Nuoren miehen treeniohjelma!?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by ZeiZei
täytyy tähän kyllä sanoa että selälle voi todellakin olla 4 liikettä.

ja noi ojennukset ja koukistukset on ihan hyvii lopuksi (tai vaikka etukäteisväsytyksenä) eikä siis rasita polvia. muistaakseni tuota ojennusta juui käytetään parantamaan polvivammoja?

Täysin samaa mieltä!! Teen itsekin selälle neljä liikettä ja jaksan kyllä vetää ne viimeisetkin, on tullu kokeiltuu vaan kahella ja enemmän sarjoja, mutta ei saa selkään läheskään niin hyvää tuntumaan kun useemmalla liikkeellä...kukin tavallaan!! Mutta oon jo monessa otteessa todennut, että opein tekemään selänkin selkälihaksilla vasta tosa jokunen kuukausi sitten ja otin myös käyttöön useemman liikkeen ja kappas...on tullut tulosta ja teen yleensä nämä liikkeet...Alatalja, kulmasoutu, ylätalja eteen eri otteilla ja ylätalja yhdellä kädellä...ja sitten vielä alaselälle jotain vartalonnostoja tai millä nimellä nyt ovatkaan...

Zone-sarja -42%
täytyy tähän kyllä sanoa että selälle voi todellakin olla 4 liikettä.

Väitinkö mä jossain välissä että ei voi? sanoin siinä että mielipide kysymys, itse en ainakaan saa neljännestä liikkeestä juuri mitään enää irti kun oon jo niin väsy siinä vaiheessa.

ja noi ojennukset ja koukistukset on ihan hyvii lopuksi (tai vaikka etukäteisväsytyksenä) eikä siis rasita polvia. muistaakseni tuota ojennusta juui käytetään parantamaan polvivammoja?

hmh, mistähän ihmeestä sit oon saanu kuvan että just toi ei olis polville niin hyvä juttu, muuten kyllä hyvä liike ainakin loppuun, etukäteisväsytyksenä en itse saanut noista niin paljoa irti kun ei sit taas jaksanu enää prässää kunnolla, olis kyllä voinu varmaan laskee painojakin :arvi:

no ensinnäkin mikä tässä niin pahasti mättää?!?
ja oliko tuo toinen vaihto ehto minulta siis parempi?!?
eli ma: penkki, pystyp, rinta,
ke: hauis, talja, kulmasoutu,
pe: penkki, ojentajat, niskantaak?. ?!?

siis jotenkin nuinko?!?
ja toistojen määrääkinkö pitäsi laskea vai mitenkä on?

Penkki ei ole lihas!:wall:
Kehityt paremmin jos treenaat jokaisen lihaksen kerran viikossa. Missä on jalat?
:0:

Ensinnäkin Tino99 olet ehkä pikkusen myöhässä tolla sun viestilläsi kun eikö tuo viesti ollut minun toinen tai no aika lähellä alkua ainakin!!!!! Että taidettiin saada jo homma valmiiksi jonkun aikaa sitten!! Ei penkki ole lihas!!.. Kiva kun kerroit!!! :)
Eli näin menee reeniohjelma tästä etiä päin:
Ma (rinta/hauis)
Ti (selkä)
Ke (lepo)
To (jalat/vatsa)
Pe (ojentaja/olka/hartia)
La (lepo)
Su (lepo)

Tietenkin jos mahdollista niin suoritan tuon 8 päivän kierrolla!!!
Ja silloin jalat viikonloppuna kahdessa erässä!!!!!!!!!:5:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom