Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+8e pk. Ainakin oli loppu, kun katsoin. Voi olla että tarkotat eri lafkaa.Ruotsista saatte suomalaisen "puljun" kautta tilattuna 39.9e/purkki.
+8e pk. Ainakin oli loppu, kun katsoin. Voi olla että tarkotat eri lafkaa.
Sellasta haluan vielä kerran muistuttaa, että tota ei kannata ottaa jos ei dieettaa ja siivoa ruokavaliotaan ja treenaa "kunnolla". Bulkilla tosta aineesta ei paskaakaan hyötyä, päinvastoin kun ajatellaan sivareita. Alle 20-v ei kannata edes kokeilla, oman testo/estrotuotannon sekoittaminen siinä iässä ei ole leikin asia. Oikeesti toi aine on iiviliä ja ei todellakaan hyvässä mielessä, pienillä annoksilla ei hyötyä ja isommilla annoksilla saatanalliset nivelkivut ym.
Nää on kyllä legendaarisia kommentteja, kannattais kokeilla ennenkun tuomitsee yhtä hyödylliseks kun kullin makuisen tikkarin. Oon ite viimeisen vuoden testaillut ihan helvetisti eri lisäravinteita ja osa oikeesti toimii helvetin hyvin hehkutuksista huolimatta. Mulla oli aiemmin samanlainen ajatusmalli, mutta kokeiltuani varmaan sataa eri tuotetta niin se ajatusmalli on kyllä pitänyt heivata vittuun ja tällä hetkellä mulla on käytössä kymmenkunta "hifi" tuotetta mitkä jokainen toimii todella hyvin, toki maksaakin, mutta ennenkaikkea toimii!
Kuules , kerro mulle mitä tosta olisi hyötyä alle 2-kymppiselle jannulle jolla oma luontainen testotuotanto on huipussaan, miksi pitää tietoisesti lähteä sekoittamaan testo/estroarvoja. Ja toiseksi, ei toi oikeesti ole mikään testoboosteri vaan estroblockeri, jollaisia tarvitsee vain pct:eenä. Niin jos vaan viitsii hieman ottaa aineesta selvää niin voi aueta silmät ja miettii sitten notta onko tosta oikeesti hyötyä omiin tarkoituksiin. Jokainenhan voi vapaasti käyttää vaikka rotanpaskaa jos siltä tuntuu, mutta mä olen tuonut omat kokemukseni ja mielipiteeni esille tosta aineesta.Millä perustelet että ei kannata ja ei olis hyötyä??
Kuules , kerro mulle mitä tosta olisi hyötyä alle 2-kymppiselle jannulle jolla oma luontainen testotuotanto on huipussaan, miksi pitää tietoisesti lähteä sekoittamaan testo/estroarvoja. Ja toiseksi, ei toi oikeesti ole mikään testoboosteri vaan estroblockeri, jollaisia tarvitsee vain pct:eenä. Niin jos vaan viitsii hieman ottaa aineesta selvää niin voi aueta silmät ja miettii sitten notta onko tosta oikeesti hyötyä omiin tarkoituksiin. Jokainenhan voi vapaasti käyttää vaikka rotanpaskaa jos siltä tuntuu, mutta mä olen tuonut omat kokemukseni ja mielipiteeni esille tosta aineesta.
Dieetillä noista saa sen hyödyn mikä niistä nyt on saatavissa, mutta pct:eenä suurin hyöty. Gasparin Halodrollit kuuluvatkin sitten luokkaan ei toimivat lisäravinteet. Myyvät tota samalla nimellä kuin "vanhaa" Halodrollia joka oli ehta prohorkka ja toimiva sellainen.Joo ei missään nimessä pidäkään. Oma kommenttini liittyi tohon dieettiosioon mitä sanoit, siihen siis kaipaisin lisätietoa/perustelua.
Onhan tosta jengi väittänyt saavansa jotain hyötyä. Mitäs sitten jos tohon ottaisi halodrolin eka ja söisi tota viimesillä viikoilla kuten valmistajakin suosittelee. :kippis1:
Joo, sitähän tosta sanotaan..Itse nyt voisin haluta vähän edellisten puhujien mainitsemaa kivisyyttä, tosin en aio riskeerata suuremmin terveyttä millään.Dieetillä noista saa sen hyödyn mikä niistä nyt on saatavissa, mutta pct:eenä suurin hyöty. Gasparin Halodrollit kuuluvatkin sitten luokkaan ei toimivat lisäravinteet. Myyvät tota samalla nimellä kuin "vanhaa" Halodrollia joka oli ehta prohorkka ja toimiva sellainen.
Kyllä panetti ihan samanlailla kun ennekin ja jopo lähti keulimaan. Tukka pysy myös päässä:D