Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käyttääkö kukaan valumiseen sellaista kikkaa, että esim. talouspaperilla vähän puristaa pussia ennen suuhun laittoa. Pahimmat limat pois, niin ei valu vaikka olis kauankin biitti pesässä?

Oon kuullu frendil et aika moni käyttää tota kikkaa sen koulus.. Mut ite en sit kelaa et mitä järkee siin biitis sit enää on ku suurin osa nikotiinist lähtee sit pois siihe paperiin. Vai lähteekö ollenkaan?

Lähteekö?

jihuu. Kaverilta 4.40 cent kiekko ettanin löösiä ja tykki :kuola: perkele kun ei apteekissa myy niitä tykkejä vaikka sanoin että hampaaton hamsteri pitäs ruokkia niin ei perkele voi myydä yhtä kerrallaan emmäny mitää 100 kappaleen pakkausta haluu :hyper: on ompahan nuuskaa nyt pariks päiväks ku noita diplomatin pussejakin vielä on jäljellä. Mutta sitte tulee palkka 22 toukokuuta enkä saa nuuskaa ennen sitä:curs:

jihuu. Kaverilta 4.40 cent kiekko ettanin löösiä ja tykki :kuola: perkele kun ei apteekissa myy niitä tykkejä vaikka sanoin että hampaaton hamsteri pitäs ruokkia niin ei perkele voi myydä yhtä kerrallaan emmäny mitää 100 kappaleen pakkausta haluu :hyper: on ompahan nuuskaa nyt pariks päiväks ku noita diplomatin pussejakin vielä on jäljellä. Mutta sitte tulee palkka 22 toukokuuta enkä saa nuuskaa ennen sitä:curs:

Mitvit? Kyl täälpäin ainaki myyvät yksi kerrallaan.

Sanot vaan, että hörön käyttämiseen menee se ruisku

Onko kellekään muka kieltäydytty myymään tästä syystä? En kyllä yhtään ihmettele jos "marsuja pitäis ruokkia ja tarviin ruiskun" -selitykseen ei myydä ruiskuja :P

Perjantaina lopetin nuuskan käytön kun viimeistä tykillistä vetelin. Vuorokauden jakso kärvistellä ja sitten olikin pakko lähteä haaparantaan.
Ei ole mitään halpaa lystiä enään. Vaatimattomat 43~e oli ettanin torni.

Hulluissa niksoissa ajelin varmaan joka nopeuskameraan 10-20km/h ylinopeutta :dance: Millon voi alkaa odottelemaan postia?

Edit. Noista tykeistä vielä. Erehdyin ostamaan pari viikkoa sitten semmosia ruiskuja joissa on irtonainen tiiviste(?) Nuo on itse saatanan keksintö. Pari päivää toimii jotenkin, sitten se tiiviste menee ihan jumiin ja lähtee irti siitä tapista.

Edit. Noista tykeistä vielä. Erehdyin ostamaan pari viikkoa sitten semmosia ruiskuja joissa on irtonainen tiiviste(?) Nuo on itse saatanan keksintö. Pari päivää toimii jotenkin, sitten se tiiviste menee ihan jumiin ja lähtee irti siitä tapista.
Joo, noi on ihan vitun huonoja. Once se olla pitää.

Tässä kuva tuosta kyseisestä pillistä. Edelliseen viestiin liittyen siis. ^
kamat.jpg

Huoh joku pelle meni pöllimään icetoolin :(

en tajuu miten oon onnistunut pitää icetoolin tallessa jo 3 vuotta.. intissäki se oli usein tetsatessa kuuskekkosten reisitaskussa ym. on kyllä hyvä tykki.. pari kertaa ollu kateissa muutaman päivän, silloin on kyllä vituttanut nii viimeistä päivää.

Oisko kellää mitää tietoa että saisiko tuolta M/S Viking XPRS:ltä tuota nuuskaa ostettua? Kun tuollaista huhua tuossa pyöri:p

Viking Linen sivuilta olisit voinut ihan itse tsekata että tuo kyseinen paatti liikennöi Helsinki-Tallinna väliä ja siitä voikin päätellä että nuuskaa ko. laivalla ei myydä.

Sumu on tällä kertaa Virallisesti väärässä. Eilen just varmistin asian vikinglineltä ja nimenomaan XPRS:llä myydään nuuskaa, kun kerran seilaa ruotsin lipun alla.
"Hei! Kiitos viestistäsi. Nuuskaa on myynnissä uudella Viking XPRS:llä. Ystävällisin terveisin Viking Line AbpMilla KarlssonMyyntipalvelu"

Sinne vaan sankoin joukoin.

Jos tuo pitää paikkansa niin mikäpä siinä. Hyvä jos pitää paikkansa. :)

Vaan kun tuntuu olevan ihan rehellisillä ruotsinlaivoillakin niin pirun vaikeaa se nuuskahomma, vain tiettyinä kellonaikoina ja ruotsin aluevesillä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom