- Ikä
- 36
NO NIIN! Parin viikon kestäneen tutkimusretken jälkeen (oon tainny lukee kaikki mielenkiintoiset threadit viime 30 päivän ajalta=)) oon päättäny ottaa ensimmäisen askeleen tullakseni osaksi tätä yhteisöä=), eli oon rekisteröitynyt tänne! Muuten täs ei varmaankaan olisi mitään ihmeellistä, mutta mä oon tosiaan vasta 14 vuotta. (ensimmäinen ikäiseni, joka oikeesti kirjottaa tänne jotain?). must olis hauskaa, et vaik oonkin nuori, niin kaikkien tääl ei ehkä tarttis kuitenkaan pitää mua minään "teinipeelona", joka ei oo koskaan salia nähnytkään. Vaik mua ei miksikään kokeneeksi treenaajaksi sanoa, niin oon mä kuitenkin käynyt salilla (jopa) vuoden, josta ehkä reilut puoli vuotta vakavasti (vaik esim. ruokailuun oon alkanu kiinnittää kunnolla huomiota vasta mennen kuukauden aikana). Mun mielestä mussa on tapahtunut suhteellisen paljon kehitystä ja tuloksetkin on omasta mielestäni ihan siedettävii. En nyt rupee niit tas kertoo, ku tuskin ketään kiinnostaa.
syy miks mä kirjotan tällasen suht turhan jutun, on et mä haluisin olla suht aktiivisesti mukana näis keskusteluis (paino 69 kg, onko mulla mielipidettä?=)) ja haluisin et isot miehetei kuitenkaan rupeis huutamaan, kun sanon jotain väärää. elikkä, onkos täällä kukaan valmis kuuntelemaan mun kysymyksiä ja mielipiteitä, vai pitäiskö pysyä tässä threadien lukemisessa ja palata takas ku oon iso ja vahva???
syy miks mä kirjotan tällasen suht turhan jutun, on et mä haluisin olla suht aktiivisesti mukana näis keskusteluis (paino 69 kg, onko mulla mielipidettä?=)) ja haluisin et isot miehetei kuitenkaan rupeis huutamaan, kun sanon jotain väärää. elikkä, onkos täällä kukaan valmis kuuntelemaan mun kysymyksiä ja mielipiteitä, vai pitäiskö pysyä tässä threadien lukemisessa ja palata takas ku oon iso ja vahva???