Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Oisko kelläään tietoa mistä pääkaupunkiseudulta sais ostettua uuden o-renkaan icetooliin..? Clobberista hämeentieltä ainankin. Mistäs muualta?

Ite käytän annosnuuskaa mutta käsittääkseni isompaan icetoolin tykkiin löytää o-renkaan ihan tavallisesta rautakaupasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljos muuten haapiksessa on torneilla hintaa? :)

No sehän riippuu ihan merkistä. Siitä kahenkympin hujakoilta lähtee aina yli kolmeenkymppiin asti pussinuuskussa. Löössistä en tiä ku ei jaksa sen kans värkätä.

Sivun löytäminen, joka lähettää verottomana suomeen on ollut kovan työn (+osittain tuurin) takana. En viitsi sitä paljastaa, koska sen jälkeen ei menisi montaa päivää kunnses sekin tukittu ja 2€/purkki kotiin tuotuna postikuluineen (kertaakaan ei ole jäänyt tulliin) on sen verran kova aarre, että ranteethan siinä vedettäisiin sitten auki jos sekin olejenkorsi kuihtuisi pois. Etsivä löytää sanotaanko niin. Jos ei muuta niin kokeilemalla kaikki sivustot läpi (niin mäkin tein).:) Pahoitteluni, jos tuntuu kusipäiseltä meiningiltä.

Ei ollenkaan kusipäistä, koska paljastit tai helpotit sivun löytämistä aika huolella. No pystytkö sanomaan kuinka pitkään kestää toimitus kyseisellä sivulla?

Nuuskaan tuli siirrettyä 1,5v sitten kun olin polttanut 13v, tosin nuuskaa satunnaisesti käytin ennen sitäkin.

Merkkejä tulee käytettyä aika montaa vaihtelun takia, usein tietty maku rupeaa maistumaan puulta muutaman kuukauden käytön jälkeen. Tosin, useinmiten jääkaapissa on 3-4 avattua eri kiekkoa :) Ruoan jälkeen maistuu esim. vahvempi nuuska (esim. Nick&Johnny tai Skruf Stark) ja muuten menee aika paljon Generalia, Grovia, Göteborgs Rapéta. Pusseja käytän, joskus hyvin harvoin löysää. Pakastimessa on vielä 7 tornia joten hätää en ole kärsimässä. Ainakin vuoden nuuska säilyy hyvin pakastimessa, ei ole ainakaan mulla ruvennut kuivumaan. Nyt on menossa vuoden pakastimessa ollut satsi Nick&Johnnya ja ihan kuin tuoretta on, kosteus säilynyt todella hyvin...:kuola:

Jos joku mestarikokki on löytänyt tuon kyseisen sivuston ja pistää osoitteen mulle privana, niin tarjoon kaljat.

Viikko ilman nuuskaa.

Pakkasessa on vielä niin saatanasti nuuskaa, mutta yli kymmenen vuoden nuuskaamisen jälkeen tuntuu pahalta heittää pois. Yhden avatun purkin heitin roskikseen ja oikein sydämestä vihlaisi. Mutta helposti on mennyt tämä viikko, vähän tietysti kiristi alkuviikosta, mutta ainahan mua kiristää.

Champixia olen vetänyt ja täytyy kyllä sanoa, että on ihme lääke.

Poistun ketjusta toivottavasti iäksi.
:dance:

Varmaan tässä ketjussa jo läpikäyty, mutta sanotaanko hammaslääkärissä mitään, jos on selviä merkkejä siitä, että nuuskaa käyttänyt. Esim. seuraako huoltajille ilmoitus, kun on alaikäinen? Vaikka tulisikin, niin tuskin mitään käytännössä vaikuttais itseeni. Ei vain turha jeesustelu kiinosta, koska olen :david:.

Nuuskat loppuneet, ilman tupakkaa 3kk, nikotiinipurkalla menty tää viikko. :dance:

Aamulla meni viimeset:itku:

Varmaan tässä ketjussa jo läpikäyty, mutta sanotaanko hammaslääkärissä mitään, jos on selviä merkkejä siitä, että nuuskaa käyttänyt. Esim. seuraako huoltajille ilmoitus, kun on alaikäinen? Vaikka tulisikin, niin tuskin mitään käytännössä vaikuttais itseeni. Ei vain turha jeesustelu kiinosta, koska olen :david:.
Ei ne nyt sun vanhemmille mitään ilmota jos käytät nuuskaa.

pikkuse vituttaa ku kännissä menin vahingossa ostaa pusseja enkä löysää.. no ei täs mitää onneks noi pussit saa aina purettuu, 4:kun tyhjentää niin saa jo kohtuullisen pallon. Onyxilla ku tekee saman tempun nii alkaa jo vähä potkiinki

Mites sitte ku nämä jotkut nettisivut ovat myyvinään kotomaahanki ilman veroja, mutta toisella sivulla mainitaan heti kättelyssä että "laki pälä pälä....verot maksetaan firmalle jo ostovaiheessa nii ei tartte enää tullin kans pelleillä."

Meneekö se ny nii että jos löytää sivun joka myy nukettia siihen oikeeseen hintaan,ilman veroja, niin tulli ei sillon voi niitä veroja siihen kylykeen enää lyyä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom