Nuorin pakkotoistolainen??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
NO NIIN! Parin viikon kestäneen tutkimusretken jälkeen (oon tainny lukee kaikki mielenkiintoiset threadit viime 30 päivän ajalta=)) oon päättäny ottaa ensimmäisen askeleen tullakseni osaksi tätä yhteisöä=), eli oon rekisteröitynyt tänne! Muuten täs ei varmaankaan olisi mitään ihmeellistä, mutta mä oon tosiaan vasta 14 vuotta. (ensimmäinen ikäiseni, joka oikeesti kirjottaa tänne jotain?). must olis hauskaa, et vaik oonkin nuori, niin kaikkien tääl ei ehkä tarttis kuitenkaan pitää mua minään "teinipeelona", joka ei oo koskaan salia nähnytkään. Vaik mua ei miksikään kokeneeksi treenaajaksi sanoa, niin oon mä kuitenkin käynyt salilla (jopa) vuoden, josta ehkä reilut puoli vuotta vakavasti (vaik esim. ruokailuun oon alkanu kiinnittää kunnolla huomiota vasta mennen kuukauden aikana). Mun mielestä mussa on tapahtunut suhteellisen paljon kehitystä ja tuloksetkin on omasta mielestäni ihan siedettävii. En nyt rupee niit tas kertoo, ku tuskin ketään kiinnostaa.
syy miks mä kirjotan tällasen suht turhan jutun, on et mä haluisin olla suht aktiivisesti mukana näis keskusteluis (paino 69 kg, onko mulla mielipidettä?=)) ja haluisin et isot miehetei kuitenkaan rupeis huutamaan, kun sanon jotain väärää. elikkä, onkos täällä kukaan valmis kuuntelemaan mun kysymyksiä ja mielipiteitä, vai pitäiskö pysyä tässä threadien lukemisessa ja palata takas ku oon iso ja vahva???

Originally posted by ZeiZei
elikkä, onkos täällä kukaan valmis kuuntelemaan mun kysymyksiä ja mielipiteitä, vai pitäiskö pysyä tässä threadien lukemisessa ja palata takas ku oon iso ja vahva???
Rohkeasti vain mukaan keskustelemaan. Varmasti tuot nuorena käyttäjänä uusia näkökantoja keskusteluun. Ju nou, vähän samaan tapaan kuin tuo meidän Wintikka laamaansekaantujana. :hmmm:

Pysyt vaan roinapuolesta poissa sen 5 vuotta. :)

Kiitti! sähän oot yks näist valvojist, vai miks teit pitäis kutsuu?:) Ootkos säkin muuten kova treenaaja? en vaan muista suoralta kädeltä, et olisin sun tuloksia tai muita tietoja nähny täällä(?), olis vaan kiva tietää. No, kiitti ku otit mut vastaan ymmärtäväisesti:) . Saa vaan nähä, et ottaako muutkin. Nyt vaan toivoisi, et tulis viel vähän enemmän vastauksii...

Voisko joku muuten kertoo, et kuka on viikinki_84?? ihan ku se olis aína välillä tietynlaisen "pilkan kohteena"??? vai olenko ymmärtänyt väärin??:confused:

Voisko joku muuten kertoo, et kuka on viikinki_84?? ihan ku se olis aína välillä tietynlaisen "pilkan kohteena"??? vai olenko ymmärtänyt väärin??:confused:

Ai Viikinki_84...Tämä meidän vanha tuttu satakiloinen katujen teräsnyrkki:lol1:

Originally posted by Kraftwerk n
Ai Viikinki_84...Tämä meidän vanha tuttu satakiloinen katujen teräsnyrkki:lol1:

ahaaaa....:) sen vähän perusteella mitä oon lukenu kuulostaa aika mielenkiintoiselta kaverilta (esim. moderaattorin ehdot) :D jaksaisko joku selittää tästä sankarista vähäsen tarkemmin??:)

Kiitti! sähän oot yks näist valvojist, vai miks teit pitäis kutsuu?:) Ootkos säkin muuten kova treenaaja? en vaan muista suoralta kädeltä, et olisin sun tuloksia tai muita tietoja nähny täällä(?), olis vaan kiva tietää. No, kiitti ku otit mut vastaan ymmärtäväisesti:) . Saa vaan nähä, et ottaako muutkin. Nyt vaan toivoisi, et tulis viel vähän enemmän vastauksii...
Valvojia voit kutsua nimillä "moderaattori", "ylläpitäjä" tai Miken tapauksessa "Saatanan lähettiläs". Tuloksista sen verran, että Cooperin testi menee kahteentoista minuuttiin sanon todella nopeasti "mustan kissan paksut posket" 5 kertaa peräkkäin. :) Tai no oikeasti jos haluat tutkia tietyn käyttäjän posteja, niin paina search-nappia ja sieltä voit hakea käyttäjänimen mukaan. Toivotaan että muutenkin tutustut tuohon hakukoneeseen ahkerasti, sillä sieltä löytyy vastaus aika moneen kysymykseen.

must olis hauskaa, et vaik oonkin nuori, niin kaikkien tääl ei ehkä tarttis kuitenkaan pitää mua minään "teinipeelona", joka ei oo koskaan salia nähnytkään. Vaik mua ei miksikään kokeneeksi treenaajaksi sanoa, niin oon mä kuitenkin käynyt salilla (jopa) vuoden, josta ehkä reilut puoli vuotta vakavasti (vaik esim. ruokailuun oon alkanu kiinnittää kunnolla huomiota vasta mennen kuukauden aikana

Joo, ei se ole ikävuosista eikä välttämättä reenikokemuksestakaan kiinni. Kommenttien järkevyys ratkaisee. Esim. beginner on mun mielestä kirjoitellut ihan järkeviä, vaikka ikää ei ollut muistaakseni kuin jotain 16-vuoden paikkeilla. Anteeksi, että itekin olen välillä tölvässyt jotain "teenikuupot" tms. fraaseja. Jotkut ihmiset ovat jopa 14-vuotiaina jo kohtalaisen asiallisia ja teräviä yksilöitä, ehkä sinäkin ;)

Jos tulee ja kysyy, että "Mä oon ny reenannu vuoden, paino/pit. 70/180. Varmana syön hulluna ja oon saavuttanu natumaksimini! Mitä roinaa mun kandeis rueta vetään, jotta saisin penan yli 100kg:n??", niin vastauksetkin saattavat olla hieman tylympiä kuin sinun kaltaiseesi asialliseen ensiviestiin. Search on mahtava työkalu, jota ilmeisesti olet jo käyttänyt jonkun verran. Tätä eivät monet "teinipeelot" (siis voi olla minkä ikäinen tahansa) ymmärrä.

Onnittelen todella, että olet reenaamisen aloittanut noin nuorena JA JOPA ruokaan kiinnität huomiota! Ite aloitin reenaamaan vasta 21-vuotiaana ja muonapuoli on alkanut vasta viimesen parin vuoden sisällä olemaan jotensakin kunnossa (nyt siis 28-v). Kerkiät jo 16-18-vuotiaaseen mennessä saada mahtavia tuloksia, jos vaan toimit järkevästi ja pitkäjänteisesti, onnittelut vielä kerran. Hyvällä alulla olet ainakin. :)

Ei tarvii olla R-kioskin kokoinen kehoilija/voimailija, että voi tulla täältä tietoa hakemaan. Rohkeasti sekaan vaan! Monet palstan vanhukset ovat kyllä allergisia "Tämä on kiveen hakattua 100% totuutta! Jos et reenaa niinku MINÄ sanon, niin kuihdut tikku-ukoksi!!" -tyylisille kommenteille. Absoluuttisia totuuksia on äärimmäisen vähän, jos ollenkaan. Tuo ihan pienenä varoituksen sanana jo nyt. Tervetuloa kumminkin!

Nyt töihin. Ulkona raikas n. -36 ilmatieteen laitoksen kotisivun mukaan.:(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Nuorin pakkotoistolainen??

Originally posted by Iivili
Joo, ei se ole ikävuosista eikä välttämättä reenikokemuksestakaan kiinni. Kommenttien järkevyys ratkaisee. Esim. beginner on mun mielestä kirjoitellut ihan järkeviä, vaikka ikää ei ollut muistaakseni kuin jotain 16-vuoden paikkeilla. Anteeksi, että itekin olen välillä tölvässyt jotain "teenikuupot" tms. fraaseja. Jotkut ihmiset ovat jopa 14-vuotiaina jo kohtalaisen asiallisia ja teräviä yksilöitä, ehkä sinäkin ;)

Jos tulee ja kysyy, että "Mä oon ny reenannu vuoden, paino/pit. 70/180. Varmana syön hulluna ja oon saavuttanu natumaksimini! Mitä roinaa mun kandeis rueta vetään, jotta saisin penan yli 100kg:n??", niin vastauksetkin saattavat olla hieman tylympiä kuin sinun kaltaiseesi asialliseen ensiviestiin. Search on mahtava työkalu, jota ilmeisesti olet jo käyttänyt jonkun verran. Tätä eivät monet "teinipeelot" (siis voi olla minkä ikäinen tahansa) ymmärrä.

Onnittelen todella, että olet reenaamisen aloittanut noin nuorena JA JOPA ruokaan kiinnität huomiota! Ite aloitin reenaamaan vasta 21-vuotiaana ja muonapuoli on alkanut vasta viimesen parin vuoden sisällä olemaan jotensakin kunnossa (nyt siis 28-v). Kerkiät jo 16-18-vuotiaaseen mennessä saada mahtavia tuloksia, jos vaan toimit järkevästi ja pitkäjänteisesti, onnittelut vielä kerran. Hyvällä alulla olet ainakin. :)

Ei tarvii olla R-kioskin kokoinen kehoilija/voimailija, että voi tulla täältä tietoa hakemaan. Rohkeasti sekaan vaan! Monet palstan vanhukset ovat kyllä allergisia "Tämä on kiveen hakattua 100% totuutta! Jos et reenaa niinku MINÄ sanon, niin kuihdut tikku-ukoksi!!" -tyylisille kommenteille. Absoluuttisia totuuksia on äärimmäisen vähän, jos ollenkaan. Tuo ihan pienenä varoituksen sanana jo nyt. Tervetuloa kumminkin!

Nyt töihin. Ulkona raikas n. -36 ilmatieteen laitoksen kotisivun mukaan.:(

Kiitti palautteest:) Täytyy kyl myöntää, et tän ravinnon vahtaamisen oon kyl oppinu täysin täältä (ja Viikingin Voimaoppaasta, jonka joulupukki toi:D ) Tietty oon myös saanu paljo uutta tietoo treenaamisesta muuten täälllä ollessa. Mut, mun täytyyy myös myöntää, et en oo tota searchii kauheest käytelly, oon vaan tosiaan kaikki tarpeellisen tuntuiset threadit lukenu läpi ja vähän ylikin:cool: Tää kyl johtuu suurimmaks osaks siitä, et mä en tullu tänne vaa ettii neuvoi, vaan ajattelin myös tutustuu näihin *jättiläisiin* ja muihin treenaajiin, ku kaikki vaikuttaa niin mukavilta:)

Ei muuta kuin tervetuloa voimenemisen rinkihi ZeiZei!
En haluais heti alkaa hankkimaan kusipään mainetta sun silmissä, mutta jos et sit viittis laittaa tyyliin 10 hymiötä samaan postaukseen. Tämä ei tosiaankaan tarkoita ettei niitä saa käyttää, mutta aina kun joku tuppaa postiin enemmän hymiöitä kuin kirjaimia, niin naamani näyttää tältä: :evil: Vaikka kuva joskus kertookin enemmän kuin kasa sanoja, niin epäilen silti, että täällä saa asiansa helpommin sanottua kirjoittamalla kuin hymiöillä. :)
Hyviä treenejä sulle, mut muista silti, että olet aika nuori, eikä sun vielä kannata ihan verenmaku suussa vetää.

Originally posted by jpm
En haluais heti alkaa hankkimaan kusipään mainetta sun silmissä, mutta jos et sit viittis laittaa tyyliin 10 hymiötä samaan postaukseen. Tämä ei tosiaankaan tarkoita ettei niitä saa käyttää, mutta aina kun joku tuppaa postiin enemmän hymiöitä kuin kirjaimia, niin naamani näyttää tältä: :evil: Vaikka kuva joskus kertookin enemmän kuin kasa sanoja, niin epäilen silti, että täällä saa asiansa helpommin sanottua kirjoittamalla kuin hymiöillä. :)
Hyviä treenejä sulle, mut muista silti, että olet aika nuori, eikä sun vielä kannata ihan verenmaku suussa vetää.

juu, en pidä sua minään kusipäänä, jos sanot mul ihan huomioitavasta asiasta. itseasiassa ku rupesin kattelee noit mun viestejä, niin huomasin saman asian. Eli ollaan vaan kavereita jos käy:kippis1:

Joo, ei mitään hampaankolossa, eikä tollasesta pidäkkään olla.
Ei kun hyvää uutta vuotta ja muistahan kasvaa isommaksi! :kippis1:

Originally posted by jpm
Itseasiassa tämä nuori kaveri kirjottaa muuten ihan nätisti, eli teksti on luettavaa ja ymmärrettävää.

Toisin kuin joidenkin nimellä mainitsemattomien "mentiin rekka autolla joen suuhun vittuu ku se yx mulk1ku kattelll siell tien vääräs , se viiissii oli niin kateellinen ku testoxill o nii iso h4ba!!!!!!!"
- tarkotus ei ole vittuilla kellekkään, vaan et pidetään semmosesta nätistä tyylistä kiinni, tietysti sisältö on tärkein, mutta jos haluaa että postaukset luetaan niin kannattaa myös ulkoasuun kiinnittää huomiota.

:kippis!:

Kiitti! sähän oot yks näist valvojist, vai miks teit pitäis kutsuu
Tomi nyt oli taas yliasiallinen, oikeasti modeja kutsutaan täällä 'Isiksi', siis tyyliin Isä Tomi ja Isä Mike. Tavalla ei ole mitään uskonnollisia perusteita vaan se on lähtenyt liikkeelle Wintikan villeistä heteronuoruusvuosista ja voidaankin olettaa Isä-kutsumanimen pitävän kirjaimellisesti paikkansa useimpien palstalaisten kohdalla. :)
Tervetuloa joukkoon.

Ohho.... noinkin nuorena alottaa ni kerkee jo täysikäseen mennes saada jotain aikaanki. se mitä saa aikaan ni onki eriasia. joko kieroon kasvaneen selän tai sitten loistavan fysiikan :)
noin ääripäät mainitakseni...
Järki kädessä kun treenaa ni mahdollisuudet jälkimmäiseen on hyvät :D tsemii sulle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom