Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Noniin, pistinpä sitten ihan kokeeks tilaukseen neljä purkkia Onyxia tuolta Snusen.comista. Hinta oli 16e, eli vaikka jäisikin tulliin, niin eipä tuo kuitenkaan mikään hirveä taloudellinen menetys olisi. Tiiänpä sitten jatkossa että en koskaan tilaa nuuskaa netistä.
23 päivä tilasin eikä vielä ainakaan ole näkynyt. Onhan tässä ollu esimerkiksi joulupyhät ja pari viikonloppua välissä, mutta jos ei niitä kohta ala näkyä niin meikäläinen alkaa pikkuhiljaa luopua toivosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mulla on toi torni majaillu pakkasessa elokuusta asti, oiskohan sillä osuutta asiaan?

Ei kyllä pitäisi olla. Jos tavara on ollut tuoretta silloin. Itse ostan muutaman kerran vuodessa aina isomman satsin 10-30 tornia. Hyvin on aina säilynyt.

Ps. Ihana nainen;)

Ei kyllä pitäisi olla. Jos tavara on ollut tuoretta silloin. Itse ostan muutaman kerran vuodessa aina isomman satsin 10-30 tornia. Hyvin on aina säilynyt.

Ps. Ihana nainen;)

No mitäs tää nyt sit on :(

Ihanuus on kai mielipideasia... :D

Ei kai pakastimessa ny puolessa vuodessa nuuska mitään kuiva? Kai ne muoveissa vielä oli? Tarkastus lämpötilaan jos noin käy.

Kummallisia miehiä täällä, yleensä on saanut kuulla vain HYVIN negatiivista kommenttia naisten nuuskaamisesta ainakin täälläpäin :lol2:

No ei mua haittaa jos käyttää nuuskaa, todellakaan. Varsinkaan jos ei muuten ole mikään rekkalesbo-tyylinen. Ja sitäpaitsi se vie yhden nalkuttamisen aiheen pois. :)

Mitä tuo catch dry oikeen on? Semmosia normaalia pienemmät vaaleat pussit, kiekko myös pienempi.

Onko se edes nuuskaa, kun yhden laitoin ei missään tuntunut_?

Mitä tuo catch dry oikeen on?
Pari sivuu sitte käytii pitkä keskustelu noista. Kuivempi ja pienemmässä, tivakempikankaisessa pussissa

Kummallisia miehiä täällä, yleensä on saanut kuulla vain HYVIN negatiivista kommenttia naisten nuuskaamisesta ainakin täälläpäin :lol2:

Joo no tää on kuitenkin nuuskaketju, eli se saattais selittää positiivisen suhtautumisen ;)

Ylihuomenna sitä saa...hirveetä sniiduilua edelleenkin ja vika kiekko menossa. Kohta on helvetti ohi!

No ei selitä :) Suurin osa niistä jotka mulle ovat sanoneet että naiset ei saa käyttää nuuskaa, käyttävät kyllä itse :D

Okei jos tällästä tutkimustietoa on niin paha se on vastaan ruveta väittämään. Toisaalta ymmärrän miks useammat miehet (sellaiset jotka ei itte käytä) vähintäänkin oudoksuu naisten nuuskaamista, mutta kyllä mä ainakin itte otan nuuskaavan naisen paljon mielummin ku röökiä vetävän, kuten varmaan suurinosa Pakkiksen biittihuulista. Jos itte tykitellään luoteja yläpesään niin tuntuu vähintäänkin oudolta ettei naiselle suotais tätä yleellisyyttä.

Siis röökin vetäminen on ällöttävää! Siitä haisee hengitys, vaatteet ja pusutkin maistuvat paskalle.

Nuuskassa vältetään kaikki nämä em. ominaisuudet.
Mieluummin nuuskaava äijä kuin tupakoiva!

Tosin en oo koskaan nähnyt naisen käyttävän loosea... Oiskohan se sit :eek:

tupakkaa polttava nainen ei kyll erityisesti sytytä. Nuuskaava nainen...neutraalia tai jopa pieni sävähdys.. ;)

Nuuskaava nainenhan voisi olla suht neutraali ratkaisu. Tosin vasta yhteen moiseen törmännyt ja sitä saattoi pitää vähintään merimiehenä.

Varmaan aika harvassa ne naiset, jotka tykittäs. Pussit on enemmän tytöille. Mun mielestä enemmän inhottavaa on, jos nainen polttaa tupakkia, kuin vetäs pusseja.
Aika jännä, että yleinsä naiset hyväksyy ennemmin tupakan, kuin nuuskan, mutta laittaisin ton tietämättömyyden piikkiin.

Varmaan aika harvassa ne naiset, jotka tykittäs. Pussit on enemmän tytöille. Mun mielestä enemmän inhottavaa on, jos nainen polttaa tupakkia, kuin vetäs pusseja.
Aika jännä, että yleinsä naiset hyväksyy ennemmin tupakan, kuin nuuskan, mutta laittaisin ton tietämättömyyden piikkiin.

Polttavat naiset valitsee tietenkin mielummin polttavan miehen. Savuton nainen sensijaan loppupelissä valitsee nuuskaajan, koska lähikontaktissa se röökin löyhkä savuttoman nenään on karseeta. Ei maistu suukot hyvälle.
Nuuska on silti vaan yleisesti vitun oksettavaa, kuvottavaa ja hengenvaarallista paskaa joka haisee kissankuselta. (ettanin irto tuoksuu oikeesti aivan mielettömän hyvälle, aahh)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom