Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Mikäli metsästät jotain spessu nuuskia, suosittelen käymään Guns tobakissa..sijainti tegnergatanilla, hieman ydinkeskustan ulkopuolella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäs noita sivuja taas olikaan joista voi tilata.. en millään löytäny googlettamalla.. kaveri on just laivalla ja tilasin sen mukana mutta perkele maksaa 30 ekee torni.. :O

Aah tänään taas uus kiekko "nuudeleita" ja tarkalleen Etskun löösiä:kuola: saapahan ainakin pällätä rauhassa ku porukat menee nukkumaan ja mä jään kattelee Jenkkien yöpelii:)

Mitäs noita sivuja taas olikaan joista voi tilata.. en millään löytäny googlettamalla.. kaveri on just laivalla ja tilasin sen mukana mutta perkele maksaa 30 ekee torni.. :O

Hintojen korotusten myötä tornihan on n.25e kpl. Eli tuo on hyvä diili.

Netistä voi olla vähän nihkeä tilata enää mistään. Eivät oikein tykkää lähettää Suomeen kamaa enää, ja jos lähettää niin helposti tulli pistää pallona takaisin ja jos ei pistä ni maksat kuitenki sitä veroa aika sievoisen summan. Siinähän sitä sitte huutelee notta PERKELE ku kaverilta saa 30e:llä tornin ja netistä se maksaa ~70e:rolleyes:

Saatana rupeen sitten itse tekemään nuuskaa..

HYI SAATANA:urjo: tykitin biitin liian sivuun ja se valahti sivukautta suuhun, tai no puolet siitä. Käykö muille tämän suuntaisia vahinkoja ikinä että pällit leviää suuhun..??

HYI SAATANA:urjo: tykitin biitin liian sivuun ja se valahti sivukautta suuhun, tai no puolet siitä. Käykö muille tämän suuntaisia vahinkoja ikinä että pällit leviää suuhun..??
Aikanaan harrastusta alotellessa kävi vastaavasti. Ei muuta kuin reeniä, reeniä niin alkaa homma luistaan. ;)
Edit: Kuinka moni teistä "kausiluontoisista" nuuskaajista käyttää röökiä samaan aikaan, vaikka normaalisti ei polta? Huomaa taas, kun on pienen tauon jälkeen alkanu tykittään biittiä huuleen niin röökikin maistuu kummasti..

Eikä se enää NIIN pahalta edes maistu, vaikka vähän sitä söisikin.
Jotkut vähän kauemman käyttäneethän nakkaa tavaran suuhun ja työntää sen sieltä huuleen :wtf:
Siihen ei vielä pysty.

Eikä se enää NIIN pahalta edes maistu, vaikka vähän sitä söisikin.
Jotkut vähän kauemman käyttäneethän nakkaa tavaran suuhun ja työntää sen sieltä huuleen :wtf:
Siihen ei vielä pysty.
No jaa:D kyllä se ainakin mun suussa aika karvaalta maistuu. Onneks noita nyt kovin usein ei käy:D mä en kyllä kuulu niihin kavereihin jotka sitä nuuskaa vois siellä suussa pyöritellä.. lähinnä jos koulussakin joskus käy vahinko niin ettei saa vaikka biittiä kokonaan pois niin tulee vesihanalle aika kiire:D no tykin kanssa nyt välillä käy pikku vahinkoja...

No jaa:D kyllä se ainakin mun suussa aika karvaalta maistuu. Onneks noita nyt kovin usein ei käy:D mä en kyllä kuulu niihin kavereihin jotka sitä nuuskaa vois siellä suussa pyöritellä.. lähinnä jos koulussakin joskus käy vahinko niin ettei saa vaikka biittiä kokonaan pois niin tulee vesihanalle aika kiire:D no tykin kanssa nyt välillä käy pikku vahinkoja...
Ääh, ainakin Röda maistuu ihan siedettävältä :)
Kokeiles vaikka maistaa pikku nokaretta, ja paperia varalle jos maistuu liian pahalle.

Onko kukaan käynyt Viking XPRS:llä, eli saako sieltä ihan oikeasti nuuskaa, kun satavarmaa tietoa ei tunnu olevan missään :) ja jos on niin mitäs kaikkea siellä myydään?

Onko kukaan käynyt Viking XPRS:llä, eli saako sieltä ihan oikeasti nuuskaa, kun satavarmaa tietoa ei tunnu olevan missään :) ja jos on niin mitäs kaikkea siellä myydään?

Lähetä postia vikingin asiakaspalveluun ja kysy!

...Ja kerro vastaus myös tänne:D

Mun ruottalaiset kaverit tekee tuosta käsin pallon jonka sitten nappaa suuhun ja pistää kielellä huuleen.. :D Tuossa viimeks kun olin stokiksessa nii tuli kännissä haastettuu yks kaveri että kuinka ison se saa.. tais joku 1/3 purkkii mennä palloks ja huuleen ja oli siinä pojalla hymyssä pitelemistä kun sitä nauratettiin ettei mee paskaks koko pallo :hyper::hyvä:

Ite kerra kokeilin iha huvin vuoks tota pallon tekemistä no eipä siitä hirveesti mitään tullu laitoin suuhu nii heti pallo levähti :D :urjo: :david:

Olis kovaa tarvetta kyllä nuuskalle nytte, eikä kellään kaverilla oo myydä tai mitää prkle :curs:
Niin ja siittä nuuskan maistumisesta, mun mielestä ei nuuska nyt pahalta maistu paitsi ettani ny on sitte iha eri luokkaa, aivan paskaa muutenki :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom