Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

morjensta
kannattaa katella nuuskaorg!läpi sieltä löytyy ongelmaan ratkaisu!.:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
osaako joku nyt sanoa mikä toi noide kioskien tilanne stadis on, oon kuullu et kiekko olis aissil maksanu 8e ??? kuulemma bustedeit tullu aika pahasti..
Eilen ostin puoli punttia (a`6.5e kiekko), eli kyllä nuuskaa keskustasta vielä saa jos on rahaa millä maksaa

Aamukahvi ja aamubiitti, namnam..

Täytyy sanoo kyllä kaikille Rapé faneille, että muhun toi nuuska ei kyllä iske. En tiedä mistä johtuu, mut toi haju jotenkin etoo meikäläistä. Pakko sanoo et itekin käytelly oikeestaan aina kaikkia yleisimpiä erimerkkejä kausittain, rödaa generalia ettania skruffia grovia... mut kyllä mä aina silti valitsisin sen perus-Ettanin. Onse vaan niin hyvää kaikinpuolin, ettei tarvi mitään helvatan sitruksia sun muita haistella ja maistella.. Ja tuntuu et mun ikenet ja huuletkin siitä eniten tykkää. Olis pitäny vaan kantaa ne 10 tornia Ettania laivalta ja jättää muut suosiolla sinne europalle. Mut makunsa kullakin toki ;)

mitkäs ne on nyt ne nuuskanmyyntiajat laivoilla kun en nyt äkkiseltään tiedä millä sivulla tässä threadista siitä on keskusteltu..

hitto miulla on kyllä nykyään arat nuo ikenet. taas pääs kolmen viikon tauko tulee ihan omasta tahdosta - noh nyt on torni pussia ja torni lössiä, kolme päivää käyttäny ja jo on jotain tummia klönttejä ikenissä, jotka ei lähe kevyesti hankaamallakaan.. ja melko araks on menny :D

monta vuotta oon ollu lössi-miehiä, ja suunnilleen haukkunu pusseja, mut nyt viime aikoina oon ajatellut rupevani käyttää pelkkää pussia.. tykkiä ku käytti nii sitä rupes olee huulessa aina milli enemmän ku edellisellä käyttämällä.

tummia paakkuja :D. Morjens. Itse lopettaisin tossa vaiheessa. Mulla ei ole tullut mitään oireita pientä punoitusta lukuunottamatta sinne missä pusseja säilytän.

[larry];2204156 sanoi:
mitkäs ne on nyt ne nuuskanmyyntiajat laivoilla kun en nyt äkkiseltään tiedä millä sivulla tässä threadista siitä on keskusteltu..

hitto miulla on kyllä nykyään arat nuo ikenet. taas pääs kolmen viikon tauko tulee ihan omasta tahdosta - noh nyt on torni pussia ja torni lössiä, kolme päivää käyttäny ja jo on jotain tummia klönttejä ikenissä, jotka ei lähe kevyesti hankaamallakaan.. ja melko araks on menny :D

monta vuotta oon ollu lössi-miehiä, ja suunnilleen haukkunu pusseja, mut nyt viime aikoina oon ajatellut rupevani käyttää pelkkää pussia.. tykkiä ku käytti nii sitä rupes olee huulessa aina milli enemmän ku edellisellä käyttämällä.

Silja Europalla ainakin 06:30-07:00 Suomen aikaa, sekä 09:00-12:30 (?) suomen aikaa..

Aika outoo noi sun ikenet, mullakin oli viikon tauko ja aluks vähän kirvisteli ehkä.. mut mitää tummia klönttejä ei oo kyllä ollu koskaan :D Sellasta "röpöstä" on huulessa joskus tosin.

[larry];2204156 sanoi:
Kannattais varmaan käydä näyttämässä jollain ihotautien tai suutautien lääkärillä. Ei kuulosta kovin hyvältä!

saakohan ruotsin lentokentiltä nuuskaa ja mihin hintaan?
Onko ostorajoituksia?
Ainakin joku vuosi sitten kun kaveri kävi koneella ruotsissa niin se toi mulle lentokentän jostain myymälästä nuuskaa. Se ei kuitenkaan ollu mikään ns "Tax Free Shop" muistaakseni, koska hinta oli ainakin korkeampi kuin laivalla silloin. Taisi se kuitenkin olla jonkin verran halvempaa kuin maissa, mutta en muista tarkkaan. Sen muistan, että sieltä sai sellasia hassuja puolikkaita torneja eli 5 kiekon paketteja minkä se toi mulle. Rajoitukset lienee samat kuin laivalta tuodessakin? Eli oliko se jotain 175 euron edestä kun saa tuoda. Tai sitten ei ole mitään rajoituksia niin kuin esim. Haaparannasta jos tuot autolla niin ne menee elintarvikkeina eli niin paljon saa tuoda omaan käyttöön kun haluaa. Jompi kumpi se noista voisi olla, mutta en ole mitenkään varma asiasta. Joku viisaampi voi kertoa tarkemmin jos tietää.

aaaahhh 8 vuoden tauon jälkeen huulen alle eksyi herra ettan, kyl se pisti muistot tulvimaan mieleen. puolen tunnin päästä tästä jääkaapissa olikin jo torni kyseistä tavaraa. nyt saa rööki jäädä ja siirtyminen bätre folkin tavoille. kyl se niin pal maukkaampaa on ku toi röpötin!!!!

[larry];2204156 sanoi:
kolme päivää käyttäny ja jo on jotain tummia klönttejä ikenissä, jotka ei lähe kevyesti hankaamallakaan.. ja melko araks on menny :D
Nuo tummat klöntit on ihan sitä ittiiään, eli nuuskaa. Lähtee ihan kynnellä rapsuttelemalla. Voi tosin olla suht tiukassa. Jotenkin se sinne poimuihin jämähtää.
Itellä tuli muistaakseni samanlaisia kun pidemmän tauon jälkeen alkoi taas nuuskailemaan.

Näkeekö jostain, tai muistaako joku ulkomuistista tornien hintoja laivalla? Ruotsiin ois menijä, ja ajattelin, että perus-Ettanin kylkeen vois ottaa vaihtelun vuoks myös Skruffin pusseja ja löysää Rödaa.
Lös Ettan tais olla jotakin 27€/torni, ja eikös pussien ja löysän välillä joku hintaero ole..? Tulee vaan vallan tota löysää käyteltyä, ja nyt sitten pitäis pussejakin muille saada. Tietäis vähän minkä verran sitä kyhnyä lyö lähtijöille matkaan.

Näkeekö jostain, tai muistaako joku ulkomuistista tornien hintoja laivalla? Ruotsiin ois menijä, ja ajattelin, että perus-Ettanin kylkeen vois ottaa vaihtelun vuoks myös Skruffin pusseja ja löysää Rödaa.
Lös Ettan tais olla jotakin 27€/torni, ja eikös pussien ja löysän välillä joku hintaero ole..? Tulee vaan vallan tota löysää käyteltyä, ja nyt sitten pitäis pussejakin muille saada. Tietäis vähän minkä verran sitä kyhnyä lyö lähtijöille matkaan.

Ulkomuistista, niin 27€/torni taisi viimeksi olla pussiettani, kun sitä pari kuukautta sitten tuotiin. Eli tuon perusteella taitavat olla aika saman hintaisia. Mutta tuntuu myyntiajat, hinnat, sun muut vaihtelevan viikottain, niin kuka noissa pysyy messissä? :)

Saman hintasia ovat yleensä saman merkin lös ja portion eli ettanin pussit on myös ton 27e/torni jos lös on sen verran. Rödaa et laivalta saa.

Voi perkele, Röda on kyllä niin hirmu kivaa :haart:
Skruffia ilmeisesti sitten sais? Ja sanokaahan muuten mielipidettä, on tullut joskus leikittyä myös löysällä Skruffilla, mutta se on oikeestaan aika turhaa saissea. Pussit sentään on ollut välillä mielenkiintonen lisämauste. Mikähän siinäkin on..

Helvattu.

Minullakin on alkanut jäämään nuuskat tulliin. Enää en tilaa netistä, sillä tulee liian kalliiksi.

Nyt vaan alkaa varastot tyhjentyä.

Kertokaa mistä saisi halvalla paljon nuuskaa?

Laivalta tietysti, mutta ei huvittaisi lusia kahta yötä siellä. Olen näitä reissuja tehnyt, mutta en mielellään enää.

Lentolippuja saan mihin vaan maailman kolkkaan lähes ilmaiseksi. Ruotsiin voisin lentää, mutta kentällä on suht. kallista nuuskaa, lähes maa-hinnoissa.

Pietariin voisin lentää, mutta sinne tarvitsee sen saatanan viisumin.

Tanskasta saa (kai?) nuuskaa, mutta hinnoista en tiedä ja en tiedä saako kentältä.

Mitä vittua tässä voi tehdä, saatana kun vituttaa. Vitun EU.

Noh tuli ainakin avauduttua:)

Tosissaan antakaa vinkkejä.

Tai lähtekää joku laivalle. Maksan matkat, jos tuotte tuliaisia;)

No laivahan tosiaan se halvin ja kätevin vaihtoehto taitaa olla. Ja miksi siellä laivalla kaksi yötä pitäisi lusia? Yhden yön risteilyillä itse ainakin tullu oltua vain. Viimeksi kuukausi sitten kun tuli käytyä ni broidin kanssa B-luokan hytti puoliksi 30e naama, että eipä tuo kallista huvia ole?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom