Nuorelle hyvä treeniohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -mikkoz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tietäskö joku hyvän treeni ohjelman mulle. Pitäs saada lihaksia ja voimaa. Oon 16v 170cm ja 60 kg. Salil oon nyt käyny 2 kertaa viikos. Haluisin kehittää koko kehoo ja saada myös enemmän massaa ja voimaa. Kiitokset vastauksista jo etukäteen!:)

Aloittelijoiden osio. Sieltä etsit sopivan 1-jakoisen ohjelman niistä ylhäällä olevista tärkeistä ketjuista.:thumbs:

Ite teen liikkeitä jotka ei rasita selkää kauheesti. Tässä oma ohjelma joka toimii hyvin:
Treeni 1.
Jalkaprässi x3
Vinopenkki x2
Pystypunnerrus x2
Reiden ojennus x2
Vipunosto x2
Dippi x3
pohkeet x4

Treeni 2.

Leuat x3
Askelkyykky x3
Hauis x3
Vatsarutistus x3
Kulmasoutu x3
epäkkäät x3
rannekääntö x3

Muista syödä hyvin!
Tuolta löytyy vinkkejä
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/

http://www.pakkotoisto.com/treeni/98467-nuorelle-hyvae-treeniohjelma/treeni/39...inen-kuusikko/ (Arnoldin kultainen kuusikko) kannattaisko tohon lisätä vielä ojentajille joku liike ja oisko parempi penkkiin 2x6 menetelmä? =O

Ojentajille tulee rasitusta jo penkissä ja niskantakaapunnerruksessa (itse korvasin pystypunneruksella kun olkapäät ei kestäyt niskan takaa), se riittää kyllä.
En lähtis penkkiäkään tekemään 2x6 taktiikalla, luota Arskaan tässä :)

Suosittelen että kävisit 3 tai 4 kertaa viikossa salilla. Kehitystä tulis enemmän kun kahdella kerralla viikossa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kai sitä voi 3 kertaa käydä viikossa ja tota Arskan menetelmää tehä

kannattaako tota kreatiinia muuten vetää ennen vai jälkeen treenin? (varmaan jossain muualki kysytty mut laitoin nyt tähä)

Aika helvetin nopee palautuminen sais olla jos 3-4 kertaa viikkoon koko kroppa läpi.

E:
kannattaako tota kreatiinia muuten vetää ennen vai jälkeen treenin? (varmaan jossain muualki kysytty mut laitoin nyt tähä)
Ei ole merkitystä mihin aikaan päivästä sitä nappailet

Pitäs saada lihaksia ja voimaa.
Haluisin kehittää koko kehoo ja saada myös enemmän massaa ja voimaa.

Aika ympäripyöreitä tavotteita. Haluatko tulla vahvemmaksi, jotta olet parempi urheilija omassa lajissasi vai haluatko vain suuret lihakset jotta S-koon t-paidat kiristävät hauiksissa? Jos se on tuo ensimmäinen, niin mitä lajia harrastat ja kuinka usein viikossa? Mitä enemmän kerrot itsestäsi, sitä paremmin sua voidaan auttaa.

Ennen mitään tarkempia treeniohjelmia, pidä huoli että syöt tarpeeksi, jos kerta haluat isommat lihakset. Lihakset eivät kasva treenin aikana, vaan levossa ja sillon tarvitaan sitä mättöä josta rakentaa. Kova treeni on vain ärsyke, jolla saadaan aikaan reaktiona kasvutarve. Näidenkin forumeiden Ravinto-osuudesta löydät varmasti hyviä neuvoja.

en harrasta mitään lajia, tavoitteena on siis vain lihasten kasvatus ja voiman lisäys ylipäätään. Juu oon alkanu syömään enemmän ja pitänee viel kattoo vinkkii tuolta Ravinto-osuudesta. Kiitos vastauksest

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom