Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Paskapuhetta. Ettan just ei tuoksu mitenkään hyvälle. Göteborg Rapé, General ja Grov esimerkiksi jo sitten tuoksuukin jollekin teen suuntaiselle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en myöskään pidä Ettanin aromista kauheasti, mutta se on aika neutraali, koska se on sellanen "pure tobacco" aromi ilman minkäänlaisia lisäaromeita. Esim. Generalissa ja Göteborgs rapessa on mielestäni miellyttävämpi aromi, mutta niihin voi myös kyllästyä helpommin. Perus eetu ei petä koskaan.

Mitenköhän nuuska ja lähinnä nikotiini vaikuttaa aerobiseen suoritukseen, kuten hiihto tai juoksu?

Muistanen ainakin takavuosien huippuhiihtäjän Mietaan olleen ultimateHC nuuskaaja!:rock:
Myös nyky huippuhiihtäjistä tiedän muutaman jotka käyttää.

Mitenköhän nuuska ja lähinnä nikotiini vaikuttaa aerobiseen suoritukseen, kuten hiihto tai juoksu?

Muistanen ainakin takavuosien huippuhiihtäjän Mietaan olleen ultimateHC nuuskaaja!:rock:
Myös nyky huippuhiihtäjistä tiedän muutaman jotka käyttää.

Oon myös miettinyt että mitähän kaikkea, itse en ennen lenkkiä, sen aikana taikka jälkeen nauti ko. tuotetta koska ainakin se jotenkin tuntuu nostavan pulssia hieman epämiellyttävästi siinä. Ei se nyt ainakaan voi hapenottokykyä lisätä mielestäni vai. Ainakin päinvastaselta tuntuu :hyper: No toisaalta sillon kun röökiä veti niin jos vielä tuntikin lenkin tai kovan treenin jälkeen poltti niin kyllä tuli huono olo.

eikait siitä muuta tuu ku vähän samat mitä kofeiinista, nostaa sydämen sykettä tms. Taitaa vielä supistaa verisuoniakin jos en väärin muista

oli muute iha kivat myyntiajat silja europalla :) 6:30-7:00 ja sitte 9-12:30. Yllättävän kauan ku kaikki on höpöttäny jostai tunnin myyntiajasta =D tosin discossa myytiin heti yöllä haha.
5 tornii generaalia sopivasti 108e ^^

Wohoooou! Sain 3min sit käteen pussin, jossa kaks tornia! Generalin whitea ja Skrüfin tranbäria :D
Jeiiii :)

oli muute iha kivat myyntiajat silja europalla :) 6:30-7:00 ja sitte 9-12:30. Yllättävän kauan ku kaikki on höpöttäny jostai tunnin myyntiajasta =D tosin discossa myytiin heti yöllä haha.
5 tornii generaalia sopivasti 108e ^^

Toiha ei ollu ees paha hinta!! Onkoha Viking linel about samat hinnat ku oon lähös Viking line Mariellal sunnuntaina?

Eilen tuli vihdoinkin sitä Ruotsin herkkua ekä kyllä hetkeekään liian aikaisin!

Ettanin löössiä reilumpi setti ja konferenssinuuskana Kenraalin White Portion, joka maistuu pitkästä aikaa yllättävän hyvältä, pussiksi ;) No nyt kelpaa taas vähän aikaa herkutella.

Aika jännä, että yleinsä naiset hyväksyy ennemmin tupakan, kuin nuuskan, mutta laittaisin ton tietämättömyyden piikkiin.
Tuota oon itekkin miettiny. Hassua että vaarattomampi ja hajuton sekä huomaamaton tuote on vaarallista ja 'pahanhajuista' tuotetta huonompi vaihtoehto :)

Naisten kanssa nuuskasta keskusteltaessa on lyötävä muutama tiukka fakta pöytään ja sanoa että puhuu asiasta seuraavan kerran sitten kun tietää siitä jotain... enhän mäkään rupea mistään taitoluistelusta pätemään..

No hyi vittu:D Nuuska veke ennen imuttelua.

Itse sanon jos nainen valittaa nuuskaamisesta niin totean, että teen sitä hänen vuokseen, jotta huuleni olisivat pehmeämmät ;) (Toimii aina!!!(joskus))

Jos totta puhutaan, niin mäkin luulin teininä, että nuuskaaminen on jotenkin ällöttävää ja että nuuskaavan kanssa ei voi pussailla, koska saa suun täyteen mönjää :lol2:

Mutta johtuiskohan se siitä, kun yläasteella pojat teki jotain tykitysennätyksiä (kellä mahtuu eniten)...
Enkä pussinuuskasta ollu kuullukaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom