Novedex xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla tuli nukkumisen kanssa vaikeuksia, vaikka omaan hyvät unenlahjat. Otin 2kpl iltaisin ja nyt meinasin kokeilla flunssan jälkeen ottaa aamuisin ne 2 kpl. Kusella saa ravata ainakin useemmin, olkapäät hieman kipuili ja polvet. Nyt flunssan takia lopetin noiden syömisen ja uni maistuu + nivelkivut lähti. Eli ihan "perus sivarit" tällä tuotteella mitä on ollu muillakin. Onko kellään muulla kokemusta siitä kun ottaa sen 4kpl päivässä...runsaan veden kera. Tosin yks tais jo kusta vertakin sen 4 kpl takia? Mut testi jatkuu mun kohdalla kuhan saan itteni terveeks :)

Minullakin tuli uniongelmia alkuun mutta ne hävisivätkin kyllä heti ja nyt nukkuttanut niinkuin ennenkin. 2kpl olen ottanut iltaisis ja loppuun viikon ajattelin ottaa 1kpl. Omat uniongelmat taisi johtua siintä että tuli mietittyä liikaa että vaikuttaakohan uneen vai ei :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt olen puolenvälin krouvissa.
Otan kapselit ennen nukkumaan menoa, ei haittaa yöuniani ja aamulla pääsee reippaasti ylös sängystä.
Myöskään nivelkipuja ei ole ilmaantunut.
Paino on pudonnut kaksi kiloa, ilman että ruokavalioon olisi tehty muutoksia.
Sarjapainot ovat pysyneet suht samoissa, mutta odotan ja toivon että kun kuuri jatkuu, niin sarjapainot kasvaisivat.
Niin ja virtsaamisen tarve on vähentynyt.

Tuli itsekkin purkki ostettua. Eilen söin yhden kapselin ennen nukkumaanmenoa, ja aika huonosti tuli nukuttua. Heräsin noin 2 aikaan ku tuli helkkarin kuuma ja hiki. Aamulla väsytti ja ehkä hieman enemmän olen hikoillut tänään. Pitää ainaki vaihtaa peitto ohuempaan. :)

Pari viikkoa söin ja huomasin että oli hermot todella kireellä ja selkää rupesi vaivaamaan joten lopetin "kuurin" kesken , en sitten tiedä johtuiko tuosta aineesta nuo ja mitä olen saanut ymmärtää voi libido kadota kokonaan useaksi kuukaudeksi. En syö purkkia loppuun

Eihän tollaset yhden kapselin määrät juurikaan mihinkään voi vaikuttaa? Se on se maailman yleisin sairaus kun rupeaa kuuntelemaan liian tarkasti omaa kehoaan. Eli tulee luulosairaaksi.

Muutoinkin aika tää Novedex XT on kontroversaali tuote. ADT:n mukaan toi sisältää boldenonia joka on siis semiraskaaan sarjan anabolinen horkka hevosurheiluun. Eli siinä mielessä kannattais ottaa vähän enemmän kerralla, koska mitä enemmän ainetta kierrossa niin sitä parempi anabolia. Toisaalta mitä enemmän noita syö sitä pahemmin nivelet kuivuu ja sen varmemmin se libido häviää. Teit niin taikka näin niin perseelleen menee joka kerta. Melkein ois fiksumpaa vetää suoraan ryssävitosia ja sustaa ilman typeriä sivuoireita jotka tulee koska tuotetta markkinoidaan on "lisäravinteena".

Mites alkoholi tämän aineen kans? onko kuinka vaarallista.

Itse olen tota nyt syönyt melkein viikon 2 kapselia päivässä. Eilen tuli vedettyä kunnon kännit ja en kyllä huomannut mitään eroa. Aamulla aika perus darra ei sen kummempaa. Suosittelisin varmaan vaan että muistaa juoda vettä reilusti viimestään ennen nukkumaanmenoa baari-illan jälkeen.

Toisaalta en ole kyllä huomannut vielä oikein mitään kunnon efektiä tästä Novedexista. Ehkä viimeviikolla tuli nukuttua hieman huonommin ja urheillessa olen hikoillut enemmän.

Pitäisköhä noita sitte syödä enemmän ku se 2 illassa?

Tuli mieleen, että kun porukka on puhunut tiukentumisesta, niin oletteko siis onnistunut poistamaan rasvaa tällä tuotteella? Vai onko kyseessä vain kuivumisen aiheuttama illuusio?

Lopetin kuurin 18. päivän kohdalla ikävien olkapääkipujen takia. Eivät välttämättä johdu ko. aineesta mutta pelataan nyt varman päälle kunnes on paikat paranneltu.

Paino nousi heti pari kiloa muutamassa päivässä lopetettuani kapseleiden popsimisen.

Pannaanpa omat kokemukset Novedexista, jos niistä jotain iloa jollekin olisi.

Ikää minulla on reilu 40 ja treenitaustaa noin 13 v. Lisäravinnekokemukset tähän saakka ovat rajoittuneet heraan, joten vertailupohjaa muihin ravintolisiin ei ole. Olen diettaillut aika pitkään ja rasvat tällä hetkellä on jotain 10-12%. Vähän tuosta haluaisin vielä tikistää alemmas, mutta ei tunnu onnistuvan millään, vaikka koko kevät on menty tosi sniiduilla kaloreilla (1500-2000 kcal/pvä).

Söin Novedexia viitisen viikkoa varsin maltillisella annoksella, eli yksi kapseli joka ilta. Tuolla annoksella en käytännössä havainnut merkittäviä positiivisia vaikutuksia. Treeni ei sujunut paremmin kuin aiemminkaan eikä myöskään sarjapainot muuttuneet enempää, kuin olisivat muuttuneet ilman Novedexia.

Havaittaviakin vaikutuksia oli, mutta ne eivät olleet treenin/dieetin kannalta kovin hyviä. Ruokahalu lisääntyi selvästi, eli oli tavallista vaikeampaa pitää kiinni suunnitelluista kaloreista. Nukahtaminen oli hankalaa ja heräilin usein yöllä, eli unet jäivät usein aika vähiin. Lisäksi pinna tuntui olevan tavallista tiukemmalla. Olkanivelet tuntuivat välillä kipeiltä, mutta se ongelma ratkesi sillä, että heti kipuilun tuntuessa jätin yhden Novedexin väliin. Tätä tapahtui noin viide-kuuden päivän välein.

Yhteenvetona sanoisin, että ainakin näin maltillisella annoksella ja suhteellisen pienillä kaloreilla ei Novedexista ole hyötyä. Minulla on jäljellä vielä pari purkillista, joten jossain vaiheessa täytyy kokeilla uudemman kerran lievillä plussakaloreilla.

jarmot sanoi:
...Ruokahalu lisääntyi selvästi, eli oli tavallista vaikeampaa pitää kiinni suunnitelluista kaloreista. Nukahtaminen oli hankalaa ja heräilin usein yöllä, eli unet jäivät usein aika vähiin. Lisäksi pinna tuntui olevan tavallista tiukemmalla. Olkanivelet tuntuivat välillä kipeiltä...

Nämä kaikki nyt ovat ihan tavallisia "diettioireita" pitkällä dietillä... novedexilla tai ilman.
...ja suorastaan odotettavissa, jos mieshenkilö diettaa noin järkyttävän pienellä (1500-2000kcal) energiamäärällä.

Nämä kaikki nyt ovat ihan tavallisia "diettioireita" pitkällä dietillä... novedexilla tai ilman.
...ja suorastaan odotettavissa, jos mieshenkilö diettaa noin järkyttävän pienellä (1500-2000kcal) energiamäärällä.

No eipä ole ainakaan minulla aiempien kokemusten perusteella :-)

Nukahtaminen oli hankalaa ja heräilin usein yöllä, eli unet jäivät usein aika vähiin. Lisäksi pinna tuntui olevan tavallista tiukemmalla.

Minulla myös sama ongelma nukahtamisen kanssa. Illalla tuntuu väsyttävän mutta sitte ku menee nukkumaan nii ei tulekkaan uni. Onneksi tänään alkoi 2vk loma, niin sitä unta tulee yli 10 tuntia joka yö. Jos aamulla on aikainen herätys, niin sitten voi ketuttaa enemmän.

"Kuuri" muutaman snagun kuluttua ohi. Muutokset: Joskus nukkuessa hikoilu ja nivelkivut polvissa ja kyynärpäissä. Nivelien kipuilu tosin alko helpottaa, kun lisäsin kalaöljyn määrää ruokavaliossa. Treenit kulkeneet paremmin, (progressiota tullut sarjapainoihin) mutta se menee omalla kohdalla kyllä lisääntyneen kalorimäärän piikkiin...

Imo ei tosta kokeilusta ainakaan haittaa ollut, ja tilasin vielä yhden purnukan lisää, ennenkuin myynti mahdollisesti kielletään:D. Ens kerralla sitten vaikka tupla-annostus.

Onko tupla-annoksesta mitään hyötyä? Eikö se blokkaa ne estrot jo pienemmälläki annostuksella.

Eikös se ole tossa jo moneen kertaan sanottu että ei ole hyötyä. Sivarit vaan kasvaa eikä saa tilalle mitään suurenmpaa hyötyä. Näissä atd-pohjasissa kannattaa pitää annostus pienenä.

Kyllä itellä ainakin tuntu alapäässä et testot nousi (lisäänty jöpötys) kun viikon söin kahta tabua ja huom illalla, pitempään en putkeen vetänyt kun lukenut libidon laskusta pitkässä juoksussa mut varmaan ok jos vetää viikon kahta ja siitä eteenpäin yhdellä tms... vois toimia jotenki palauttajana kevyelle dbol kuurille ...

Nyt 2 ja puol viikkoa tullut vedettyä. Eipä oikeestaan pahempia sivuvaikutuksia paitsi heräileminen yöllä, ja tulee nukuttua aika paljon: noin 12h yössä.

Sarjapainot eivät ole oikeastaan nousseet, massaa tullut noin 2kg !?. Peilistä kun kattoo nii näyttää kyllä lihakset paksummilta kuin ennen alottamista.

Harmittaa vaan ku tuli vedettyä karsee ryyppyputki tossa viikonlopun yli ja jäi safkaamiset ja nukkumiset tosi vähälle. Silti jaksoin kyllä samoilla painoilla tänään ku viimeviikolla, johtuneeko novedexista :)..

Ja sitä tiukentumista mitä muut ovat kokeneet, odottelen vielä innolla. Jos lähtis vähä mahamakkaraa ja tissiä pois ;D.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom