Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä Tukholmasta sais nuuskaa?
Mitäs noita sivuja taas olikaan joista voi tilata.. en millään löytäny googlettamalla.. kaveri on just laivalla ja tilasin sen mukana mutta perkele maksaa 30 ekee torni.. :O
Aikanaan harrastusta alotellessa kävi vastaavasti. Ei muuta kuin reeniä, reeniä niin alkaa homma luistaan. ;)HYI SAATANA:urjo: tykitin biitin liian sivuun ja se valahti sivukautta suuhun, tai no puolet siitä. Käykö muille tämän suuntaisia vahinkoja ikinä että pällit leviää suuhun..??
Eikä se enää NIIN pahalta edes maistu, vaikka vähän sitä söisikin.HYI SAATANA:urjo: tykitin biitin liian sivuun ja se valahti sivukautta suuhun, tai no puolet siitä. Käykö muille tämän suuntaisia vahinkoja ikinä että pällit leviää suuhun..??
No jaa:D kyllä se ainakin mun suussa aika karvaalta maistuu. Onneks noita nyt kovin usein ei käy:D mä en kyllä kuulu niihin kavereihin jotka sitä nuuskaa vois siellä suussa pyöritellä.. lähinnä jos koulussakin joskus käy vahinko niin ettei saa vaikka biittiä kokonaan pois niin tulee vesihanalle aika kiire:D no tykin kanssa nyt välillä käy pikku vahinkoja...Eikä se enää NIIN pahalta edes maistu, vaikka vähän sitä söisikin.
Jotkut vähän kauemman käyttäneethän nakkaa tavaran suuhun ja työntää sen sieltä huuleen :wtf:
Siihen ei vielä pysty.
Ääh, ainakin Röda maistuu ihan siedettävältäNo jaa:D kyllä se ainakin mun suussa aika karvaalta maistuu. Onneks noita nyt kovin usein ei käy:D mä en kyllä kuulu niihin kavereihin jotka sitä nuuskaa vois siellä suussa pyöritellä.. lähinnä jos koulussakin joskus käy vahinko niin ettei saa vaikka biittiä kokonaan pois niin tulee vesihanalle aika kiire:D no tykin kanssa nyt välillä käy pikku vahinkoja...
Onko kukaan käynyt Viking XPRS:llä, eli saako sieltä ihan oikeasti nuuskaa, kun satavarmaa tietoa ei tunnu olevan missään ja jos on niin mitäs kaikkea siellä myydään?
kysyin sieltä tossa kuukaus sitten, silloin se ainakin oli vielä vähän auki siksi kysyinkin täältä, että josko joku ois jo ko. laivalla käynytLähetä postia vikingin asiakaspalveluun ja kysy!
...Ja kerro vastaus myös tänne:D
Mun ruottalaiset kaverit tekee tuosta käsin pallon jonka sitten nappaa suuhun ja pistää kielellä huuleen.. :D ...
Tuo naurattaminen on se paras homma aina :Dja oli siinä pojalla hymyssä pitelemistä kun sitä nauratettiin ettei mee paskaks koko pallo :hyvä: