Nutri plus pro gainer

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HuBSi
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
30
Niin, olisiko tämmöinen jauho hyvä aloittelijalle:

PRO GAINER-valmisteessä yhdistyvät ultrasuodatettu heraproteiini, maltodekstriini, kreatiini, L-glutamiini ja B-ryhmän vitamiinit. Tuotteeseen on lisätty kreatiinia ja L-glutamiinia, koska ne näyttelevät tärkeää osaa lihaskasvussa ja palautumisen nopeuttamisessa. Tuote soveltuu henkilöille, jotka hakevat lihasmassan kasvua.

Energiaa 359 kcal
Proteiinia 41 g
Kreatiini 5 g
Hiilihydraatteja 41g
Rasvaa 5,7g, josta 2.9 g
tyydyttyneitä rasvahappoja
Ravintokuitua 1,3g
Natrium 0g

Pakkauskoko:1000g

Täähänkin on melkein sama kun mass blast?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onhan toi. miksipä ei.

itellä ei oo koskaan toiminu hh/prot 2:1 jako läheskään niin hyvin kuin 1:1

eli kannattaa ainakin kokeilla jos on vaan hinnan puolesta ok.

ja sit tää iänikuinen virsi: kannattaa kokeilla joss (jos ja vain jos) muu ruokavalio on kunnossa.

Arvot ainakin ovat kohdallaan tuotteessa. Itse olen käyttänyt Nutri Plussan Reco Poweria palautumiseen ja olen ollut siihen tyytyväinen. Hintaa molemmilla pusseilla on 20 euron pintaan.

Juu mul on ollu 51g protskua, 33g hiilareita jauho viimeks ja se on hyväks todettu tos ois lisäks viel kreatiiniä ja halvempi on ja enemmän kun siinä mun entises jauhos. :D

Treenin jälkeen kannattaa vetää yli 60 g hiilareita, jotka olis nopeasti imeytyviä, että esim. toi kreatiini ja proteiini imeytyis paremmin. Esim. malto, glukkositabletit tai jopa tavallinen sokeri on iha hyvä.

Nutri plussista sen verran, että maultaan se salmiakki strong on parhaita sooseja mitä olen syönyt. Sitähän vetäis kuin karamelliä. Muutoin kannattaa vertailla hintoja ainakin jos pidempään alat käyttää massanlisääjää/palkkaria. Itse sotken maltoa, pieruheraa, glutamiinia ja kreatiinia erillisistä pusseista. Huonona puolena on pakkausten suuri määrä.

yli 60 grammalla saa optimaalisemmat insuliinitasot kun esim. 30g. Eli ravintoaineet imeytyy silloin paremmin ja se on reenin jälkeen erittäin tärkeää. yli 100g menemisestä ei sit taas oo nii paljo hyötyy.

Joo "vanha" threadi, mutta itsellä samaa tavaraa ja mielessä käynyt tuo kun tuoteselosteen mukaan 75g eli tässä tapauksessa 0,5 d sisältää b12-vitamiinia 300% päivän saantitarpeesta, niin onko jotain konkreettista haittaa jos tuollaisen satsin lähes päivittäin kiskoo?

Nutri plussista sen verran, että maultaan se salmiakki strong on parhaita sooseja mitä olen syönyt. Sitähän vetäis kuin karamelliä.
Komppaan tätä, Nutriplussan minttusuklaanmakuiset roheiinit on niiiiin nannaa! :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom