Novedex xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sellasta haluan vielä kerran muistuttaa, että tota ei kannata ottaa jos ei dieettaa ja siivoa ruokavaliotaan ja treenaa "kunnolla". Bulkilla tosta aineesta ei paskaakaan hyötyä, päinvastoin kun ajatellaan sivareita. Alle 20-v ei kannata edes kokeilla, oman testo/estrotuotannon sekoittaminen siinä iässä ei ole leikin asia. Oikeesti toi aine on iiviliä ja ei todellakaan hyvässä mielessä, pienillä annoksilla ei hyötyä ja isommilla annoksilla saatanalliset nivelkivut ym.

Millä perustelet että ei kannata ja ei olis hyötyä:david:??

Kovemmilla annoksilla toi libidon totaalinen katoaminen on myöskin aika jäätävä juttu, mikä tuli parin purkin jälkeen eteen, varsinkin näin parisuhteessa eläessä.

Tosin jos ei seksihommat kiinnosta, niin mikäs siinä sitten ;)

Nää on kyllä legendaarisia kommentteja, kannattais kokeilla ennenkun tuomitsee yhtä hyödylliseks kun kullin makuisen tikkarin. Oon ite viimeisen vuoden testaillut ihan helvetisti eri lisäravinteita ja osa oikeesti toimii helvetin hyvin hehkutuksista huolimatta. Mulla oli aiemmin samanlainen ajatusmalli, mutta kokeiltuani varmaan sataa eri tuotetta niin se ajatusmalli on kyllä pitänyt heivata vittuun ja tällä hetkellä mulla on käytössä kymmenkunta "hifi" tuotetta mitkä jokainen toimii todella hyvin, toki maksaakin, mutta ennenkaikkea toimii!

Voisiks kertoo lisää näistä lisäravinteista, mitkä sulla on toiminu hyvin?
Ei tarttis sit ite käyä kans sataa eri tuotetta läpi :)

Millä perustelet että ei kannata ja ei olis hyötyä:david:??
Kuules :david:, kerro mulle mitä tosta olisi hyötyä alle 2-kymppiselle jannulle jolla oma luontainen testotuotanto on huipussaan, miksi pitää tietoisesti lähteä sekoittamaan testo/estroarvoja. Ja toiseksi, ei toi oikeesti ole mikään testoboosteri vaan estroblockeri, jollaisia tarvitsee vain pct:eenä. Niin jos vaan viitsii hieman ottaa aineesta selvää niin voi aueta silmät ja miettii sitten notta onko tosta oikeesti hyötyä omiin tarkoituksiin. Jokainenhan voi vapaasti käyttää vaikka rotanpaskaa jos siltä tuntuu, mutta mä olen tuonut omat kokemukseni ja mielipiteeni esille tosta aineesta.

Kuules :david:, kerro mulle mitä tosta olisi hyötyä alle 2-kymppiselle jannulle jolla oma luontainen testotuotanto on huipussaan, miksi pitää tietoisesti lähteä sekoittamaan testo/estroarvoja. Ja toiseksi, ei toi oikeesti ole mikään testoboosteri vaan estroblockeri, jollaisia tarvitsee vain pct:eenä. Niin jos vaan viitsii hieman ottaa aineesta selvää niin voi aueta silmät ja miettii sitten notta onko tosta oikeesti hyötyä omiin tarkoituksiin. Jokainenhan voi vapaasti käyttää vaikka rotanpaskaa jos siltä tuntuu, mutta mä olen tuonut omat kokemukseni ja mielipiteeni esille tosta aineesta.

Joo ei missään nimessä pidäkään. Oma kommenttini liittyi tohon dieettiosioon mitä sanoit, siihen siis kaipaisin lisätietoa/perustelua.
Onhan tosta jengi väittänyt saavansa jotain hyötyä. Mitäs sitten jos tohon ottaisi halodrolin eka ja söisi tota viimesillä viikoilla kuten valmistajakin suosittelee. :kippis1:

Joo ei missään nimessä pidäkään. Oma kommenttini liittyi tohon dieettiosioon mitä sanoit, siihen siis kaipaisin lisätietoa/perustelua.
Onhan tosta jengi väittänyt saavansa jotain hyötyä. Mitäs sitten jos tohon ottaisi halodrolin eka ja söisi tota viimesillä viikoilla kuten valmistajakin suosittelee. :kippis1:
Dieetillä noista saa sen hyödyn mikä niistä nyt on saatavissa, mutta pct:eenä suurin hyöty. Gasparin Halodrollit kuuluvatkin sitten luokkaan ei toimivat lisäravinteet. Myyvät tota samalla nimellä kuin "vanhaa" Halodrollia joka oli ehta prohorkka ja toimiva sellainen.

Dieetillä noista saa sen hyödyn mikä niistä nyt on saatavissa, mutta pct:eenä suurin hyöty. Gasparin Halodrollit kuuluvatkin sitten luokkaan ei toimivat lisäravinteet. Myyvät tota samalla nimellä kuin "vanhaa" Halodrollia joka oli ehta prohorkka ja toimiva sellainen.
Joo, sitähän tosta sanotaan..Itse nyt voisin haluta vähän edellisten puhujien mainitsemaa kivisyyttä, tosin en aio riskeerata suuremmin terveyttä millään.

Nooh ostin tätä ravintolisää yhestä luontaistuotekaupasta nyt viikko takana ja en syö enään.

Voimat noussut aika tasaseen tahtiin ehkä pikkusen nopeammin kuin tavallisesti tosin se voi johtua myös siitä, että yleensä olen juonot alkoholia viikonloppusin nyt tietty panostettu treeniin enemmän ja jääny noi viimeseltä kahelta viikonlopulta välistä.
Huomannut myös, että esim. kovan treenin jälkeen oli ennen paikat seuraavana ja sitä seuraavana päivänä ihan jumissa, niin että venyttelykin sattui. Nyt seuraavana päivänä oli ihan normaali tuntuma lihaksissa, palautuminen nopeentunut?

Yöllä tulee uni ihan yhtä helposti kuin normaalisti, mutta aamulla on sitten ihan törkeän vaikea herätä aikasin, vaikka unta tulee 8h yössä.

Syy miksi en käytä tuotetta enään on nivelkivut. Ennen kuin käytin tätä tuotetta pystyin tekemään melkein kaikkea muuta kuin ranskalaistapun. suoralla tangolla, nyt tuntuu jo pushdown taljassa, penkkipunnerrus yms muut liikkeet kyynervarsien nivelille niin pahasti ettei sarjoista meinaa tulla mitään kun keskittyminen menee tyyliin "vittu pystyyköhän tän tekee loppuun asti vai meneeköhän toi kyynerpää paskaks"

Tuote saa 3 / 5 arvosanat, vaikka viikon vaan käytin. Kyllä tuossa varmaan jotain ihan toimivaa on, ei kannata kumminkaan liikoja odotella. Sivuvaikutukset vaan perseestä siksi stoppi.

Joo veikkaan kanssa samaa, ettei viikossa hirveesti hetkauttele suuntaan tai toiseen. Kyllä mulle viellä 3viikon käyttöön noita jäi vois joskus ehkä ottaa dietille kaveriks jos vetäis jotain hainrusto inkiväärijuttuja samalla nivelille.

Eiköhän ne nivelkivut johdu siitä, että nesteet häviää aika tehokkaasti.

Ei, koska se johtuu juuri tuosta estrogeenin puuttumisesta. Estrogeeni kuuluu miehenkin kroppaan tietyissä määrin.

Vaihdevuosi-ikäisillä naisilla on joskus tuota samaa oiretta.

Nivelkipuihin on kyllä muuten joitaki tuotteita, jos kukkaro kestää niin kannattaa kokeilla.. Ja ainakin minun kohdallani kreatiini teki kyykkäämisen mahdolliseksi, keräs kai niveliinkin nestettä, aikaisemmin oli aika vitulliset kivut polvissa ku vähänkin koukisti jalkaa mutta kreatiinin käyttö helpotti tuota huomattavasti..

Suositut

Back
Ylös Bottom