Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään treenin lopuksi otin 1x220kg ,eli varmaan 230kg lämppärien jälkeen tulis..
Omapaino 125kg

Varusteina vyö. Mavee treenailtu n6kk.

Tuloksista ja painosta päätellen ei mikään naru! :D

E. Ja jottei TAAS tulisi väärinkäsityksiä, tämä oli siis kehu!

Kiitos :=) Tosin läskiäkin löytyy...Ikää 20v.

Jaaha,täälläpä on kovia tuloksia.

Ukot on toinen toistaan nuorempia,kevyempiä ja vähemmän treenanneita mutta tulokset vaan nousee...:kippis1:

Jaaha,täälläpä on kovia tuloksia.

Ukot on toinen toistaan nuorempia,kevyempiä ja vähemmän treenanneita mutta tulokset vaan nousee...:kippis1:

Mun mielestä täällä ei ole mainittu yhtään sellaista vetorautaa, etteikö se voisi pitää paikkaansa. Olen ottanut vertailukohteeksi sen, että olen itse vetänyt 17v 85kg painoisena 225kg, noin vuoden treenillä. Ja en ole pitänyt sitä mitenkään kovana tuloksena...
Positiivista on se että moni nuorisoturi tekee vetoa jo heti punttiuran alussa, sillä veto on se tosimiesten voimanmittari:puntti:

Ainakin ne nuoret jotka pakkiksella pyörii ja laittaa ohjelmansa arvosteltavaksi, nimittäin jos ohjelmassa ei ole vetoa niin joku varmasti huutaa että se on sinne lisättävä. Niitä on kyllä moniakin jotka ei maastavetoa tee ollenkaan, ainakin salilla jossa minä käyn. Itseni lisäksi olen nähnyt vain yhden nuoren vetävän maasta, sekin on kaverini ja ei olisi ko. liikkeestä varmasti kuullutkaan ellen olisi kovasti sitä kehunut :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
miks vitussa tääläkin näitä tarinoita "moi oon 14v oma paino 23.1kg ja mavee lähti keskiviikkona 452.5kg. huomen testaan 500kg ku se on jääny kerran polviin"

Ei, toi 10*150kg oli yksi tiukimmista sarjoista mitä olen koskaan maastavedossa ottanut. :D Kyllähän sitä kehitystä tulee kunhan tajuaa panostaa ruokapuoleenkin.

Itellä meni 190kg muutama viikko sitten. Ikä 17v ja mitat 85.5kg, 178cm. Salireeniä takana 1v ja 4kk. Mavea tehty 6kk. Koitetaa saaha 200kg toukokuuhun mennessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom