Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kokeilkaas Röda Lacketin Claq qui -erikoispussia. Se o iha ok tavaraa.

Itse sain tuota ja Skrufin stark whiteä samaan aikaan tuossa pari viikkoa takaperin. Ainakin itseeni tuo Skruf vetosi enemmän, vaikkakin nikotiniia taisi olla yhtä paljon. Ei tuo Claq qui pahaa ollut, mutta itse en lähtisi erikseen tilaamaan. Noh, mullahan on tunnetusti huono maku kaikessa, joten... ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli tossa vaan mieleen, että eihän Ettanilla ole valkoisia pusseja? Genellä on ainakin molempia, mutta ihme ettei Ettanilta löydy muutakuin niitä märkiä.

Pitäisikö meidän leikkiä reiluja ihmisiä ja kertoa/antaa pientä vihiä kyseisestä sivusta muille?
Saahan sitä nuuskaa aina laivalta eikä se tästä maailmasta kesken lopu.
Tuntuu vaan muilla olevan niin rankkaa, no sinänsä ymmärrän kyllä muakin vituttais jos mulla ei nuuskaa olisi. Tilasin muuten tuolta kaiken näköstä.
Mietin vaan että ei se salaisena muutenkaan enää kauaa pysy, että kait sen vois täällä muille nuuskatovereille kertoa?

elasto sanoi:
EDIT: Kas-vain: En tiedä kuinka järkevää täällä on huudella noista omista veropetoksistaan kun kaikkien kirjoittajien IP:t tallentuu tähän softaan ja niiden perusteella saa kyllä selville kuka siellä kirjoittaa jos joku päättää esim. tehdä tutkintapyynnön asiasta.

Ei mitään

Tuli tossa vaan mieleen, että eihän Ettanilla ole valkoisia pusseja? Genellä on ainakin molempia, mutta ihme ettei Ettanilta löydy muutakuin niitä märkiä.
On Ettanilla valkoistakin pussia.

EDIT: Kas-vain: En tiedä kuinka järkevää täällä on huudella noista omista veropetoksistaan kun kaikkien kirjoittajien IP:t tallentuu tähän softaan ja niiden perusteella saa kyllä selville kuka siellä kirjoittaa jos joku päättää esim. tehdä tutkintapyynnön asiasta.

On Ettanilla valkoistakin pussia.

no kuka helvetti aikois tehä tutkintapyynnön? voi helvetti, ei ny tollasta kannata turhaa murehtia, vittu suomi24 porukka kauppaa nuuskaa joten ihan vitun sama jos täällä huutelee 100€ veropetoksista ei vittu hei oikeesti, aivot käteen.

no kuka helvetti aikois tehä tutkintapyynnön? voi helvetti, ei ny tollasta kannata turhaa murehtia, vittu suomi24 porukka kauppaa nuuskaa joten ihan vitun sama jos täällä huutelee 100€ veropetoksista ei vittu hei oikeesti, aivot käteen.
Ihan vaan muiden omaksi hyväksi ystävällisesti muistutin asiasta. Jokainen tietenkin tehköön tämän asian suhteen omat päätöksensä. Itse en ainakaan viitsi ottaa mitään riskiä ja turhaan mainostaa täällä sellaisia asioita. Tätä palstaa kuitenkin selaa aika moni virkavallan edustaja. Veikkaan, että muutama enempi kuin Suomi24:llä.

no voi vittu mitäs jos nää kaikki jutut ois paskaa? mitä näyttöö millään virkavallalla oikeasti olisi? eihän nämä täällä ole kuin sanoja :D ja eipä täällä hämeenlinnassa paljoa virkavaltaa kiinnosta mikään nuuska, täällä poliisit itse ostaa tiskin alta että silleen :D

no voi vittu mitäs jos nää kaikki jutut ois paskaa? mitä näyttöö millään virkavallalla oikeasti olisi? eihän nämä täällä ole kuin sanoja :D ja eipä täällä hämeenlinnassa paljoa virkavaltaa kiinnosta mikään nuuska, täällä poliisit itse ostaa tiskin alta että silleen :D

Tätä olenkin miettinyt, että jos nyt kaiken järjenvastaisesti tämä yks saatanan ämmä työryhmineen jotenkin onnistuisi ajamaan nuuskan käyttöä laittomaksi suomessa niin miten sitten käy poliisien, tullimiesten, tai rajavartioitten kanssa jotka käyttävät nuuskaa. Nehän joutuvat pakostakin lopettamaan käytön, ainakin työaikana.

Tätä olenkin miettinyt, että jos nyt kaiken järjenvastaisesti tämä yks saatanan ämmä työryhmineen jotenkin onnistuisi ajamaan nuuskan käyttöä laittomaksi suomessa niin miten sitten käy poliisien, tullimiesten, tai rajavartioitten kanssa jotka käyttävät nuuskaa. Nehän joutuvat pakostakin lopettamaan käytön, ainakin työaikana.

Ei vain työaikana. Vaan kokonaan. Tuskin poliisi saa poltella vapaa-ajallaan pilveä tai käyttää heroiinia.

Tuli tos viikko sitten tullista lappu,että oli snusen.comin nuuskat jääny sinne tullattavaksi. 56€ veroja 8 pussinuuskapurkista,eli yhteensä maksoi 81€ nuo nuuskat. Ennen kyllä tulla perille ilman tullausmaksuja. Oisin voinut olla myös hakematta niin nuuskat olisi mennyt hävitettäväksi,koska paketissa ei ollut lähettäjän tietoja. Ihan läpällä halusin maksaa tuon,että sain vahvistusta sille miten perseestä moni laki on tuon verotuksen suhteen.

Eikös nuuska ole elintarvike? Sitä mä huutelin siellä tullissa, et miks elintarvikkeista pitää maksaa kaikkia tupakkaveroja jne. Ei ne mitään osannu sanoo vaa ihmettelin sen 30min, et mitä tehdään.

Tuli tos viikko sitten tullista lappu,että oli snusen.comin nuuskat jääny sinne tullattavaksi. 56€ veroja 8 pussinuuskapurkista,eli yhteensä maksoi 81€ nuo nuuskat. Ennen kyllä tulla perille ilman tullausmaksuja. Oisin voinut olla myös hakematta niin nuuskat olisi mennyt hävitettäväksi,koska paketissa ei ollut lähettäjän tietoja. Ihan läpällä halusin maksaa tuon,että sain vahvistusta sille miten perseestä moni laki on tuon verotuksen suhteen.
Kannattaa tilata korkeintaan 4 purkkia kerralla. Itse oon kahdesti tilannut, ja aina tullut perille ilman mitään tullimaksuja. Tiiän pari kaveria jotka kokeili tilata 8 purkkia, ja aina tullut ongelmia. Toisaalta en mä sitten tiiä jos toi määrä vaikuttaa, ehkä mulla vaan on käynyt hyvä mäihä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom