Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitetaas tänne sitten uus kysely:
Parhain nuuska, Pussi vai tykki?, Merkki? ja Miksi juuri se?
V: Skruf:fn lös, Koska se vaan on parhain nuuska potkii hyvin ja on muutenkin loistavaa.
Miten kaikki pystyy tohon noin helposti? Itsekin nimenomaan yritän vaihtaa röökistä nuuskaan, mutta silti menee noin 3-4 tupakkaa päivässä (ennen nuuskaamisen aloittamista 10-15). Toinen ongelma tässä on se että sitte ku nuuskat loppuu niin siinä on sitten Sverigen reissu edessä..
Ihmettelen kyll suuresta nuuskan kieltoa Suomessa. Toki tämähän on EUn syytä (muuten kyllä hieno laitos). En kyllä ymmärrä miksi suomalaiset poliitikot vastustaisivat nuuskan laillistamista, tai eivät edistä sitä millään tavalla. En usko, että jos Suomessa nuuskan myynti olisi laillista, niin se vaikuttaisi kovinkaan radikaalisti terveyskuluihin, siis ainakaan verrattuna alkoholin ja savukkeiden aiheuttamiin kuluihin.
Ainoa syy, jonka uskon vaikeuttavan nuuskan laillistamista olisi, se että nuuskaajat siirtyisivät tupakkaan nuuskan jälkeen. Enkä edelleenkään ymmärrä, miten joku voi perustella nuuskan vaarallisuutta esim. sillä, että se 2x vaaran sairastua haimasyövälle, kun tupakka puolestaan 3x sen riskin. Mielestäni nuuska voitaisiin laillistaa, mutta sen ja tupakan myyntiä pitäisi tarkkailla huolellisemmin.
Toivottavasti ei ollut nyt mitenkään offtopic, kuitenkin oli vasta ensimmäinen postaus :(
Joo, itse oon lopettamassa tupakointia ja mulle ei ois mitään sitä vastaan että se myrkky kiellettäisiin, eipähän ainakaan sortuis yhtä helposti. Jostain luin, että Paavo Lipponen oli sanonut että röökin myynti kielletään suomessa vuoteen 2050 mennessä, mutta enpä tiiä. Nuuskan vois sitten sen sijaan sallia. Se on paljon vaarattomampaa kun yleiseti ottaen luullaan. Mutta jotenkin uskon että näin ei tuu tapahtumaan, ei mun elinaikana.:(Itse yritän asennoitua siihen että tupakin poltto (14 vuotta) vaihtuu kokonaan nuuskaan uudenvuoden jälkeen. Olin jo 1,5 vuotta sitten 4 kk poltamatta nuuskan avulla mutta sitten tuli asuttua vuoden päivät Australiassa jolloin nuuskan huonon saatavuuden takia sorruin taas sauhuttelemaan. Eka viikko ilman tupakkaa on vaikein kun välillä on automaattisesti lähössä ulos parvekkeelle röökille kunnes muistaa et, ai niin joo! Ihan jo massan hankkimisen takia ajattelin lopettaa, kun toi tupakointi tuuppaa hieman vähentämään ruokahalua. Jos ei kerran nuuskaa saa suomessa myydä niin kiellettäis nyt samalla tupakan myyntikin.
Ihan jo massan hankkimisen takia ajattelin lopettaa, kun toi tupakointi tuuppaa hieman vähentämään ruokahalua.
Paavo Lipponen oli sanonut että röökin myynti kielletään suomessa vuoteen 2050 mennessä, mutta enpä tiiä.:(
Onko kenelläkään tieto Viking Line Amorellan nuuskatarjonnasta ja mahdollisista tarjouksista? Lauantaina olis lähtö.
Nikotiini se on joka ruokahaluun vaikuttaa, joten sama homma on hörön kanssa.
Kaikki jutut mitä tossa kuvailit pätee myös nuuskaan.