Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Jotakuinkin 28 v. nuuskaa käyttäneenä olen tässä ihmetellyt, kuinka ei Skruff'in Knox (lös), saa lainkaan palstatilaa. Hyvää, halpaa (28€/torni maista veroineen) ja taatusti hintansa väärtiä. Mikä on, eikö sitten ole vielä käyttäjäkuntaa? Saattaahan tuo toki olla liiankin mehukasta nuoremmalle juuserille. Kertokaapa.;) Ja joku tuossa haaveili itse tekevänsä, jo vain, googlaa nuuskan teko-ohje kotikonstein.:hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotakuinkin 28 v. nuuskaa käyttäneenä olen tässä ihmetellyt, kuinka ei Skruff'in Knox (lös), saa lainkaan palstatilaa. Hyvää, halpaa (28€/torni maista veroineen) ja taatusti hintansa väärtiä. Mikä on, eikö sitten ole vielä käyttäjäkuntaa? Saattaahan tuo toki olla liiankin mehukasta nuoremmalle juuserille. Kertokaapa.;) Ja joku tuossa haaveili itse tekevänsä, jo vain, googlaa nuuskan teko-ohje kotikonstein.:hyvä:
Juu, ei maistu neste hyvälle ei.

Aina niin, että käsillä pallo ja siitä suuhun ja kielellä kohilleen.

Onko paljonkin eroa purukalustossa siitä kun alotit? :D

Jotakuinkin 28 v. nuuskaa käyttäneenä olen tässä ihmetellyt, kuinka ei Skruff'in Knox (lös), saa lainkaan palstatilaa. Hyvää, halpaa (28€/torni maista veroineen) ja taatusti hintansa väärtiä. Mikä on, eikö sitten ole vielä käyttäjäkuntaa?
Enpä oo moiseen vielä törmännyt, tai ei oo sattunut silmään. Ettania ja Generalia tulee eniten käytettyä koska saan nuuskat itärajan takaa. Pitääpä ens ruotsin reissulla tsekata toi!

tässä tullu tykitettyä 3vuotta ja mieli tekis lopettaa vaikka monesti on yritykseks jääny.
on ollu pari semmosta 4 viikon taukoa, ite oli huomaavinani posiitiivisesti vaikutusta puntin nostoon. ainaki tuntu et verisuonet tuli paremmin pintaan ja ois ollu vähän enemmän paukkuja
puntin nostoon. kyllähän nikotiini pitäis vaikuttaa verisuoninen kutistumiseen.?

enemmän faktaa nuuskan vaikutuksesta urheiluun?!

Onko paljonkin eroa purukalustossa siitä kun alotit? :D
Omat hampaat suussa, värikkäät toki.;) Ei siis nuuskan aiheuttamia ongelmia ole juuri ilmennyt. Tauon jälkeen limakalvot saattaa aluksi palaa puhki, mutta vaihtelee puolta, nakkaa välillä poskeen tai alahuuleen, niin siitäkin selviää.

Nonni, pari majakkaa taas löytyy pakkasesta. Ei kyllä ole koskaan edes mieleen juolahtanut, että vaihtaisi eetun johonki toiseen merkkiin. Genu toki menee, mutta kyllä se "ykkönen" aina iskee parhaiten.

Itse ainakin vaihdan puolta kuukauden välein niin ehtii toinen puoli aina parantua.
Hammaslääkäriltäkin muutama kuukausi sitten kysyin, niin vastasi vain, että ikenet ihan kunnossa ja, että hyvä kun vaihtelee puolia aika-ajoin. Nuuska siis tullut käytettyä vasta pari vuotta.

Alkaa nuuska pikkuhiljaa loppumaan, joten ajattelin lopetella. Melkein purkki meni parhaimmillaan päivässä, nyt olen kyllä vähentänyt kun on nuuska vähenemään päin. Onneksi kukaan kavereistani ei oikeastaan nuuskaa eikä täältä saa mistään tiskin alta, joten pitäisi helpottaa ettei mistään saa hankittua. Itselleni on oikeastaan laiva ainoa paikka josta hakea, ellei sitten ihan maihin mene. Onneksi käyn aika harvoin laivalla.

Pienestä saakka ollut huonot hampaat joten ajatelin lopetella ennen kuin menee huonommaksi. Ei tämä ihan totaali kieltoa tarkoita, purkki silloin tällöin voi mennä jos jostain saan, mutta en aio enää ostaa kymmentä tornia pakkaseen kuten viimeksi. Toivottavasti en siirry tupakoimaan niksoissa...

Tuo hammashomma on kyllä ihan mielenkiintonen. Missä ajassa jengi on huomannut täällä muutoksia? Kolmisen vuotta on biittiä mennyt tasaseen tahtiin, purkki riittää päiväksi-kahdeksi, mitään eroja leegoissa ei vielä näy.

Sama juttu, ittellä nuuskausta noin kolmisen vuotta takana enkä purukalustos oo kyl mitään muutosta huomannu.

Ai ai ai! Nyt on taas nuuskaa joksikin aikaa, eetua kylläkin mutta on tyydyttävä nyt siihen mitä on:dance:

Tuo hammashomma on kyllä ihan mielenkiintonen. Missä ajassa jengi on huomannut täällä muutoksia? Kolmisen vuotta on biittiä mennyt tasaseen tahtiin, purkki riittää päiväksi-kahdeksi, mitään eroja leegoissa ei vielä näy.
Kyllä kiillettä on hävinny hampaista(noin vuosi hiukan säännöllisempää gäisin käyttöä), en tosin tiedä johtuuko tuo biitistä, mutta tuskinpa tuo hyväksikään kiilteelle on. Tosissaan minun hampaat on kyllä muutenkin niin huonot ettei niillä juhlita, pienestä saakka pessyt kaksi kertaa päivässä hampaat, enkä ole happamia tai sokeripitoisia ruokia ikinä syönyt paljoa. Silti ollut lähes joka kerta reikä tai reiän alkua hampaissa kun olen hampulääkärissä käynyt ala-asteelta saakka.

Nimimerkillä: Tekarit kolmekymppisenä:(

Itekkii oon käyttäny koht kolmisen vuotta nuuskaa ei oo onneks näkyny viel mitää jälkia. :)

Nyt oon ekaa kertaa vuoteen ollu viikon ilma biittii. Ei oikeastaan pahemmalta tunnu, aamusin hiuka särkee pää, mutta en nyt mistää niksoista puhuis. Lähinnä siihen tapaan jääny koukkuun ,joten huomenna tulossa patteri generalii :D

Juuri soitin Vikingille kysyäkseni tuosta XPRS:n nuuskanmyynnistä ja sanoivat ettei "tällähetkellä myydä". Kuulemma olivat juuri saaneet jonkun viestin jossa näin oli ilmoitettu. Varmaankin jonkinlaiset lakitappelut tullin kanssa, saas nähdä miten käy.

Joo, ei ollu nuuskaa eilen vaikka sitä asiakaspalvelussakin lupailivat. Sainpahan toisen lähes ilmaisen matkan (8e), kun kävin asiasta valittamassa. Sanoivat samalla, että Juhannuksen tienoilla yrittävät seuraavan kerran saada nuuskaa myyntiin. Kuulemma valmistelut oli jo tehty - lupa vain puuttui.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom