QUOTE sanoi:Hauikset tangolla 70kg (2x6)
Siis samaa tasoa kun kyykky??
Nyt ei oo kaikki kyllä kunnossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
QUOTE sanoi:Hauikset tangolla 70kg (2x6)
mtrookie sanoi:QUOTE sanoi:Hauikset tangolla 70kg (2x6)
Todennäköisesti kommentti tuli mun suuntaan... Niin, tuo epäsuhta johtuu tosiaan siitä että otin maven ohjelmaan vasta ihan hiljattain (yläkroppaa on tullu hinkattua jo pidempään kuten kunnon pena-pellen pitääkin) ja tuo alaselkä kun on vähä altis mulla ottamaan nokkiinsa. Eli hissukseen mennään...
teemal sanoi:Todennäköisesti kommentti tuli mun suuntaan... Niin, tuo epäsuhta johtuu tosiaan siitä että otin maven ohjelmaan vasta ihan hiljattain (yläkroppaa on tullu hinkattua jo pidempään kuten kunnon pena-pellen pitääkin) ja tuo alaselkä kun on vähä altis mulla ottamaan nokkiinsa. Eli hissukseen mennään...
Klani sanoi:Aloitin n. 3 kuukautta sitten HST-metodilla (koko kroppa kolme kertaa viikossa) treenaamisen. Siis toinen 6-viikkoinen on nyt kokonaan takana. Mitä jäi kätöseen? Aamulla ei väsytä eikä *ituta. Yleinen vireystaso on ihan eri planeetalta....
Karoliina100 sanoi:Olen 45v nainen ja treenannut salilla tosissani 2 kuukautta monen vuoden tauon jälkeen. Toki olen ollut aina suht. kovassa kunnossa, välivuosinakin kävellyt, juossut, pyöräillyt, hiihtänyt, rullaluistellut ja soutanut 1-3 tunnin lenkkejä.
Karoliina100 sanoi:Eräänä päivänä opin, että smith-laitteessa jää hankalaan rakoon, kun penkkiä tehdessä painot jää rinnalle. Tanko ei pyöri, eikä painoja saa kallistettua pois.:wall: Tai olen minä nämä saattanut ennenkin tietää, mutta olin jo unohtanut.
Timba79 sanoi:Smith-laitteissa on yleensä ne säädettävät stopparit ja niitä kannattaa käyttää. Meillä ne on ainakin niin pienillä väleillä, että ne saa säädettyä sillleen, että puhaltamalla ilmat pois keuhkoista pääsee sieltä välistä pois. Ei sillä ettetkö tätä olisi tiennyt, mutta siinä voi oikeesti käydä huonosti jos smithissä jää painojen alle yksinään.
Avilla sanoi:Pitääköhän laittaa uusi threadi eli "Ikäihmiset treenaa?" eli olet ensimmäinen naisjäsen tässä "varhaiseläke" porukassa, tervetuloa kommentoimaan uroslajitovereidesi treenejä. ! Ja tulokset on kunnioitettavia ! Varsinkin jos tietäisi sinun painon/pituuden, anteeksi epähieno kysymys....
Karoliina100 sanoi:Tässä laitteessa ei ole säädettäviä stoppareita ollenkaan. On vain kiinteät stopparit 30cm lattiasta. Kyykkysarjoissa stoppareista olisi vielä enemmän hyötyä. Nyt jää usein se viimeinen toisto tekemättä. Pitää varmaan katsastaa kaupungin muutkin salit.