Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Eikös nuuska ole elintarvike? Sitä mä huutelin siellä tullissa, et miks elintarvikkeista pitää maksaa kaikkia tupakkaveroja jne. Ei ne mitään osannu sanoo vaa ihmettelin sen 30min, et mitä tehdään.

Ainakin Ruotsissa nuuska on luokiteltu elintarvikkeeksi, Suomesta en tiedä. Toisaalta Ruotsissakin nuuskaan pätee tupakkavero.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa tilata korkeintaan 4 purkkia kerralla. Itse oon kahdesti tilannut, ja aina tullut perille ilman mitään tullimaksuja. Tiiän pari kaveria jotka kokeili tilata 8 purkkia, ja aina tullut ongelmia. Toisaalta en mä sitten tiiä jos toi määrä vaikuttaa, ehkä mulla vaan on käynyt hyvä mäihä.

En usko, että määrä vaikuttaa vaan lähinnä tuuri. Itsellä tullut monta tornia aina kerralla ilman ongelmia. *kop kop*

Eikös nuuska ole elintarvike? Sitä mä huutelin siellä tullissa, et miks elintarvikkeista pitää maksaa kaikkia tupakkaveroja jne. Ei ne mitään osannu sanoo vaa ihmettelin sen 30min, et mitä tehdään.
Mikä oli lopputulos?

Hah, tänään joku Lasse tykitti nuuskaa yläpesään luennolla mun edessä olevalla rivillä. Ei siinä mitään, mutta kun oli sen verran tekemisen meininkiä, että kyynärpäät ja kädet heilu yläilmoissa kuin turkkilaisella v*itun suolaajalla. Luennoitsija kysyi siltä:"oliko sulla jotain kysyttävää?" Luulempa vaan, että luennoitsija vain kuittaili nuuskan käytöstä.:D

Noniin, kaveri ois lähdössä joskus tässä risteilemään ja kysäs nuuskasta... Ajattelin ottaa yhden tornin eetua ja sen kaveriksi jotakin muuta. Suositelkaapas jotakin:D

Onko tuo minkä makuista, ilmeisesti pysyy aika hyvin kasassa huulessa.

Onko tuo minkä makuista, ilmeisesti pysyy aika hyvin kasassa huulessa.

Maistuu norminötköltä jossa ripaus semmosta havunneula-aromia. En tykkää yhtään.
Ei pysy kasassa yhtään sen paremmin kuin perusnuudeli.

Viikkarilla on ainakin Generalia tai Grovia 5 torttua neljän hinnalla. Molemmat hyviä Ettanin korvikkeita, Grov erityisesti.

Siljalla taitaa taas vuorostaan saada etanaa viis neljän hinnalla.

Nahkaa lähtee huulesta... Ja nuuskakin loppuu.

Sanokaas, kun olette nuuskaa tilailleet, että onko tullista läpipäässeissä paketeissa lukenut päällä snus?

Sanokaas, kun olette nuuskaa tilailleet, että onko tullista läpipäässeissä paketeissa lukenut päällä snus?

Kerran on. Ja yhden kerran kävi niin, että paketti oli tullissa avattu, mutta ei ollu veroa lisätty. Ja olivat laittaneet ilmoituksen mukaan, että ovat avanneet sen paketin ja pahoittelevat sitä.

Kesällä 2008 kävin nuuskakairassa haaparannassa ja halvin lös nuuska oli knox 30.3€/torni saako jostain tuota halvemmalla lös nuuskaa sieltä? :eek:

:eek:

Alkanu tökkiin tuo ettanin käyttö aika kovasti. Ei enää ettania. Onneksi pääsee Tukholmaan kohta osteleen parempaa stuffia. Pitänee ostaa myös pussinuuskaa tällä kertaa.

Taas on samajuttu ku oon kipeenä: Pistän biitit huuleen ja 5min kuluttuu tulee nii huono olo et o pakko heittää menee. Kuitenki vähä aja kuluttuu on taas pakko kokeilla uudestaa. Ooksmä ainoo vai käyks muillekki tällee ku o kipeenä?

Sama homma oli itelläkin kun kuumeessa oli, joten olet ilman ja kärsit sitten niksoista:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom