Novedex xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu
Ootko dietillä vai massakaudella? Kyl novedexi toimii paremmin ehkä dietillä, poistaen nesteitä ny ainaki. Itse vetänyt viikon 2 kapselia kerralla. Voimatasoissa ei muutoksia. Treenatessa hikoilee huomattavasti enemmän, mutta en oo huomannu kiristymistä pahemmin. Niveliä pikkasen aristaa muttei paljon. En tiiä auttaako glukosamiini sitten niveliin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oo varsinaisesti millään "kaudella", mutta kyllä sitä ihan hyvin tulee syötyä. Aika tavallinen ruokavalio kasvavalle nuorelle miehelle jossa lisänä pari proteiinisheikkiä päivässä.

Jostain muistan lukeneeni että kreatiini voisi auttaa noihin nivelkipuihin. Itellä ei oo niitä vielä ilmenny.

Lueskelin tässä topicin ja nyt rupes mietityttään alottaako kuuria vai ei. Kunnon reeno lihasta minussa ei ole ja rasvatkin hyvin matalana. Mietityttää että laittaako purkin syrjään myöhempää käyttöä varten vai sitten jos kerran tuloksia tullut niin tavallaan houkuttas. Ainut tässä just tuo harmaa alue sivareista ja että voi mennä kemiat sevon. Täytyy mitettiä asiaa. Itsestä vielä sen verran että oon nyt kaikkien silmissä se "ruipelo" jonka takia nyt salilla pitänyt rueta hyppäämään.

itellä tuli ekan viikon parin jälkeen nivelkipuja, selkä oli myös kipeä, sitten lopetin kesken ja alotin uudelleen, kohta purkki tyhjä. Ei satu treenaaminen niveliin ja mitään muutakaan en ole huomannut, sarjapainot kyllä nousseet. Kokeile pari viikkoa ja katso miltä se tuntuu. Ja paino noussut muutaman kilon myös.

Lueskelin tässä topicin ja nyt rupes mietityttään alottaako kuuria vai ei. Kunnon reeno lihasta minussa ei ole ja rasvatkin hyvin matalana. Mietityttää että laittaako purkin syrjään myöhempää käyttöä varten vai sitten jos kerran tuloksia tullut niin tavallaan houkuttas. Ainut tässä just tuo harmaa alue sivareista ja että voi mennä kemiat sevon. Täytyy mitettiä asiaa. Itsestä vielä sen verran että oon nyt kaikkien silmissä se "ruipelo" jonka takia nyt salilla pitänyt rueta hyppäämään.

En ole itsekään mikään kokenut bodari, mutta en ehkä suosittelisi kuitenkaan tällaisen aineen käyttöä bodaamisen aloittamiseen. Kannattais ensin hankkia sitä massaa ihan safkaamalla paljon proteiineja ja vaikka kreatiinilla.

Varsinkin jos rasvaprosenttisi on hyvin pieni, oikealla treeniohjelmalla ja ruokavaliolla alkavat tulokset näkyä läpi tosi nopeasti :).

Suosittelisin että laitat purkin vielä syrjään, treenaat vaan ja syöt hyvin. Siinä vaiheessa kun tulosten nousu hidastuu, voisi laittaa novedexin mukaan peliin.

Huh, mitä kakkendaalia toi Novodex oikeesti on. Söin nyt sellaisen 2 kk kuurin (1kps vrk aamulla) ja kerron vähän kokemuksista. Alkuun rupes oleen kohtuulliset telttailukelit. Finnejä tuli kun nuorella kossilla ja ääni tippu varmaan jonkun oktaavin. Tuossa jossain 1kk kohdalla alkoi totaalinen kemiallinen kastraatio. Eli p*llu ei pyörinyt enää mielessä juuri laisin ja vaikka sellaista olisi ollut koko ajan tarjolla, se ei juurikaan napannut. Ei yksinkertaisesti mitään mielenkiintoa. Jälkikäteen mietittynä todella hämmentävää.

Aineen tehoista on vaikea mennä sanomaan paljoakaan koska säntillistä kirjanpitoa ei ollut. Kyllä tuo mitä ilmeisimmin jeesas palautumisnopeudessa ja ehkä siitä tehoa vähän tuli lisää mutta ei mitään järisyttävää. "Kuurin" jälkeen huomaa että palautuminen on hitaampaa ja lihakset on kipeenä treenin jälkeen pidempään.

Kesti melko tarkasti 1½ viikkoa kuurin jälkeen ennen kuin estrot/oma tuotanto palas ja rupes taas p*llu kiinnostamaan. Onneksi!

Eli jos tota nyt väkisin haluaa käyttää niin kannattaa varsinkin seurustelusuhteessa olevien tiedustella puoliskoltaan että haittaisko jos pieni flegmaattisuus iskee sänkykamarin puolella. Ja itse ottaisin tota sit vähän isommalla annostuksella ja lyhyemmän aikaa. Isommalla sen takia että se boldenoni mitä tuossa on sivuaineena olisi suuremmalla volyymillä kierrossa.

Toi nivelien kuivuminen mitä aiemmin kommentoin olikin luulosairautta. Nää polvet on ihan yhtä kuivat ilman tuotakin. Näköjään.

Suosittelen Novodexia kokeiltavaksi sinkkumiehille mutta jos kotona on seuraa niin skippaisin kyllä suosiolla. On sitä pienemmästäkin asioista riitoja saatu aikaiseksi.

Kuuri syöty loppuun, paino laski n. 3 kiloa, voimataso pysyi samana.
Tuote oli pettymys, ei todellakaan ole Novedex XT:stä uudeksi kreatiiniksi.
Huomionarvoisana seikkana että sydänoireita tuli jonkin verran, jotka loppuivat kuurin jälkeen.
Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä.

Juu on toki hyvä vaikutus kolmen kilon painonpudotus jos tulee sydänoireita sivareina. 3kg saa pois varmasti ilman, että voimatasot tippuu jos esim. 3viikkoa painoa pudotta ilman tätä kusetuspaskanovea...

Estrogeeni on miehen kehossa triggeri, joka laukaisee seksihalut. Novedexin vaikuttava aine on LÄÄKEAINE, joka estää aromataasin toimintaa ->vähemmän, ja ehkä liian vähän estrogeenia.

Jos sitä ei ole, niin eipä paljon p****a kiinnosta.

Mulla ei tosiaan Novedex saanu aikaan mitään vaikutusta yhtään mihinkään ja vetäsin kaks pilleriä päivässä. Vähän uskon, että noi haluttomuudet yms. sivuoireet on suurimmaks osaks pelkkää plasebovaikutusta.

Juu on toki hyvä vaikutus kolmen kilon painonpudotus jos tulee sydänoireita sivareina. 3kg saa pois varmasti ilman, että voimatasot tippuu jos esim. 3viikkoa painoa pudotta ilman tätä kusetuspaskanovea...

Näiden aineiden kanssa jokainen ottaa tietoisen riskin ja purkissakin on vaikka mitä varoituksia. Sivarit ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö aine toimis.

Mulla on noita samoja tabuja 4 kaveria syönyt ja 2 minun lisäksi huomannut ihan selkeän libidon heikkenemisen. Yksi ei ollut ilmeisen moksiskaan, ei kuulemma huomannut ainetta ollenkaan. Eli kyllä toi vaikutus vaihtelee per käyttäjä.

Huh huh.. kyllä on lisäravinteessa kauheat sivuoireet kun lukee näitä teidän tekstejä. Itse olen huomannut että tililtä katosi reilu 30e ja oikeaa nänniä on kutittanut, kutina voi kyllä johtua paljon muustakin. ;)

Ensimmäistä kertaa ostin tämmösiä höpö höpö ravinteita niin nyt voin sitten hyvällä omalla tunnolla haukkua KAIKKIA testo,estrogeeni ymsyms buusteri,blokkeri ravinteita. Että laittakaa ihmiset jatkossakin rahat vain maltoon ja heraan.

Luulis kyllä että nimenomaan nuo kutinat tuolla loppuu :D

No kertoo hyvin nappejen toimivuudesta. Kutina varmaan johtuu liian piukeista tank topeista. heh tai mielikuvitus tehny tepposen

edit. Samalla tilauksella ostin NO-xlodin treeni boosterin ja se kyllä toimii jossain määrin että ei kaikki palkkarin ulkopuolelle jäävät ravinteet olekkaan höpöä vain nuo muka hormonaaliseen toimintaan viittaavat esim. novedex xt:)

Tänään aion tilata tollasen purkin, kattoo miten nyt toimii vai toimiiko ollenkaan :D kerron sitten kuurin jälkeen kokemukset, ja tosiaan mittaan viikon välein painoa kunnon vaa'alla.

Tässä ketjussa joku taisi sanoakkin, että kyseinen aine on mahdollisesti hyvä sellaisille joilla on muutenkin hieman liikaa estrogeeniä? Itsellä ollut pienet gynot 12v asti, taitaa olla merkki liiasta estrogeenistä?

3 vk on nyt syöty noita 2 yössä ja empä ole pahemmin sivuvaikutuksia huomannut, paitsi, että on vaikeampi nukahtaa. Sarjapainot ehkä nousseet vähän mutta luulisi terveellä nuorella miehellä nousevan normaalistikkin :D. Mitä nyt vähän paino noussut ja lihaa saattaa olla pikkusen tullu enemmän.

1kk käyttäneenä

Eli tosiaan nyt 1kk tätä tuotetta käyttänyt. Oon ottanut joka ilta 2tabua treenipäivinä ( 5x viikossa ) ja voin sanoa sen että ainakin nesteitä on lähtenyt.. Että sillä saralla ainaki toimii.. Mitään sivareita ainakaan minulle ei ole tullut. Niinku useat täällä ovat sanoneet, niin kyllä tää olis varmasti hyvänä lisänä diettaamisen ohessa :)

Kyllä ne sivarit ovat ihan tapauskohtasia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom