Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosiaan laivalla saa nykyään vaan hetken ajan ruotsin vesillä ostettua nuuskaa. Ite menin suoraan baarista nukkumaan kaupan eteen ja heräsin kun portti nostetaan aamulla.

Tosiaan laivalla saa nykyään vaan hetken ajan ruotsin vesillä ostettua nuuskaa. Ite menin suoraan baarista nukkumaan kaupan eteen ja heräsin kun portti nostetaan aamulla.

True fan. :D

snusen.comista tuli ilmoitus että eilen klo 18 oli shipmentti laitettu eteenpäin. Mitään hajua tilanneilla koska voisi olla perillä?

nimimerkillä nuuskahammasta kolottaa.

snusen.comista tuli ilmoitus että eilen klo 18 oli shipmentti laitettu eteenpäin. Mitään hajua tilanneilla koska voisi olla perillä?

nimimerkillä nuuskahammasta kolottaa.

No mulla on tullu 5pv:n sisällä siitä kun oon tilauksen maksanu..Eli sulla voi olla toivoo että saat vielä tällä viikolla..:dance2:

on meinaan pirun mainio treadi kyllä tämä:thumbs:

4 päivää ollut käyttämättä nuuskaa vuosien käytön jälkeen. Tarkoitus oisi lopettaa tai ainakin säännöllisestä nuuskaamisesta päästä eroon. Hirvee olo oli varsinki eilen, tänään oli päivällä hirvee hedari ja nuuskaa ajattelen kokoajan prkl :D

4 päivää ollut käyttämättä nuuskaa vuosien käytön jälkeen. Tarkoitus oisi lopettaa tai ainakin säännöllisestä nuuskaamisesta päästä eroon. Hirvee olo oli varsinki eilen, tänään oli päivällä hirvee hedari ja nuuskaa ajattelen kokoajan prkl :D

Onko muilla kokemuksia minkälaisia fyysisiä vieroitusoireita nuuskasta tulee ja kuinka pitkään?

Onko muilla kokemuksia minkälaisia fyysisiä vieroitusoireita nuuskasta tulee ja kuinka pitkään?

No kaippa tuosta tulee samanlaiset kuin muusta nikotiinista.

Itse en tiedä kun ei tuollaisia tule.

Vähän arveluttaa tuo northener.com ostaminen. Tilasin generalia 8-packin, sähköpostiin tuli viesti, että tilaus on recieved and accepted. Seuraavana päivänä tuli tämä viesti:

"You have been refunded 56 euros and your order for 5x general loose was a mistake. You will be sent 1xgeneral loose 8 pack instead and your card is now in the balance of 14 euros."

Menin sit tarkastamaan omasta profiilista tilauksen tilanteen. Siellä ei ollut mitään tietoa mun tilauksesta, aivan kun en olisi tilannutkaan mitään mut rahaa lähti kyllä tililtä! Pistin asiasta sähköpostia eikä viikkoon ole tullut vastausta.

Onko tilanne edennyt mihinkään suuntaan?

Oho, hyvä puusilmä:down:.

Toivottavasti mäkin herään tuohon samaan rapinaan vielä tällä viikolla.

Oho, hyvä puusilmä:down:.

Toivottavasti mäkin herään tuohon samaan rapinaan vielä tällä viikolla.

Parempaa kuin herätä siihen että emäntä ottaa suihin.. :D

ihan järkyttävät vieroitusoireet tulee mulla ainakin.. siis hermot meinaan on niin kireellä että mulle ei kyllä kärsi siinä vaiheessa mitään jutella :D ja joskus kädet tärisee ja on hyvin levoton olo.

[larry];2113641 sanoi:
ihan järkyttävät vieroitusoireet tulee mulla ainakin.. siis hermot meinaan on niin kireellä että mulle ei kyllä kärsi siinä vaiheessa mitään jutella :D ja joskus kädet tärisee ja on hyvin levoton olo.

Vieläkö ollaan elossa?

Vierotusoireet on kyl sellanen asia jota en oo ikinä ymmärtäny mitä ne on.. tai sit addiktio. Oon vissiin sit jotenkin erilainen kun ei tuu kumpaakaan.. :P

Case:
Tilasin maanantaina snusen.comista 8 kpl general pussi onyxia. Hinta 27e. Maksoin visalla.
Perjantaina tuli 10 kpl noku pussia kenraalia.

Vaihtoehto a) Niillä on loppu tuo onyx(ei ole enää sivuilla tarjolla) ja laittoivat lepytykseksi pari ylimääräistä tavallista. Tämä vaihtoehto olisi mulle ok, koska normaalisti 10 kpl noku pussia maksaa 25e.

vaihtoehto b) Sivuilla oli ilmoitus tilatessani, että niillä on noku pussi generalia, missä päiväykset menee/meni umpeen, en ole varma kumpi. Mutta että se on silti käyttökelpoista ja myydään nyt puoleen hintaan. siinä oli sitten puoleen hintaan mahdollisuus ostaa sitä. Mietinkin, että onkohan ne lukänny mulle sitä tavaraa koska mun purkeissa on päiväys 0908.... Tällöin mun pitäis saada hyvitystä koska ovat ottaneet suunnilleen noku hinnan purkeista joissa päiväys on juuri menossa.

Mitäs pakkisnuuskut tästä on mieltä? Jos jolain on infoa, voisi myös kertoa kuinka kauas noissa snusenin purkeissa yleensä on päiväykset ja onko tapahtunu tällaista ennen.

Toimitus oli kuitenkin nopea ja meinaan käyttää jatkossakin.

Ruoka--> nuuska-->aah
Kahvi--> sama
treenit--> sama
viina--> sama.

On se hyvää tavaraa.

Voi pojat kiitos vinkeistä, ainakin northernerilta tuli toimitus moitteitta ja hintakin mielestäni todella edukas! :D Jee, toivottavasti homma pelaa jatkossakin yhtä hyvin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom