Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Niin tähän vielä sen verran tarkempaa tietoa että mites tilanne Viking Linellä? :worship:
Ei nyt mitään oikeeta tietoa ole, mutta en usko. Siljalineilläkään en ole nähnyt, niin epäilen hyvin vahvasti että viikkarilla olis.
Netistähän niitä saa tilattua, ja jos laivalla olis icetooleja, niin varmaan aikalailla saman hintaisia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei nyt mitään oikeeta tietoa ole, mutta en usko. Siljalineilläkään en ole nähnyt, niin epäilen hyvin vahvasti että viikkarilla olis.
Netistähän niitä saa tilattua, ja jos laivalla olis icetooleja, niin varmaan aikalailla saman hintaisia.

Viikkarilla olin pari kk sitten, sillon ei ainakaan ollut icetooleja. Myyjä tainnut edes tietää mikä se on.

voiko ton uuden tupakkalain myötä tilata nuuskaa netin kautta, mikäli hoitaa verot vai jaksaako tulli enään paketteja tutkia (ellei paketissa lue talon kokoisin kirjaimin snus)?

voiko ton uuden tupakkalain myötä tilata nuuskaa netin kautta, mikäli hoitaa verot vai jaksaako tulli enään paketteja tutkia (ellei paketissa lue talon kokoisin kirjaimin snus)?
Voi. Northernistakin kun tilaat niin ne lätkäsee verot siihen samantien hinnan päälle ja jos pysyt tullin rajoissa määrän suhteen niin paketti tulee perille avaamattomana, vain punnittuna.

No eihän se laki oo edes tullut vielä voimaan. Nuuskaa voi tilata tietysti kunhan hoitaa verot, tai sitten tilaa verottomana ja maksaa verot sitten jos tulli avaa paketin :)

Nuuska loppu, snadi vitutus päällä. Onneks huomenna pitäis saapua uus vekotin tyydyttämään nikotiinin tarvettä, elektroninen sikari!

Nuuska loppu, snadi vitutus päällä. Onneks huomenna pitäis saapua uus vekotin tyydyttämään nikotiinin tarvettä, elektroninen sikari!

Miten tuo sikari käytännössä toimii?? Ja miten siitä on apua? Eka kerta kun kuulen edes moisesta vermeestä :D

Siellä on jonkinlainen nikotiiniampulli sisällä, josta höyrystyy nikotiinia elektroniikan voimin jokaisella henkäsyllä. Tilanneraporttia tulee lisää, kunhan saan sen käsiini =).

Ite sain sairaalassa just ton tyylisen systeemin, ku olin letkuissa + johdoissa enkä päässy tupakalle. Semmone vihreä putkilo, jonne lyödään semmoinen ventin mittainen nikotiiniamppi. Siitä puhkeaa suoja pois ja nikotiini vissiin höyrystyy tjms sieltä kun imee. En tykännyt, maistui aika hirveälle + jäi ikävä jälkimaku.

googleen vaan ice tool ja etsi suomen kielisiltä sivuilta. Sieltä vaan sitten sopiva kauppa mistä tilaat. Hintaa noilla on se n.40e per tykki.

Haha, oon kuullut tosta vekottimesta. Taitaa ollla aika kätsy, kun ei varmaan kauheesti mitään haittoja ole. Jos noi tulis ihan yleisesti markkinoille Suomessa, niin vois kai hankkia, mutta mielummin pysyttelen nuuskassa.

Haha, oon kuullut tosta vekottimesta. Taitaa ollla aika kätsy, kun ei varmaan kauheesti mitään haittoja ole. Jos noi tulis ihan yleisesti markkinoille Suomessa, niin vois kai hankkia, mutta mielummin pysyttelen nuuskassa.
Se on ihan yleisesti markkinoitu suomessa :D

Se on ihan yleisesti markkinoitu suomessa :D
AHA :D Luulin, että se on vaan jossain parissa maassa Euroopassa, muistaakseni jostain luin, että ei oo vielä Suomessa myynnissä, eikä olis edes tulossa vähään aikaan. Mutta joo, siitä taitaakin olla jo hetki, kun oon kuullut tosta.

AHA :D Luulin, että se on vaan jossain parissa maassa Euroopassa, muistaakseni jostain luin, että ei oo vielä Suomessa myynnissä, eikä olis edes tulossa vähään aikaan. Mutta joo, siitä taitaakin olla jo hetki, kun oon kuullut tosta.
Noita on jopa tämän tuppukylän paikallisessa halpahallissa myynnissä :D

Omani ostin brittiläisestä eBaysta, hintaa tuli n. 18 euroa. Tänään saapu kätösiini, kovin on ihmeellinen laite. Suhteellisen sikarin näkönen, savun näköstä höyryä tulee ulos ja maku on hieman omituinen. Kaiken kruunaa "sikarin" päässä oleva vihreä ledi! Tää mun vekotin on kertakäyttönen, kestää n. 600 henkäystä. Aika hauska laite, ehdottomasti ostan ladattavan mallin kun tämä loppuu. Nuuskaa pitää silti saada jostain =).

Vähän lisäystä (missä vitussa se edit -nappula on?), tän sikarin sisältö tulvii suuhun jos imen tätä pötkylää niinku olisin sille jotain velkaa. Seurauksena nestemäistä nikotiinia suussa, joka polttelee todella paljon huulia ja kieltä. Makukin on aika paska siinä nesteessä.

Vähän lisäystä (missä vitussa se edit -nappula on?), tän sikarin sisältö tulvii suuhun jos imen tätä pötkylää niinku olisin sille jotain velkaa. Seurauksena nestemäistä nikotiinia suussa, joka polttelee todella paljon huulia ja kieltä. Makukin on aika paska siinä nesteessä.
Sulla meni editin aikaraja umpeen. Ja eikös niitä ole jotain makujakin siihen ostettavissa. Tai en kertakäyttösistä tiiä. Ainakin niissä "ladattavissa" on se mahis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom