Nuorten Cooper-kysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zabala
  • Aloitettu Aloitettu
3400. Aerobista 5-6 päivänä viikossa, punttitreenit päälle. Heinäkuun lopussa peruskuntokauden jälkeen 3600 tavoitteena.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksin juosten ja kännykästä aikaa kattoen n. 2970m, enemmänkin menis jos ois muita juoksemas ja joku huutamas aikoi. Pari kertaa viikossa lenkkii tai intervallei + 4-5 kertaa salii viikossa.

2950m meni vähä alle vuos sitte ku olin 14 (2 v sitte 2700m)
nyt oon 15 ja syksyllä taas copper uskon että 3000 pääsen
sillon ku olin 14 lenkkeilin ehkä kerran viikossa
nykyään lenkkeilen melkein joka päivä ja käyn lisäks salilla, mutta oon lopettanu jalkapallon
kympillä aika parantunu viime kesästä suunnilleen 3min

veikkauksia paljo nyt menee cooper?

Ikää on 17 vuotta. Laji on kesäisin suunnistus, jossa kilpailen toista vuotta H18 sarjassa. Talvisin harjoittelen pääsääntöisesti hiihtämällä. Eli ennätys on 3440m, joka ei oikein tunnu riittävän kaikkeen terävimpään kärkeen. Kansallisella tasolla pärjään hyvin.

Terve pitäisi päästä juoksemaan tuo cooper jossain, olisiko ehdotuksia?... Salilla tulee käytyä säännöllisesti mutta cooper tuloksesta ei ole harmaintakaan aavistusta. Asun Vuosaaressa eli, jos jossain itä-helsingin lähistöllä pääsisi sen juoksemaan, mielellään sisällä tai kentällä. Kiitos jo etukäteen vastauksista

2500 meni tossa kuukausi sitte. oon 16 vuotta. vuos sitte kunto oli 2200 ja lähin siitä parantaa 300 metriä parani... nyt pitäs lähtä nopeempaa nousuu luulisin. tavotteena lukion viimesellä / intissä yli 3000 eli 200 metriä reilut vuodessa pitäs saada lisää kuntoa :)

14-vuotiaana meni 2840m ilman varsinaista kestävyysharjoittelua sen jälkeen ei ole tullut kokeiltua. Nyt 2 vuotta vanhempana ja enemmän kestävyyttä harjoittelleena menisi varmaan joku 3100m-3200m.

15-vuotiaana meni 2700m, hieman yli puoli vuotta sitten. Tuolloin en harrastanut mitään kestävyysurheilua lukuunottamatta satunnaista jalkapallon, jääkiekon ja salibandyn pelaamista. Ihan kohderyhmään ei osu mutta laitoinpa kuitenkin. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom