Novedex xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu
hehe, itelle ottanu purkin tätä lähinnä dietti boosteriksi, hyvin on kuivatellu kroppaa dietin ohella mutta eipä kai tällä muuta vaikutusta ole. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos toi ei olisi toimivaa shittiä niin mistä noi eturauhasvaivat oikeen tuli ton kuurin aikana? Yöllä kun kävi tyhjentämässä niin sai oikeen kunnolla puristaa kusta kullin päästä. :curs: Kuurin jälkeen tilanne ihan normaali taas. Luojan kiitos. :worship:

Jos toi ei olisi toimivaa shittiä niin mistä noi eturauhasvaivat oikeen tuli ton kuurin aikana? Yöllä kun kävi tyhjentämässä niin sai oikeen kunnolla puristaa kusta kullin päästä. :curs: Kuurin jälkeen tilanne ihan normaali taas. Luojan kiitos. :worship:

Saitko jotain positiivista tilalle? Tuskin noita kuitenkaan sivareitten takia söit:D

1 purkki syöty enkä kyllä huomannut minkäänlaisia vaikutuksia, en sivareita enkä tehojen nousua, otin 2 nappia aamuisin. Eipä tarvii tähän enää rahoja tuhlata...

Jumalauta. Nyt lentää purkki jorpakkoon.. ei niitä kyllä montaa jääny. Helvetti ei millään seisonu vaikka muija yritti mitä.. ja muutenki koko seksi tuntu vaa joltain suoritukselta, ei haluttanu ollenkaan.

Pitäsköhä lopettaa samantien vai syödä vielä tyyliin 1 joka toinen päivä että hormoonitasot palautuisivat tasaisemmin?

Onko kukaan käyttänyt palauttelluun tätä, miten toiminut jos vertaa muihin kunnon sermeihin? Noi novedex only kokeilut ei tietenkään toimi juuri mitenkään kun estrot normaalit.

Onko kukaan käyttänyt palauttelluun tätä, miten toiminut jos vertaa muihin kunnon sermeihin? Noi novedex only kokeilut ei tietenkään toimi juuri mitenkään kun estrot normaalit.

Niin toi novedexhan ei ole sermi mutta....ite tuun käyttään palautteluun erään toisen palauttavan kanssa samanaikasesti. Mutta yksinään ei varmaankaan parhaasta päästä. Vielä ei ole kokemusta mutta uskon että toimii hyvin osana palauttavia.

Tuskin kannattaa tuota yksinään palautteluun käyttää, mutta kyllä se poistaa alkavan gynon

jostain olin kattovinani että ei ainekaan novedex ollu ihan kunnon kuurin jälkeen hyvä palauttavaksi, että muita kans mukaan

Nyt joku pari viikkoa kuukauden pituisen kuurin lopettamisesta, tuntuu siltä että sarjapainot ovat lähteneet nousuun, paremmin kuin kuurin aikana. Saattaa tosin johtua siitä että vaihdoin 2 jakosen ohjelmani 4 jakoiseen. Lopputulos: turha aine nuorelle terveelle aikuiselle.

Yksi purkki kolmesta on nyt syöty, neljä kapselia nukkumaan mennessä. Ei ole minulle tullut mitään negatiivisia vaikutuksia, ei nivelkipuja eikä mitään muutakaan. Syön kyllä tarpeeksi myös d-vitamiinia, mikä voi vähentää tai poistaa nivelkipuja. En ole huomannut myöskään sellaista että olisi nesteet vähentyneet kropasta.

Olen nyt dieetillä ja sellaisia positiivisia vaikutuksia olen huomannut, että treeneissä jaksaa painaa kuin eläin. Treenipainoissa olen pystynyt pitämään samaa progressiota yllä, mikä oli ilman dieettiäkin. Paino ei tipu aivan odotettua tahtia, mutta vyötärönympärys pienenee kokoajan.

Nämä asiat voivat johtua siitä että olen lomalla, motivaation kasvusta, lisääntyneestä treenistä, placebosta tai Novedex XT:stä. Itse veikkaan Novedexia. Hintaa tuotteella on melko paljon ja vaikutukset kuitenkin melko pienet, joten en välttämättä osta uudestaan vaikka apua näistä hieman sainkin.

Kaikki ei toimi kaikilla, tämä toimii minulla, tai sitten ei.

Itselläni on Novedexistä nyt kahden purkin verran kokemusta,kaksi kappaletta ed ennen nukkumaan menoa.Itse otin Novedexin käyttöön kun Susta kuurillani Masteron loppui.Masteron piti tisu kutinat pois todella hyvin..kun masteroni loppu niin kutina alkoi ja kovaa.Rupesin sitten syömään Novedexii ja kutina loppui...Kun alotin syömään Novedexia testoa oli vielä kierrossa 750mg/vk kahdeksan viikon ajan.Nyt kun kuuri on loppu niin olen jatkanut novedexin syömistä clomien/HCG kanssa ja kroppa on ruvennut palautumaan todella hienosti.Nivel kipuja en ole huomannut. Mitään voiman kasvua en ole todellakaan huomannut mutta ei varmaan sutikan jälkeen kauheesti nämä lisäravinteet tunnu.Itse käytän vain anti estron takia.

Joo ajattelin vaan laittaa tänne kun Steffi kyseli et kuinka on pelannu palautteluun mutta jos on asiaton tänne osioon niin poistakaa tai siirtäkää postaukseni.

Olen treenaillut enemmän ja vähemmän säännöllisesti jo noin 10 vuotta ja viimeiset 2 vuotta hyvinkin aktiivisesti. Massaa löytyy reilut 100kg, pituutta 183cm ja ikää 28v.
Ihran lisäksi myös lihasmassaa on siunaantunut ihan kiitettävä määrä ja pyrkimys on saada kireyttä lisää eli saada rasvaa pois kropasta menettämättä vaivalla hankittuja lihaksia. Lukemani perusteella Novedex XT vaikuttaa tähän tarkoitukseen todella sopivalta koska se laskee estroja (rasvaa ja nestettä poistava vaikutus) ja boostaa testoja (auttaa lihaksia pysymään/kasvamaan).

Näin ollen päätin hankkia purkin Novedex XT:tä kokeiluun... tarkoitus on vedellä 60 kapselin kuuri seuraavasti:
Viikko 1-4: 2 kapselia ennen nukkumaanmenoa (yht 56)
Viikko 5: 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0 (yht 4)

Nyt on menossa 2. viikko ja olen ottanut 2 kapselia yhdeksänä perättäisenä iltana ennen nukkumaanmenoa.
Fiilikset on melko normaalit enkä ole huomannut mitään sivareita. Ei nivelongelmia, ei vaikutusta mielialaan, ei ihon rasvoittumista eikä mitään muutakaan negatiivista. Sen sijaan libido on korkealla eli jopo keulii ja panettaa mielestäni jopa enemmän kuin normaalisti. Viimeisenä parina päivänä on treeni kulkenut mielestäni paremmin -> energia on lisääntynyt ja jaksoin tehdä suuremman määrän sarjoja väsymättä. Eli ainakin alustavasti fiilikset on hyvät ja odotan mielenkiinnolla mitä tästä seuraa. :rolleyes:

Päivittelen tänne vielä myöhemmin lisää kokemuksista ja fiiliksistä kun kuuri etenee (ja kun se loppuu). :rock:

PS. Päivittäisiin lisäravinteisiini kuuluu multivita + D-vitamiini (yht. 130ug/vrk) + heraisolaatti + l-arginiini + l-ornitiini + l-karnitiini + kalaöljy + ZMA joka ilta ennen nukkumaanmenoa (Btw. ZMA toimii! Nostaa libidoa sekä parantaa yöunia ja palautumista).

Reilut kaksi viikkoa (15pv) kuuria takana:

Ei edelleenkään sivareita. Muutaman finnin on pukannut, mutta en voi tietää johtuuko Novedexistä, sillä niitä tulee silloin tällöin muutenkin.

Voimatasossa ei suuria mullistuksia. Tosin eilen rikoin pienellä marginaalilla ennätykseni vinopenkissä ja perjantaina paukkui ennätykset pystypunnerruksissa ja vatsalihastreeni meni paremmin kuin miesmuistiin. Nopea palautumien sarjojen välillä on tuntunut parantuneen. Samalla aamupainoni on tippunut kokonaisella kilolla, kroppa/lihakset tuntuu kovemmilta, energiataso on pysynyt korkealla ja tekee jatkuvasti mieli treenata lisää.

Voimassa ja kropassa tapahtuneet muutokset eivät kuitenkaan ole niin suuria etteivätkö ne voisi olla vain normaalin kovan harjoittelun tuomaa kehitystä (ja placeboa?). Vaikea siis sanoa mikä on Novedexin osuutta ja mikä ei... Ainakin puoliso mainitsi lauantaina että olen laihtunut ja että jenkkakahvat kuulemma pienentyneet. Ehkä jotain siis tapahtuu? :rolleyes:

Reilut kolme viikkoa (22pv) kuuria takana:

Edeltävällä viikolla otin suunnitelmasta poiketen parina iltana kahden sijaan kolme kapselia.

Ei oleellisia sivareita vieläkään. Finnejä ei ole tullut nyt yhtään. Öisin olen joutunut heräilemään kuselle normaalia enemmän vaikken ole juonut iltaisin sen enempää kuin ennenkään. Polvissa olen havainnut pientä (haitatonta) jäykkyyden tunnetta, täytyy kokeilla lisätä päivittäistä kalaöljyannosta jos jotain auttaisi.

Voimatasossa ei vieläkään mitään suuria mullistuksia, mutta omissa huippulukemissa/edeltävän viikon ennätyksissä olen pysynyt tasaisesti.
Aamupaino on pysynyt samana eli tippunut kuurin alusta yhden kilon. Vaikka paino on pysynyt niin vyötärö on kutistunut jokusen sentin.
Edelleen tuntuu ja näyttää että lihakset ovat kovemmat ja näkyvämmät kuin kolme viikkoa sitten. Energiataso on edelleen korkealla ja treenaaminen maistuu. Libido on normaalia korkeampi, mieli tekee jatkuvasti ja aamujäykältä ei voi mitenkään välttyä.

Vielä viikon verran kuuria edessä. Laittelen sitten lopullista arviota tänne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom