Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samaa oon kans miettiny? kun perusteluja en oo ikinä sille kuullu? Taas jonkun vitun fiksun ihmisen päähänpistos kuitenkin. Veikkaan ettei röökiä uskalla sen takia kieltää koska muuten syntyis niin kovia levottomuuksia. Mutta tämä asia muakin kiinnostais.Mua kiinnostais tietää, miksi nuuska edes aikoinaan kiellettiin. EU:hun liittymisen myötä se tapahtui, mutta miksi ihmeessä? Onko joskus luultu että nuuska ois spadduttelua vaarallisempaa? Eihän se edes häiritse muita ihmisiä, tai vahingoita ketään, paitsi nyt tietenkin itse käyttäjää.
Mua kiinnostais tietää, miksi nuuska edes aikoinaan kiellettiin. EU:hun liittymisen myötä se tapahtui, mutta miksi ihmeessä? Onko joskus luultu että nuuska ois spadduttelua vaarallisempaa? Eihän se edes häiritse muita ihmisiä, tai vahingoita ketään, paitsi nyt tietenkin itse käyttäjää.
Tupakkayhtiöt hallitsevat aika suvereenisti tuon lobbaamisen jalon taidon, mikä svenssoneilta ilmeisesti uupui.samaa oon kans miettiny? kun perusteluja en oo ikinä sille kuullu? Taas jonkun vitun fiksun ihmisen päähänpistos kuitenkin. Veikkaan ettei röökiä uskalla sen takia kieltää koska muuten syntyis niin kovia levottomuuksia. Mutta tämä asia muakin kiinnostais.
Tupakkayhtiöt hallitsevat aika suvereenisti tuon lobbaamisen jalon taidon, mikä svenssoneilta ilmeisesti uupui.
Mua kiinnostais tietää, miksi nuuska edes aikoinaan kiellettiin. EU:hun liittymisen myötä se tapahtui, mutta miksi ihmeessä? Onko joskus luultu että nuuska ois spadduttelua vaarallisempaa? Eihän se edes häiritse muita ihmisiä, tai vahingoita ketään, paitsi nyt tietenkin itse käyttäjää.
Ei ollu mun makuun. Aika omituisen hajusta ja makusta.Mites täällä mielipiteet jakautuu Grovin lössin suhteen? kuullu puhuttavan että kusis aika herkästi ja olis muutenkin aika paskaa.