaverilla oli niin löysä huuli ja tottunut pitämään nuuskaa huulessa ilman että ns. "jännittää" huulta eli painaa sitä ikeniä vasten. No nytpä oli pakko kun pussi olikin pieni ja tulla tupsahti alas sieltä heti. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom