Elikkä olen 16v poika ja haluisin vähän lihasmassaa käsiin käymättä salilla. Kotona mulla on yhteensä 30kg kiekkoja + 2 tankoa ja yhtä aikaa kumpaankin tankoon saa 15kg. Myös leuanveto tanko löytyy! Suositelkaa kohtuullisia sarjoja + painoja hauis ja ojentaja treeniin, hauiskäännöllä menee maksimissaan 3 * 13-15kg tällä hetkellä. Punnerruksia teen 3 kertaa viikossa valmiin ohjelman mukaan joka löytyy täältä: http://www.hundredpushups.com/ (olen menossa 3 viikossa ja hyvin olen pysynyt mukana) nyt menee >30 punnerrusta ja alottaessa 10 teki pahaa.
Eli siis lähinnä käsipainojen käyttöön lihasmassaa kehittäviä hauis ja ojentaja sarjoja + tekniikoita! Jos tiedätte kyseisiin liikkeisiin ohjeita esim videoo yms, niin linkatkaa ettei mene treenit pieleen väärien liikkeiden takia!
Kiitos jo etukäteen!
Eli siis lähinnä käsipainojen käyttöön lihasmassaa kehittäviä hauis ja ojentaja sarjoja + tekniikoita! Jos tiedätte kyseisiin liikkeisiin ohjeita esim videoo yms, niin linkatkaa ettei mene treenit pieleen väärien liikkeiden takia!
Kiitos jo etukäteen!