Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Hienoa kiitoksia! Sellainen kysymys vielä että onko noissa merkkien hinnoissa eroa? Viimeksi puoltoista vuotta sitten olin ja silloin taisi esim kiekko röödaa maksaa sen 35 kruunua mutta onko mennyt ylös?
Onhan noita halpismerkkejä kuten LD ja Granit. Räda on varmaankin sieltä kalleimmasta päästä. Tarkkoja hintoja en osaa sanoa, mutta onhan se nuuskavero Ruotsissa noussut kovasti viime vuosien aikana.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa kiitoksia! Sellainen kysymys vielä että onko noissa merkkien hinnoissa eroa? Viimeksi puoltoista vuotta sitten olin ja silloin taisi esim kiekko röödaa maksaa sen 35 kruunua mutta onko mennyt ylös?

+Nykysin on purkki pienentynyt 45 grammaan.

eli se on sellanen "piilo"hinnannosto kanssa. Venäjällä toi maksaa noin 20e/torni

e: siellä sitten ei ole rödaa, Generalia on, ettania ja sitte tyttönuuskaa catchia. Nenänuuskaakin vissiin saa tupakkakaupoista.

Kirjottelet tohon ylhäällä olevan "search this thread" -namiskan alle "onyx", niin saat aika monta vastausta. Itse juuri muutama sivu sitten arvostelin kyseisen nuuskan.

perskeleen searchit sorge.Taitaa jäärä ostamatta toi ONYX ku on menty lakritsilla ja salmiakilla pilaamaan ;)

Taitaa jäärä ostamatta toi ONYX ku on menty lakritsilla ja salmiakilla pilaamaan ;)
Älä jätä ostamatta, yksi parhaista pussinuuskista.

BTW, oma nuuskanlopetusprojekti oli sitten hyvin pitkälti tässä. Viimeinen vaihe suoritettu vieroituksesta, eli nikotiinipurkatkin jätetty pois.

nigster sanoi:
Vaihe 1: Lösit pois ja pussinuuska käyttöön.
Vaihe 2: Pussinuuskat pois ja nikotiinipurkat käyttöön.
Vaihe 3: Purkat pois.

Älä jätä ostamatta, yksi parhaista pussinuuskista.

BTW, oma nuuskanlopetusprojekti oli sitten hyvin pitkälti tässä. Viimeinen vaihe suoritettu vieroituksesta, eli nikotiinipurkatkin jätetty pois.

Onneksi olkoon. Itsellä ensi kuussa edessä lopetus.

Menen eri kaavalla, koska noi samanlaiset yritykset ovat aina kaatuneet.

1 vaihe, Aloita Champix kuuri.
2 vaihe, Lpoeta nuuskaminen, kun pillereitä on syöty 14 päivää.
3 vaihe, lopeta champix kolmen kuukauden jälkeen.

Edit. Älä mene sellaisella ajatuksella, että oli tässä. Itse lopetin juuri noin ja olin nuuskaamatta 6 kk. Yhtenä iltana laitoin ruutallisen huuleen.... Seuraavana päivänä meni jo melkein purkillinen:( Piti hakea buranaa apteekista, kun päätä särki niin vitusti, mutta oli "pakko" nuuskata. Sairasta touhua, toivon etä nyt loppuu. Tsemppiä myös jatkossa.

Omat vaiheet meni näin:

1. lopetus
2. purkkaa
3. irti kokonaan
4. työpaikan kanssa laivalle -> taxfreestä nuuskaa kännissäpäin
5. onpa hyvää
6. lopetus
7. känni, kauhea nuuskanhimo
8. soitto kaverille ja nuuskaa
9. nyt pitäis taas "lopettaa" :D

Enpä ole oikeastaan varsinaisesti edes lopettanut, olen vaan käyttämättä. :D

Mieli tekee jatkuvasti, mutta mielenlujuutta tässä testataankin...

Mikäs villitys tääl o meneillää et kaikki lopettaa. Joku uudenvuodenlupaus?
Tuskinpa, mä ainakin yritin lopettaa jo viime vuoden puolella. Eipä tätä paskaa kannata koko ikäänsä käyttää.

EDIT: Mutta on se vaan niin namia... Kenraali huulessa tällä hetkellä. Mmm...

Tota mites teillä muilla, kun mulla on alkanu toi ylähuuli halkeilemaan tai yks halkeama.
Ei oo kovin iso ihan pieni, mut ei ota parantuakseen. Aamusin näyttää paremmalta mut sit yleensä uus nahka lähtee pois siitä haavan päältä. Eli halkeileeko teillä muilla huulet nuuskan käytöstä ?

Tota mites teillä muilla, kun mulla on alkanu toi ylähuuli halkeilemaan tai yks halkeama.
Ei oo kovin iso ihan pieni, mut ei ota parantuakseen. Aamusin näyttää paremmalta mut sit yleensä uus nahka lähtee pois siitä haavan päältä. Eli halkeileeko teillä muilla huulet nuuskan käytöstä ?

Mul kyl kuivuu huulet mut en oikee voi sanoo et johtuukse vaa täst ku mul oli roa kuuri yhes vaihees ja sit viel täst pakkasest.

Mulle tuli tänää joku tulli selvityslappu mihin pitäisi liittää kauppakuitti+ selitys mitä paketti sisältää,
laitoin kokeeksi 4prk snusen.com tilaukseen ja heti karahti kiville.. Kannattaako edes täyttää lappuja vai pistänkö suoraan mappiin-Ö ??

Meitsi pari päivää kitkutellu nuudelin kans ku luullu et vika purkki menossa. Äsken vein Pepsi Maxia parvekkeelle jäähtymään niin kappas, löyty parvekkeelta muovikassista 5 purkkia ehtaa löössiä :kuola: Jeejee.

Ei oo muuten eka kerta kun käy näin. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom