Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään otettiin mavessa uudet pohjat 3x8 @ 90kg olis voinu vetää vielä +2,5kg ja olis jaksanu, Maxeja en oo kokeillut koskaan koska ei ole mitään intressiä edes tietää niitä.. riittää tuo hyvä olo ja fiilis mikä siellä salilla/salin jälkeen on :)
toki saa veikata paljon olis maxit jos niitä vaikka innostuu kokeilemaan
Pituus: 173cm
Paino: 62.5kg aamulla
Sukupuoli: Mies
Ikä: 16v
Treeniä takana hiukan alle vuosi.

Kysyisin nopsaa, eli kun vedin äsken mavea pari ykköstä ja muutaman sarjan, niin oikean käden kyynärtapeeseen tuli sellanen kipu ja siihen ilmestyi jotain punaisia pilkkuja ja nyt se on aika herkkä kosketukselle, niin mistäs tämä olis voinu tulla kun jäi vaivaamaan??

Kysyisin nopsaa, eli kun vedin äsken mavea pari ykköstä ja muutaman sarjan, niin oikean käden kyynärtapeeseen tuli sellanen kipu ja siihen ilmestyi jotain punaisia pilkkuja ja nyt se on aika herkkä kosketukselle, niin mistäs tämä olis voinu tulla kun jäi vaivaamaan??

Mutuna voisin sanoa että sieltä on jotain pienen pieniä verisuonia katkennu tai oot vetäny vaan huonosti käsiä "jännittämättä" ja on vähän revähtänyt. Mulla joskus ainakin vuos sitten ku vedin liian kädet suorana mavea ja remmeillä niin kävi aina kyynärpäihin ku päästin ne semmoseen lukkoon suoraks. Riippuu toki millasia painoja ne oli, lähempänä 100 vai 200kg?

No siinä 120-150kg ne oli millä tein, mulla kyllä kädet on aika suoras kun vetelen, että johtunee sitten kai siitä

Mitä suorempana ne on niin sen lyhempi nostomatkahan se vain on, eli ne pitääkin olla suorana vaan ei niitä kannata jännittämättä jättää (jos siis käytät remmejä, niin sillon ei yleensä keskity käsien jännittämiseen niin paljon).

Rentoja niiden käsien pitääkin roikkua mavessa... jos pitää kyynerpäitä koukussa niin painojen kasvaessa hauislihaksen katkeaminen yms vaara kasvaa suuresti.

3x6 135kg menee. Eipä kovin ihmeellinen tulos, mutta kyllä tämä mave on yksi minulle sopivimmista liikkeistä. Kehitys on ollut itselle ehkä parasta, ja mave onkin yksi lempiliikkeistäni. Näistä raskaista perusliikkeistä mavea aloitin tekemään viimeisenä. Progressiivisesti painoja ylöspäin aloitin nostamaan viime syysuussa, tätä ennen vain jonkinlaista tekniikka kokeilua. Muistan, että ekoilla kerroilla 60kg:lla sarjaa teki tiukkaa. Syyskuulta löytyy päiväkirjasta sarjat 3x6 70kg. Aika tiheään saa iskeä lisää painoa kehiin ja kohta on tuplattu tuo tulos:) Tekniikka ei ole täydellinen, ja jalkoja pitäisi saada enemmän mukaan nostoon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3x6 135kg menee. Eipä kovin ihmeellinen tulos, mutta kyllä tämä mave on yksi minulle sopivimmista liikkeistä. Kehitys on ollut itselle ehkä parasta, ja mave onkin yksi lempiliikkeistäni. Näistä raskaista perusliikkeistä mavea aloitin tekemään viimeisenä. Progressiivisesti painoja ylöspäin aloitin nostamaan viime syysuussa, tätä ennen vain jonkinlaista tekniikka kokeilua. Muistan, että ekoilla kerroilla 60kg:lla sarjaa teki tiukkaa. Syyskuulta löytyy päiväkirjasta sarjat 3x6 70kg. Aika tiheään saa iskeä lisää painoa kehiin ja kohta on tuplattu tuo tulos:) Tekniikka ei ole täydellinen, ja jalkoja pitäisi saada enemmän mukaan nostoon.

Samajuttu mulla, välitykset on kohdillaan ja siksi tykkään myöskin mavesta. Myös tekniikkaa pitäisi parantaa, nyt ei pääse oikein takareiskat oikeuksiinsa. :)

Elen otin maastavetoa 3x8x170kg. suunta ylöspäin. varusteena vyö.

Minkä ikäsenä sä nyt ottopotto alotitkaan?

Miten sinulla Otto on penkki niin kova suhteessa vetoon? Meinaan, 262,5 vedolla penkin "tulisi" olla jotain 150, mutta eikös se ole jotain 180?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom