Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka kauan pussinuuskat säilyy huoneen lämmössä ja onko mitään kikkoja miten saa säilymään paremmin?
Pakastimeen vaan jos haluut säilyttää parasta ennen päivämäärää pidemmän ajan.Kuinka kauan pussinuuskat säilyy huoneen lämmössä ja onko mitään kikkoja miten saa säilymään paremmin?
No jos oot ostanu laivalta niin joku 30eMikä on vielä kohtuullinen hinta tornista? (ts. paljonko kehtaa pyytää jos myy?)
Ettania vissiin.
Mua on ihmetyttäny suuresti, että mikä ihme siinä on, ettei nuuska säily lämpimässä, säilytetäänhän tupakkakin lämpimässä, sekä nikotiinipurkka. Mikä (kemiallinen?) ilmiö siinä on taustalla, että nuuska ei huoneenlämmössä säily? Ihan tyhmän tuntusta mut minkäs teet.. Nii ja iha kuinka kauan se oikeesti iskemättömässä purkissa säilyy lämpimässä? onko kukaa kokeillut? En oo koskaa viittinyt tuhlata snuussia lämpimässäsäilyttämällä, ni enpä tiiä, mut mitä sille ees oikeesti tapahtuu?
Vähän arveluttaa tuo northener.com ostaminen. Tilasin generalia 8-packin, sähköpostiin tuli viesti, että tilaus on recieved and accepted. Seuraavana päivänä tuli tämä viesti:
"You have been refunded 56 euros and your order for 5x general loose was a mistake. You will be sent 1xgeneral loose 8 pack instead and your card is now in the balance of 14 euros."
Menin sit tarkastamaan omasta profiilista tilauksen tilanteen. Siellä ei ollut mitään tietoa mun tilauksesta, aivan kun en olisi tilannutkaan mitään mut rahaa lähti kyllä tililtä! Pistin asiasta sähköpostia eikä viikkoon ole tullut vastausta.
Vähän arveluttaa tuo northener.com ostaminen. Tilasin generalia 8-packin, sähköpostiin tuli viesti, että tilaus on recieved and accepted. Seuraavana päivänä tuli tämä viesti:
"You have been refunded 56 euros and your order for 5x general loose was a mistake. You will be sent 1xgeneral loose 8 pack instead and your card is now in the balance of 14 euros."
Menin sit tarkastamaan omasta profiilista tilauksen tilanteen. Siellä ei ollut mitään tietoa mun tilauksesta, aivan kun en olisi tilannutkaan mitään mut rahaa lähti kyllä tililtä! Pistin asiasta sähköpostia eikä viikkoon ole tullut vastausta.
Heräsin äsken siihen kun posteljoonisetä runkkaa mun postiluukusta 40 purkkia generalia.