Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Laura, oot varmasti ihana nainen! Mikää ei oo nii seksikästä ku nuuskaava nainen! Söpöä :haart:

Ettanii oisi tulossa ensi viikol taas, pitkäst aikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua on ihmetyttäny suuresti, että mikä ihme siinä on, ettei nuuska säily lämpimässä, säilytetäänhän tupakkakin lämpimässä, sekä nikotiinipurkka. Mikä (kemiallinen?) ilmiö siinä on taustalla, että nuuska ei huoneenlämmössä säily? Ihan tyhmän tuntusta mut minkäs teet.. Nii ja iha kuinka kauan se oikeesti iskemättömässä purkissa säilyy lämpimässä? onko kukaa kokeillut? En oo koskaa viittinyt tuhlata snuussia lämpimässäsäilyttämällä, ni enpä tiiä, mut mitä sille ees oikeesti tapahtuu?

Meiltä löyty kaapista neljä vuotta vanha avattu kiekko Ettanin pusseja, ei potkinut yhtään :S

Mikä on vielä kohtuullinen hinta tornista? (ts. paljonko kehtaa pyytää jos myy?)
Ettania vissiin.

Noh, itte täällä idässä maksan 30 euroa torni, mut varmaa pyytäisin 35-40.. nii paljo ku kehtaa, ja vielä joku maksaa;)

e: siitä kuivumisesta ja pilaantumisesta tääl juttuu http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?f=11&t=30955&view=next

Ku nimenomaan en ihan tajua, että mikä sen nuuskan muka pilaisi lämpimässä? kun ei normaalitupakallekaan mitään tapahdu.. Kuivuuhan se varmasti, mut et nikotiinit lähtisi.. hard to believe..

Mua on ihmetyttäny suuresti, että mikä ihme siinä on, ettei nuuska säily lämpimässä, säilytetäänhän tupakkakin lämpimässä, sekä nikotiinipurkka. Mikä (kemiallinen?) ilmiö siinä on taustalla, että nuuska ei huoneenlämmössä säily? Ihan tyhmän tuntusta mut minkäs teet.. Nii ja iha kuinka kauan se oikeesti iskemättömässä purkissa säilyy lämpimässä? onko kukaa kokeillut? En oo koskaa viittinyt tuhlata snuussia lämpimässäsäilyttämällä, ni enpä tiiä, mut mitä sille ees oikeesti tapahtuu?

Öö.. no. Mulla oli intissä kaapissa omat nuuskat vissiin joku pari kuukautta enneku tajusin viedä ne päävartion jääkaappiin.. et kyl ne sen pari kk menee.

Nyt loppu nuuskat... saas nähdä mitä tulee en oo päiväkään ollut ilman täs oikeestaan pariin vuoteen niin en tiiä, jos nyt ottais tavotteeks, että kestäisin ainakin ens viikonloppuun asti ilman snullee...

Vähän arveluttaa tuo northener.com ostaminen. Tilasin generalia 8-packin, sähköpostiin tuli viesti, että tilaus on recieved and accepted. Seuraavana päivänä tuli tämä viesti:

"You have been refunded 56 euros and your order for 5x general loose was a mistake. You will be sent 1xgeneral loose 8 pack instead and your card is now in the balance of 14 euros."

Menin sit tarkastamaan omasta profiilista tilauksen tilanteen. Siellä ei ollut mitään tietoa mun tilauksesta, aivan kun en olisi tilannutkaan mitään mut rahaa lähti kyllä tililtä! Pistin asiasta sähköpostia eikä viikkoon ole tullut vastausta.

Vähän arveluttaa tuo northener.com ostaminen. Tilasin generalia 8-packin, sähköpostiin tuli viesti, että tilaus on recieved and accepted. Seuraavana päivänä tuli tämä viesti:

"You have been refunded 56 euros and your order for 5x general loose was a mistake. You will be sent 1xgeneral loose 8 pack instead and your card is now in the balance of 14 euros."

Menin sit tarkastamaan omasta profiilista tilauksen tilanteen. Siellä ei ollut mitään tietoa mun tilauksesta, aivan kun en olisi tilannutkaan mitään mut rahaa lähti kyllä tililtä! Pistin asiasta sähköpostia eikä viikkoon ole tullut vastausta.

Vaihda tonne --> http://www.snusen.com/

Tulee ongelmitta.

Jahas, tilasin myös viime perjantaina 8-packin generalia. Toivottavasti ei käy samaa juttua.

Niitä oli viidessä sellasissa pehmustetuissa littanoissa pusseissa. Ei ne kauheen hyvin sieltä mahtunukaan, kuulosti samalta kun olis norsua yrittäny pistää luukusta sisään. Yhtään purkkia ei kyllä menny rikki.

Työkaveri toi just laivalta 20 purkkia irto-Ettania. Noi sitten kestääkin tovisen, koska mulla riittää toi irtonuuska tyyliin 2vkoa/purkki. Pussinuuska menee sit muutamassa päivässä..

:)

Onko se nyt niin että turun laivoilla (galaxy ja europa) myydään nuuskaa??? En jaksa kahlata koko ketjua läpi tarkistaakseni asiaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom