Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Eihän ostamisen tosiankaan laitonta pitäisi käsittääkseni olla, mutta kuten yllä mainittiin se vain tulee aika kalliiksi. Ja tulli voi heittää vielä verot maksettavaksi uudelleen (vaikka ne onkin jo maksettu kertaalleen).
Esimerkiksi yksi kiekko Ettania northenerista (maksaa 3.80d per kiekko):

• Price of all items $3.80
  • First Priority Mail $1.90
  • Tobacco Tax ( á 45 gram ) $10.20
  • EU sales tax $3.98
  • Total in US Dollars $19.88

edit: pörr, taidan puhua ihan bullshittiä. Kuulin huhua, että northener ei edes lähettäisi nykyään Suomeen Suomen tullin vittumaisuuden takia tjsp.

Kyseinen lafka lähettää Suomeen nuuskaa. Nyt siellä on jopa kampanja EU kansalaisille.

Eli 4 kiekko generalia 11.90 euroa. Sisältää kaikki kulut. Itse olen noita joka päivä tilannut ja yhtään tullin lappua ei ole mukana tullut.

ps. Tarjous generaaleista on siis päiväys mennyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen käyttänyt ainoastaan Generalin pussinuuskaa. Onko se kaikistä laimeinta?
Mikä olisi hiukan vahvempaa,mielellään pussissa?

Itse olen käyttänyt ainoastaan Generalin pussinuuskaa. Onko se kaikistä laimeinta?

Kokeile iha perus Ettanii en ny tiiä jos se oikeesti o vahvempaa mut mul aina ettani jyllänny paremmi ku muut merkit. Oikee ratkasu olis kyl et siirtyisit löysään nuuskaan (siihe kyl tottuu)

Nick and Johny ja skruffin stark on vissiin vahvimmat pussinuuskat

Varmaan täällä on jo jossain vaiheessa käsiteltykin mutta käyttääkö oikeasti naisetkin nuuskaa? :D Itse en ainakaan tunne ketään tallaista enkä ole yhdeltäkään kaverilta tms kuullut että kukaan heidänkään tutuistaan käyttäisi... Olisi se ainakin totaalinen "joo palataan" -turnoff.

Itse muutaman kerran kännissä kokeillut kaverilta pussinuuskaa ja on "noussut päähän" aika iloisesti, eli kun jo valmiiksi hyvissä ja viini ja viina maistunut ja sitten biitti huuleen niin on tahtonut tulla aika hassu olo... Empä taida kyllä enää kokeilla. :D

jokaiselle on se oma paras nuuska. jos oot tykänny generaalsta pussina niin kokeile myös generaalin white onyxii ja sit iha onixii.. göteborgin greip on myös saman tyylinen.

Ehdoton paras mitä pussinuuskista tiedän on kyl General Max ! Aivan tajutonta ainetta.

Nii ja mulle on enemmän turnoff naises jos se tupakoi.. jos nuuskaa käyttää nii mikäs sitten.. ei ainakaan käytä mun omaa nuuskaamista sit nii pahasti.

Yks ex tyttö käytti pussinuuskaa joskus:jahas: . En ollut siitä niin mielissäni :(

Onko kellään mitään tietoja paljon nuuskan hinta keskimäärin on nykyään haaparannassa? ja saako sieltä tuoda suomen puolelle niin paljon kun haluaa tavaraa?
Irtonuuskat 40-43e puntti
Pussit 30-35e puntti
Saa sieltä tuoda. Ei oo tähän mennessä kukaan pysäytelly rajalla.

Joensuun seudulta kimppatilausta pystyyn! (tai samakos tuo vähä kauempaaki postihan vie)

Huomena ruotsiin ja jos ei laivalta niin maista tarkotus hakea ainakin joitain pusseja ja röda lackettia löössinä

jokaiselle on se oma paras nuuska. jos oot tykänny generaalsta pussina niin kokeile myös generaalin white onyxii ja sit iha onixii.. göteborgin greip on myös saman tyylinen.

Ehdoton paras mitä pussinuuskista tiedän on kyl General Max ! Aivan tajutonta ainetta.
Nyt on IHAN PAKKO puuttua :D

Onyxiahan on vaan noita "mustia pusseja" ja Göteborgin greipillä meinaat varmaan Rapéa. Ja eikös nuo Generalin maxipussit ole muute samaa tavaraa ku perus-Gene mutta pussit on kookkaampia. :)

Mun mielest mielummi naine sais käyttää pussinuuskaa ku esim tupakkia :o

Aamen! Tapailin aikasemmin yhtä muijaa joka veti röökiä aina sillon tällön (mikä musta on tyhmintä mitä voi tehdä suurinpiirtein). No paasasin tuttuun tapaan siitä röökistä ja sit se lopetti ja vaihto satunnaiseen pussinuuskaan. Ei se nyt ehkä seksikästä ole, mutta eipähän maistunu paskalle ainakaan...

Kyseinen lafka lähettää Suomeen nuuskaa. Nyt siellä on jopa kampanja EU kansalaisille.

Eli 4 kiekko generalia 11.90 euroa. Sisältää kaikki kulut. Itse olen noita joka päivä tilannut ja yhtään tullin lappua ei ole mukana tullut.

ps. Tarjous generaaleista on siis päiväys mennyt.
Kuinka kauan kestää yleensä lastin saapuminen? Itse tilasin tiistaina tuon 4-packin, mutta ei ole vielä näkynyt. Jännittää vähän, notta onko jääny tulliin muhimaan.

Nyt on IHAN PAKKO puuttua :D

Onyxiahan on vaan noita "mustia pusseja" ja Göteborgin greipillä meinaat varmaan Rapéa. Ja eikös nuo Generalin maxipussit ole muute samaa tavaraa ku perus-Gene mutta pussit on kookkaampia. :)

On White Onyxia ja pelkkä Onyxia.. toinen on musta ja toinen valkonen, voit veikata kumpi! Ja juu rapea meinaan. Ja olet aivan oikeassa että Max on vaan isommat pussit mutta jumalauta ne on niin paljon kovempia kuin pienet!

EDIT: Ja sen verran että tarkastin, White Onyx menee näköjään nykysin nimellä "White".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom