Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Sain eilen jonkun helvetin vanhan purkin pussinuuskaa, parasta ennen 06.12.2005. Catch Dry eukaliptuksen makusta. Mitä nuuskalle tapahtuu ton paras ennen päiväyksen jälkeen, alkaako nikotiini häviämään vai..?

Mulla on tuota samaa just huulessa ja kun se nyt ei hirveesti potki tuoreenakaan niin taitaa noin vanha potkia yhtä paljon kuin sormi huulen alla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kertokaas nyt aloittelijalle että miten white portionit eroaa normi portioneista? :D

Ainakin generalin white portionissa on snadisti vähemmän nikotiinia. Ite ostin tota whitea, ku toi normi tuppas valuu niin perkeleesti.

General Annosnuuska

Pitoisuudet:
Vettä: noin 50 %
Nikotiini: noin 8 mgr/annos
Suola: noin 2,5 %
Sokeria: < 0,2 %
Etanooli: < 0,5 %

General White Annosnuuska

Pitoisuudet:
Vettä: noin 50 %
Nikotiini: noin 7 mgr/annos
Suola: noin 2,5 %
Sokeria: < 0,2 %
Etanooli: < 0,5 %

http://www.snusworldwide.com/fi/

Sain eilen joltain helvetin vanhalta
Nuuskahan on vettä,suolaa ja tupakkaa. Vesi haihtuu, jää suola ja tupakka. Tupakka, kuten kaikki elintarvikkeet pilaantuu ajan myötä. Nikotiini siitä tuskin katoaa laisinkaan. Lisäät kostetutta (appelsiinin pala, sitruunamehutippa tms) ja isket huuleen. Voi olla ettei toimi, mut se on varmaa ettei siihen kuole. Kokeile, eiköhän sieltä jotain irtoo kun oikein illistää :dance:
No wittu, meitsi taas yritti leikkiä kelleillä ja reisillehän se meni:D

Mulla on tuota samaa just huulessa ja kun se nyt ei hirveesti potki tuoreenakaan niin taitaa noin vanha potkia yhtä paljon kuin sormi huulen alla.
:hyvä:

Uhkaavasti alkaa taas omat onyx-varastot huveta, kolme purkkia enää pakkasessa jäljellä. On kyllä ollut jumalallista tavaraa tässä tenttiviikon alla, mukavasti auttanut pitämään päätä kasassa. Seuraavaksi voisi shoppailla joko rapén pusseja tai kokeilla noita white portioneita, jos tosiaan eivät niin innokkaasti valu. Vituttaa aina välillä nieleskellä tätä onyxin katkeraa kuolamehua.

Osaakos pakkislaiset neuvoa että mikä mahtais olla kaikkein varmin ja luotettavin sivusto mistä sais nuuskaa tilattua? Alkaa pikkuhiljaa varastot ehtyä, ja tän hetkinen taloudellinen tilanne ei oikein taida sallia ruotsin reissua.

Onkos kukaan Pakkiksen karpaaseista päätynyt itse valmistamaan nuuskaa? Netistä löytyvien ohjeiden perusteella tuo ei vaikuta nyt miltään ydinfysiikalta, mutta en ole vielä(kään) tohtinut yrittää. Olisi kiva kuulla millaista kamaa kotikonstein voikaan valmistaa.

Osaakos pakkislaiset neuvoa että mikä mahtais olla kaikkein varmin ja luotettavin sivusto mistä sais nuuskaa tilattua? Alkaa pikkuhiljaa varastot ehtyä, ja tän hetkinen taloudellinen tilanne ei oikein taida sallia ruotsin reissua.

Itse olen tilaillut snusworldwidesta tai snustobacosta. Molemmista tilattaessa on Suomen valmisteverot jo lisätty laskuun. Viikon sisällä ovat toimitukset tulleet postimiehen kiikuttamana kotiin. Iloisin yllätys on ollut tuo General Strong White Portion, jota ei saa kuin netistä tilaamalla tai menemällä Norjaan (lanseerattu Norjan markkinoille). Myös General Extra Strong Portionia on tullut kokeiltua, mutta se tuppaa olemaan niin vahvaa, että tulee paskat housuihin (15 mg nikotiinia per annos, 8 mg:n sijasta).

Nuuskahan on vettä,suolaa ja tupakkaa. Vesi haihtuu, jää suola ja tupakka. Tupakka, kuten kaikki elintarvikkeet pilaantuu ajan myötä. Nikotiini siitä tuskin katoaa laisinkaan. Lisäät kostetutta (appelsiinin pala, sitruunamehutippa tms) ja isket huuleen. Voi olla ettei toimi, mut se on varmaa ettei siihen kuole. Kokeile, eiköhän sieltä jotain irtoo kun oikein illistää :dance:

Mulle tapahtu joskus tosi kaua sitte sillee et olin unohtanu yhe genun lös nuuskapurkin jääkaappiin ja siit oli sit päiväys menny ja ku avasin sen nii se oli homees :P Nii ja tää oli avaamaton.

onnistuuko muuten tupakan vaihto nuuskaan kivuttomasti vai onko nuuskanki kera pakko ottaa väliin pölliä huuleen käryämään? on tässä ollut tarkoituksena lopettaa polttaminen, nuuskan näen pienemmäksi pahaksi. nykyäänku pitää röökeistä katkaista filtteriki puoliksi ku muuten tunnu tulevan tyydyttävän paljon savua.
eli loppuuko itse röökäämisen tarve nuuskan kanssa?

ottaa pölliä huuleen
Mie nii-in tykkään näistä tupakanpolttajien eri ilmaisuista röökin polttamiselle :worship:

Röökiä tuskin tekee mieli mitenkään älyttömästi vaihettuas nuuskaan jos tosiaan haluut kans lopettaa polttamisen, mut vuosien aikana jäänyt tapa voi tuottaa vähä vaikeuksia. Kun on tottunut ottamaan pölliä huuleen, voi esim tikkareiden syönti olla ihan jees-

onnistuuko muuten tupakan vaihto nuuskaan kivuttomasti vai onko nuuskanki kera pakko ottaa väliin pölliä huuleen käryämään? on tässä ollut tarkoituksena lopettaa polttaminen, nuuskan näen pienemmäksi pahaksi. nykyäänku pitää röökeistä katkaista filtteriki puoliksi ku muuten tunnu tulevan tyydyttävän paljon savua.
eli loppuuko itse röökäämisen tarve nuuskan kanssa?
Itse oon just tällä hetkellä lopettamassa tupakointia nuuskan avulla, mutta ei sekään helppoa ole. Päivässä menee nyt noin 3-4 savuketta, ennen nuuskaamisen aloittamista 10-15. Pyrin joka päivä olemaan heti aamulla herättyäni niin pitkään kun mahdollista ilman röökiä, mutta jossain vaiheessa kuitenkin sorrun. Eli sanoisin että riippuu aika paljon ihmisestä. Itse en väittäisi niinkään olevani nikotiiniriippuvainen, vaan enemminkin tapariippuvainen. Aamulla on vaan pakko saada kahvikuppi + savut...

Itse oon just tällä hetkellä lopettamassa tupakointia nuuskan avulla, mutta ei sekään helppoa ole. Päivässä menee nyt noin 3-4 savuketta, ennen nuuskaamisen aloittamista 10-15. Pyrin joka päivä olemaan heti aamulla herättyäni niin pitkään kun mahdollista ilman röökiä, mutta jossain vaiheessa kuitenkin sorrun. Eli sanoisin että riippuu aika paljon ihmisestä. Itse en väittäisi niinkään olevani nikotiiniriippuvainen, vaan enemminkin tapariippuvainen. Aamulla on vaan pakko saada kahvikuppi + savut...

niinpä, se itse tapahan tässä huolestuttaa muakin. itsellä menee keskimäärin 30 ehkä 40 röökiä päivässä, sais edes vähennettyä sen jonnekkin 10 niin olis ihan hyvä. tahdonvoimallahan onnistuis seinään lopettaminen mutta puuttuu se järkevä syy miksi lopettaa kokonaan siks ajattelin lähteä etsimään kultaista keskitietä.

sais edes vähennettyä sen jonnekkin 10
Jos vaan pää/ikenet kestää saat pussinuuskallakin jo määrän putoomaan aika radikaalisti, niistä irtoo aika paljon nikotiiniä. Eikä sitä oo mikään pakko lopettaa jos ei tahdo, mut eihän se vähentäminenkää oo tietysti pahasta

Onkos kukaan Pakkiksen karpaaseista päätynyt itse valmistamaan nuuskaa? Netistä löytyvien ohjeiden perusteella tuo ei vaikuta nyt miltään ydinfysiikalta, mutta en ole vielä(kään) tohtinut yrittää. Olisi kiva kuulla millaista kamaa kotikonstein voikaan valmistaa.
Itse tein 4pv sitten kokeilumielessä vaikka pakastmesta snussenia jo löytyykin, ja tuli kyllä ihan hyvää nuuskaa kun teki itse, tuolla se on tupperware purkissa jääkaapissa ja ihan hajusta tulee mieleen ettani, yllätyin kyllä itsekkin että miten se voi olla noin helppoa valmistaa, mutta suosittelen kannattaa kokeilla :)

niinpä, se itse tapahan tässä huolestuttaa muakin. itsellä menee keskimäärin 30 ehkä 40 röökiä päivässä, sais edes vähennettyä sen jonnekkin 10 niin olis ihan hyvä. tahdonvoimallahan onnistuis seinään lopettaminen mutta puuttuu se järkevä syy miksi lopettaa kokonaan siks ajattelin lähteä etsimään kultaista keskitietä.

Mite olis keuhkosyöpä?

Ahh, ens vklp rantautuu 2 tornia Onyxiä :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom