Nuudelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja powder
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Voisiko joku nyt nopeasti kertoa tolle mun rakkaalle vaimolle että nuudelit ei laihduta ja että ne on pelkkää hiilihydraattia. Se sanoo että se säästäs rahaa ja laihtus jos se söis vaan nuudeleita :D niistä on 1/11osa proteiinia, 2/11osa rasvaa ja loput hiilareita. Perustelin asian niin hyvin ku vaan voi mutta se ei usko koska juuri MINÄ sanon että se ei niin mene. Joten ihan sama kuka, mutta voisko joku nyt vaan nopeesti todistaa sille että oon oikeessa ja sen jälkeen tän voi sulkea :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rakas vaimo: söin nuudeleita kun bulkkasin 40kg painoani ylös. Ne eivät siis laihduttaneet minua.

Edit. Ihan oikeasti, eivät ne mitään laihdutusruokaa ole todellakaan!

Mä oon läytäny whole wheat -nuudeleita, ja käytän niitä aina välistä makaroonin/riisin vaihtoehtona. Väittäsin että ei hullumpia. Tosin eivät oo ihan halvimmasta päästä nuudeleita... Ja eikähän niitä nyt pelkiltään kannata syödä. :D

käytännössähän nuudelit on ihan helv*** kalliita. toisekseen tosi köyhää ravintoa jos ei mitään lisukkeita niiden kanssa syö.

perunoita ja jauhelihaa kaupasta ja tekee ite ruskeen kastikkeen ni 1. halpaa 2. voi ite määrätä kuinka paljon hh tulee ja 3. hyvää

Powderin rakas vaimo, sun ei tarvi laihduttaa. Powder tykkää susta just tollasena.

Mites nämä mama-nuudelit?

Pussin mukaan 100 grammassa noin 60 kaloria :D. Onko tämä vain suurta kusetusta :D?

kuinkas monta pussia tartte 80-kilonen nuorimies? pikasesti laskettuna 50 pussia päivässä jos kulutus on 3000kcal luokkaa :D olettaen että 60 kaloria = 60Kcal

Pussin mukaan 100 grammassa noin 60 kaloria :D. Onko tämä vain suurta kusetusta :D?

On, tuo tieto on keitetystä tuotteesta kun sitä tarkemmin lukee. Aika monta pussia ko. nuudeleita lienee myyty tuon tempun johdosta.

Epäilempä että on laiton merkintätapa ?

Ootko varma että se 100g tossa ei tarkoita sitä valmista nuudelikeittoa? Nimittäin niissä nuudeleissa on ihan satavarmasti enemmän kaloreita kun 60.

E. Hi-das.

En nyt itse sanoisi nuudeleita halvoiksi... Pussillinen maksaa 50cnt?
Normaalimakaroonia saa 20cnt pussi / 200 tai 400g
Normimakaroonissa myös paljon paremmat ravintoarvot.

käytännössähän nuudelit on ihan helv*** kalliita. toisekseen tosi köyhää ravintoa jos ei mitään lisukkeita niiden kanssa syö.

totta, 60 g nuudelipussin hinta 30snt (halvin ainakin täälläpäin) kun 400g makaroonipussi maksaa 15-20snt

On, tuo tieto on keitetystä tuotteesta kun sitä tarkemmin lukee. Aika monta pussia ko. nuudeleita lienee myyty tuon tempun johdosta.

Epäilempä että on laiton merkintätapa ?

Luulisi että on. Itsekin ihmettelin noita mama-nuudelien tuoteselosteita. Tuntui kalorimäärät aika uskomattoman pieniltä.

Ei ole pussia mukana että voisi tarkistaa, mutta munanuudelit ovat ravintoarvoiltaan ainakin perunaan ja riisiin verrattuna ylivoimaisia. Käytän City-Marektissa myytäviä kelta-punaiseen pussiin pakattuja munanuudeleita (merkkiä en muista) paljon ruoanlaitossa niiden korkean proteiinipitoisuuden vuoksi. Eihän se mitään puhdasta prodea ole, mutta pitää muistaa vertailukohdat.

Mielestäni sopii diettaajalle, kunhan järki on päässä.

nuudeleissa ei ole juurikaan kuitua ja niiden vitamiini ja hivenaineet ovat myöskin olemattomat,niitä ei voi kyllä suositella syötäviksi jos tarkkailee painoaan tai muuten pitää huolen siitä mitä syö.on paljon parempiakin vaihtoehtoja esim:punaiset linssit,erilaiset pavut,speltti yms.

Lidlin nuudeleissa on n. 500 kcal. Tavaraa muistaakseni 108g. Maman tollasessa isommassa paketissa on 90g. Myllyn paras makaroni jota ostin 15c/400g pussi 100g/350kcal.

joo, pelkkää nuudelia syömällä saa vaan paskan terveyden ja sitten vasta vituttaa. mikää ruoka ei itsessään laihduta ( jos sisältää energiaa, kuten ruoka usein tekee ).

Joskus tuli aina vedettyä koulun jälkeen 2 pussia, purkki tonnikalaa ja vihanneksia sekoittettuna. Hyviähän ne on mutta ravintoarvot ei oo kummosia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom